Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 412
Har satt 2 smeller med litt cola og en del heroin, skøyt i de blodårene som er ved håndleddet og inn mot hånden. Sjekket flere ganger både før, imens og etter at jeg hadde blodsvar

Men det har begynt å svi på de stedene og blitt rødt, har ikke blitt noe kul eller noe sånt som indikerer bomskudd. Har jeg bommet? Jeg kjente jeg fikk rush av det men hvorfor gjør det vondt å svir nå da?

Siden blodåren er så liten så brukte jeg god tid på og sette den og trykke stempelet inn

Someone help??? Tips???

(trenger ikke moralpreken, jeg vet farene med det jeg holder på med)


Takk for svar❤️
Vrient sted. Husker at det alltid svidde der ja. Blodårene er veldig tynne også der.
Selvom det ikke er et direkte bomskudd kan det være injeksjonsvæske som havnet på utsiden av åren og i vevet. Mye bevegelse med spissen og kanskje hatt den for kort inn i åren så utgang av kanyle ble fornærme hvor åren er perforert