Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 4372
Dama kom hjem fra jobb med sånne testkit hun hadde kjøpt, å krever at jeg skal ta en slik, No jeg ikke kan, pga rus, selvsagt.
Går det å lure disse? Putte vann i elns? Eller vil det bare komme "ugyldig test" hvis jeg gjør det? Andre måter å lure det på mtpp at dette er en hjemmetest og ikke hos politiet eller legevakt?
Sitat av Flemming Vis innlegg
Dama kom hjem fra jobb med sånne testkit hun hadde kjøpt, å krever at jeg skal ta en slik, No jeg ikke kan, pga rus, selvsagt.
Går det å lure disse? Putte vann i elns? Eller vil det bare komme "ugyldig test" hvis jeg gjør det? Andre måter å lure det på mtpp at dette er en hjemmetest og ikke hos politiet eller legevakt?
Vis hele sitatet...
Som jeg foreslo i din forrige tråd burde du nok legge alle korta på bordet og holde deg nykter minst noen måneder til ukentlige urinprøver og mistenksom kjæreste får roet seg ned. Urinprøvene stopper ikke om du slår ut hele tiden og er du villig til å risikere å miste kjæresten din over rus? Gjør deg selv en tjeneste

Det er ikke for å moralisere, men tenk deg om nå så du ikke gjør ting du kanskje kan angre på i mange år fremover. Du kan kjøpe syntetisk urin og liksom snabel, men jeg har følelsen av at du ikke har tid til å bestille og vente, dessuten krever ikke kjæresten din dette ut av det blå. Om du jukser lurer du nok bare deg selv, hun har jo lagt merke til at noe er annerledes og kommer nok ikke til å akseptere det om du ikke er ærlig.
Sist endret av knert1; 6. mars 2024 kl. 16:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God ide, lur deg unna testene og mist dama. Ta deg sammen, legg alle korta på bordet og snakk med henne og ta det derfra.
Er det din leilighet som du helhetlig betaler for kan hun bare drite å dra lol. Utifra den første tråden du publiserte 1. desember 2023 virker det som om du er en høytstående person med god økonomi selvom du har blitt heavy knarkoman. Men du virker som du har ting någelunde på stell selvom du ikke er helt nykter hele tida. Folk er forskjellig.

Vent litt ikke gjør det hvis hun kommer til å gå til snuten.
Sist endret av putinerdritt123; 6. mars 2024 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når hun ber deg ta rustest så vet hun at du ruser deg og at den blir positiv. Hun bare er drittlei av at du juger til henne og vil slå i bordet med noe konkret du ikke kan snakke deg ut av. Så testen er ikke for å buste deg men for å få deg til å slutte å juge og disrespecte henne. Det er sånt du kommer til å miste henne av, og ganske rett rundt hjørnet høres det ut som. Hvorfor skal noen bli med en partner som respekterer en så lite at man blir jugd opp i trynet når det tydeligvis er åpenbart for andre at du faktisk ruser deg men nekter på det?
Når man går igjennom loggen din så er det jo tydelig at du kjører hardere enn den gjennomsnittlige mannen i gata. Hvis du snøvler rundt med den miksen du har i systemet ville vel en negativ test være mer bekymringsverdig enn en positiv en. Støtter celtseus
Sorry altså, men TS høres ut som en fjortis som prøver å lure mammaen sin, ikke som en kar som står for fuckups ovenfor sin bedre halvdel..
Du ruser deg, hun har jo helt klart mistanker til dette, å alikevel vil du lyve henne oppi tryne å jukse deg til hva egentlig?
Dette er dødfødt forhold, bygd på løgner over tid tydeligvis da hun endelig kom på å kjøpe testkit for å ta deg i løgn!
Hun fortjener bedre enn deg.
Trådstarter
Hei. Jeg har en srund nå "koser" meg på kveldene å ant fred og inge fare.
Plutselig kommer dama idag etter en pakke med en (flere men like) rustester hun foranger at jeg skal ta dem, men det prøve jeg å snakke bort.
Så hvordan får jeg til å få et negativt resultat?
Skjønner selv at jeg ikke kan ha vann i koppen, men kan det funke med litt vann og urin?
Er i hvert fall minst en uke til jeg er ren...
Legger ved bilde så dere ser hvordan dette funker.
Nei det gikk ikke. Men er en sånn rustest som di fleste kjenner, hvor du pisser i en kopp også dypper du rusetesren som har små "lapper" på seg og noen utvalgte rusmidler som er valgt.
Så får man resultatet ganse kjappt hvor det kan stå enten;
1. Positiv.
2. Negativ,
3, Ugyldig.

Må presisere at jeg får pisse for meg selv, dvs ingen ser på. Men hvordan hacke dette til negativt resultat? Å få noen andre sin urin blir vanskelig.
Sist endret av KjemikalieX; 6. mars 2024 kl. 22:39. Grunn: Slått sammen duplikattråder
Kan du ikke bare innrømme det? Hun vet jo at du har ruset deg uansett.
Trådstarter
Lettere sagt; Jeg pisser i en kopp og hun kommer med di små "lappene" og putter di i urinen i koppen og deretter får resultatet.

Sitat av FriFugl Vis innlegg
Kan du ikke bare innrømme det? Hun vet jo at du har ruset deg uansett.
Vis hele sitatet...
Nei, det fucker opp mer enn du aner. Har vært på kjøret i mmange år og nå klart å slutte frem til for en uke siden, for deretter å ha slutta igjen.
Har fått jobb, bil, kjøpt leilighet osv. Så den lille "kose" episoden vil ødelegge alt og de vil tro jeg er på kjøret igjen. Selvom jeg tok litt piller, amf osv i en uke. Men nå er det en uke siden og det blir lenge til neste gang.
Sist endret av Flemming; 6. mars 2024 kl. 20:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er du så rusa at du ikke husker at du har laget en tråd om det her allerede? Er du så fakka er vel testene overflødig.

At det er en uke siden du inntok noe er bullshit
Sist endret av Astro Man; 6. mars 2024 kl. 20:30.
For å svare på spørsmålet ditt er nok de eneste alternativene du har å skaffe ren urin eller falsk urin. Din egen urin er ikke så mye å gjøre med.

Jeg tror du skal innrømme ovenfor deg selv at det har gått for langt når de rundt deg reagerer.
Ikke minst innrømme det ovenfor din kjære.
Du står ved et veiskille nå, bare du kan bestemme hvilken vei du skal ta. Det hjelper ikke å opprette ørten tråder her inne for å rettferdiggjøre rusbruken ovenfor deg selv.
Ta vare på deg selv.
Sist endret av Teacherpreacher; 6. mars 2024 kl. 20:34.
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Er du så rusa at du ikke husker at du har laget en tråd om det her allerede? Er du så fakka er vel testene overflødig.

At det er en uke siden du inntok noe er bullshit
Vis hele sitatet...
Hva faen snakker du om? Aldri lagd en trånd om rustesting før.
Å hvorfor klarer du ikke kommentere seriøst eller komme med faktaopplysninger. Det enest du gjør om dagen er å sitte på freak.no
Få deg en jobb, et fint hus, venner og en kone.

Sitat av Teacherpreacher Vis innlegg
For å svare på spørsmålet ditt er nok de eneste alternativene du har å skaffe ren urin eller falsk urin. Din egen urin er ikke så mye å gjøre med.

Jeg tror du skal innrømme ovenfor deg selv at det har gått for langt når de rundt deg reagerer.
Ikke minst innrømme det ovenfor din kjære.
Du står ved et veiskille nå, bare du kan bestemme hvilken vei du skal ta. Det hjelper ikke å opprette ørten tråder her inne for å rettferdiggjøre rusbruken ovenfor deg selv.
Ta vare på deg selv.
Vis hele sitatet...
Hvis en kompis pisser i en kopp, kan det stå seg til dagen etter?
Sist endret av Flemming; 6. mars 2024 kl. 21:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Flemming Vis innlegg
Hva faen snakker du om? Aldri lagd en trånd om rustesting før.
Å hvorfor klarer du ikke kommentere seriøst eller komme med faktaopplysninger. Det enest du gjør om dagen er å sitte på freak.no
Få deg en jobb, et fint hus, venner og en kone.
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/showthread.php?t=341088

Er enig i at jeg er for mye på freak, men har de tingene du nevner.
Sitat av Flemming Vis innlegg
Hva faen snakker du om? Aldri lagd en trånd om rustesting før.
Å hvorfor klarer du ikke kommentere seriøst eller komme med faktaopplysninger. Det enest du gjør om dagen er å sitte på freak.no
Få deg en jobb, et fint hus, venner og en kone.
Vis hele sitatet...
Jo, det har du faktisk. Er bare å gå inn på profilen din å se på historikken. Kanskje du burde roe ned litt, hehe
Sjeldent jeg moraliserer men backer de som sier at du skal være ærlig. Hvis du er halvparten så blæsta som du fremstår på forumet her så har nok de som kjenner deg godt og ser deg daglig skjønt at du har sprekt for lengst.
Sitat av Flemming Vis innlegg
Hva faen snakker du om? Aldri lagd en trånd om rustesting før.
Vis hele sitatet...
Her er tråden du lagde fire timer før denne. Ærlig, vil råde deg til å begynne å ta deg sammen. Ikke bare dama di du juger for men oss også, og ikke minst deg sjæl.

Bare det at du enda ikke har pissa på den testen hun kom hjem med sier henne alt hun trenger å vite. Vil du fortsette å være i et forhold må du endre moral og livsstil. Ikke "snart", nå.

Spør deg selv hvem du vil være og hva slags liv du vil ha. Nå skader du ikke bare deg selv men også de som er glad i deg ved å fortsette å ruse deg og juge og det fortjener hun ikke.
For oppklaring, det var to tråder med 3-4 timers mellomrom. Ble slått sammen nå, så linkene over redirecter hit.
" Rustest - Trenger hjelp!" er lagt inn i denne da de var identiske.
Trådstarter og brukeres innlegg er flyttet hit og ligger kronologisk nederst. (Og er da de 10 innleggene over dette)
Sist endret av KjemikalieX; 8. mars 2024 kl. 12:29.
Med alle de trådene du har skrevet siste uken om diverse rusmidler og at du faktisk ikke husker og ha laget to tråder, så tipper jeg at du er fucked uansett.
Sist endret av Bolebenny; 7. mars 2024 kl. 14:37.
Jeg selger rent piss for 100 kr per ml. /s

Lykke til med å komme unna denne ts.
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Her er tråden du lagde fire timer før denne. Ærlig, vil råde deg til å begynne å ta deg sammen. Ikke bare dama di du juger for men oss også, og ikke minst deg sjæl.

Bare det at du enda ikke har pissa på den testen hun kom hjem med sier henne alt hun trenger å vite. Vil du fortsette å være i et forhold må du endre moral og livsstil. Ikke "snart", nå.

Spør deg selv hvem du vil være og hva slags liv du vil ha. Nå skader du ikke bare deg selv men også de som er glad i deg ved å fortsette å ruse deg og juge og det fortjener hun ikke.
Vis hele sitatet...
Er jo samme tråd.
Trådstarter
Sitat av Flemming Vis innlegg
Hvis en kompis pisser i en kopp, kan det stå seg til dagen etter?
Vis hele sitatet...
Joda, det ordna seg
Sist endret av KjemikalieX; 7. mars 2024 kl. 19:42. Grunn: Ødelagt sitering
Sitat av Flemming Vis innlegg
Når jeg går på "mine tråder" er det bare 1.
Å det står jo akkurat det samme i begge trådene i så fall om det skulle vært 2.
Vis hele sitatet...
De ble slått sammen til denne tråden her. Les inleggene så skjønner du det….

Hjelpes
Sitat av Flemming Vis innlegg
Hvis en kompis pisser i en kopp, kan det stå seg til dagen etter?
Vis hele sitatet...
Sitat av Flemming Vis innlegg
Joda, det ordna seg
Vis hele sitatet...
Trist at du driver å lyger for og lurer damen din på denne måten. Hun tror sikkert hun holder på å bli gal når du tester negativ men viser alle tegn på å være ruset. Så du fucker seriøst med hodet hennes. Og alt du kan gjøre er å glise og si at det ordnet seg. Classyb
Sist endret av KjemikalieX; 7. mars 2024 kl. 19:43. Grunn: Ødelagt sitering
Så nå tenker du at ting er i orden?
Sitat av Flemming Vis innlegg
Hva faen snakker du om? Aldri lagd en trånd om rustesting før.
Å hvorfor klarer du ikke kommentere seriøst eller komme med faktaopplysninger. Det enest du gjør om dagen er å sitte på freak.no
Få deg en jobb, et fint hus, venner og en kone.
Vis hele sitatet...
Hvis du snakker til dama di på like trakasserende og nedlatende måte når hun konfronterer deg med løgner som du gjør mot brukere her når de outer løgnene og bullshittet ditt så håper jeg hun dumper deg hardt.

Ironisk at du snakker om jobb, hus og kone som oppskriften på suksess. Med en bedriten personlighet, rusproblem, dame som er på vei ut og desperasjon etter å fake urinprøve er det tydelig at livet ditt er rævkjørt og slår sprekker i fasaden.

Notorisk løgner + bedrag + aggressiv + nedlatende holdninger mot andre + nedrakking når du blir avslørt + gaslighting + redusert empati + spenningssøkende med rus eller annet = psykopatiske trekk.
Ikke mye å være stolt av
Sist endret av Mk1; 7. mars 2024 kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor være i et forhold der du uansett ikke kan være deg selv?

Jeg har alltid opplyst om mitt forhold til slikt etter noen dates, og sagt det kommer ikke til å forandres på.
Hva er liksom end game her? Bli flink nok til å lyve og fake urintester for å fortsette å ruse deg mens du lever i en illusjon om at du er nykter? Du skriver i klartekst at du ruser deg ganske mye i andre tråder, men så claimer du at du er nykter og bare gikk på en smell med gutta for å kose deg i andre tråder. Desillusjonene hadde gitt mening om du var 14, men det blir bare komisk lesning når du er voksen å juger og skriver som du gjør, du motbeviser egne sannheter/løgner annenhvert innlegg liksom.
Trådstarter
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Er det din leilighet som du helhetlig betaler for kan hun bare drite å dra lol. Utifra den første tråden du publiserte 1. desember 2023 virker det som om du er en høytstående person med god økonomi selvom du har blitt heavy knarkoman. Men du virker som du har ting någelunde på stell selvom du ikke er helt nykter hele tida. Folk er forskjellig.

Vent litt ikke gjør det hvis hun kommer til å gå til snuten.
Vis hele sitatet...
Tviler for hun gjør det. Uansett flere ting med henne som får meg til å bare slå opp. Å jeg er heller ikke så på knarkekjøret som det virker som.

Sitat av Mk1 Vis innlegg
Hvis du snakker til dama di på like trakasserende og nedlatende måte når hun konfronterer deg med løgner som du gjør mot brukere her når de outer løgnene og bullshittet ditt så håper jeg hun dumper deg hardt.

Ironisk at du snakker om jobb, hus og kone som oppskriften på suksess. Med en bedriten personlighet, rusproblem, dame som er på vei ut og desperasjon etter å fake urinprøve er det tydelig at livet ditt er rævkjørt og slår sprekker i fasaden.

Notorisk løgner + bedrag + aggressiv + nedlatende holdninger mot andre + nedrakking når du blir avslørt + gaslighting + redusert empati + spenningssøkende med rus eller annet = psykopatiske trekk.
Ikke mye å være stolt av
Vis hele sitatet...
Du glemte; "lei av forholdet".
Sist endret av Flemming; 9. mars 2024 kl. 15:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
2pac alive in serbia
Sitat av Flemming Vis innlegg
Tviler for hun gjør det. Uansett flere ting med henne som får meg til å bare slå opp. Å jeg er heller ikke så på knarkekjøret som det virker som.



Du glemte; "lei av forholdet".
Vis hele sitatet...


Ok, bare kjør på da? Hvis dere begge er ulykkelige, slå opp for hennes skyld?
Trådstarter
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Trist at du driver å lyger for og lurer damen din på denne måten. Hun tror sikkert hun holder på å bli gal når du tester negativ men viser alle tegn på å være ruset. Så du fucker seriøst med hodet hennes. Og alt du kan gjøre er å glise og si at det ordnet seg. Classyb
Vis hele sitatet...
Sa det til henne...
Sitat av Flemming Vis innlegg
Tviler for hun gjør det. Uansett flere ting med henne som får meg til å bare slå opp. Å jeg er heller ikke så på knarkekjøret som det virker som.

Vis hele sitatet...
På tide å slutte å lyge for deg selv og alle andre kanskje. Begynner å bli kleint
Hvis du ikke kan være ærlig med hun – så bør dere ikke være i et forhold sammen.
Kort oppsummert: Har diagnosen rusmiddellidelse og alkoholbrukslidelse i journalen. Driver bare med "smertelindring" med "1200mg Lyrica" og speed, "er ikke så på knarkekjøret som det virker som."
Sitat av knert1 Vis innlegg
Kort oppsummert: Har diagnosen rusmiddellidelse og alkoholbrukslidelse i journalen. Driver bare med "smertelindring" med "1200mg Lyrica" og speed, "er ikke så på knarkekjøret som det virker som."
Vis hele sitatet...
Hehe..
Og jeg kan gå på vannet
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Hehe..
Og jeg kan gå på vannet
Vis hele sitatet...
Hei Jesus!