Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2246
Heihei!

Hva er best til gaming? En tv, eller en pc skjerm ?

Såfall, har du en å anbefale? Ikke over 5.000
Sier seg selv at TV er det beste å ha når du spiller PS3.

Hvor mange tommer kunne du tenke deg?
tv er best. jeg besøkte en gang kompisen min, han hadde 2 ps3, en til tv og annen t pc skjerm.
pc skjerm e litt for små når man sitter litt for langt unna. så jeg vil anbefale tv e best når det gleder for ps3/xbox!
Sist endret av miika18; 1. august 2011 kl. 05:01.
Hvis du sitter med et skrivebord, så funker 24" utmerket.
Ville heller lagt 3-4 tusen i en 120Hz pc skjerm, enn en tv til 5k.

http://www.dustinhome.no/benq-xl2410...uct/5010486947
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607604#reviews
Sist endret av Neh; 1. august 2011 kl. 08:17.
Kommer veldig an hvordan du har tenkt å sitte.

Skal du sitte et stykke fra skjermen er det naturlig med en TV-skjerm.
Om du sitter med et skrivebord hadde det vært naturlig med en mindre skjerm.

Til konsoll gaming ville jeg anbefalt deg å kjøpe en TV om du ofte spiller med venner. Split screen på en liten skjerm? nei takk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ok, takk for svar Kommer til å sitte ca 1 meter unna skjermen
så da regner jeg med at det går i TV!
Jeg kjøpte en LG42" for ca 4000 for komplett for et halvt års tid siden med full HD. Den funka fett for meg, men jeg er ikke akkurat kresen når det kommer til skjermer heller. Personlig er det størrelse>kvalitet så lenge det er full HD og ikke et HELT elendig bilde. Jeg hater forøvrig også å spille konsoll på små skjermer, og jeg hater å spille PC på for store skjermer. Er noe med det at konsoll sitter man avslappet og bakoverlent i en stol, mens pc-gaming er nærmere skjermen og mer intenst, for min del ihvertfall.