Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 537
Lurer på: Booster Lyrica feks benzo selvom man har utviklet veldig høy toleranse på Lyrica. Dvs at man ikke kjenner noe lengre hvis man kun tar Lyrica? Eller er boosten der kun når man har vært lenge uten/aldri prøvd før Lyrica og har lav toleranse?
Jeg føler det booster selv med toleranse.
Sorry leste for fort så svarte på feil spørsmål og får ikke til å slette kommentaren
Sist endret av Fjellugle; 4. mars 2024 kl. 16:27. Grunn: Feil
Trådstarter
Sitat av Fjellugle Vis innlegg
Sorry leste for fort så svarte på feil spørsmål og får ikke til å slette kommentaren
Vis hele sitatet...
Du har jo ikke skrevet noe

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg føler det booster selv med toleranse.
Vis hele sitatet...
Så liksom for min del som tar Lyrica pga nervesmerter, me merker ingenting av "rusen" lenger, så vil det booste feks benzo da?
Å hvor mye boostes det egentlig?
Sist endret av Flemming; 4. mars 2024 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vet jo ikke hvor mye men kanskje x2? Begynn i det små og sjekk ut. Spørs jo hvor mye lyrica du tar også.
Sist endret av Astro Man; 4. mars 2024 kl. 19:06.
Dette er veldig inviduelt. Visst du har toleranse for 300 mg og tar 300 mg så får du ikke effekt. Det gjelder både på smerter, angst, rus og alt annet virkning Lyrica vanligvis gir. Visst du får virkning så hadde du ikke full toleranse for den dosen i utgangspunktet.

Visst du har toleranse så er du sannsynligvis også avhengig, men kanskje merker ikke noe særlig til abstinensene. Så når du tar dosen og abstinensene forsvinner så vil det føles som om du får virkning av Lyrica, når det eneste som skjedde var at du ikke lenger fikk abstinenser.
Er gjerne slik det er med langvarig bruk av f.eks. Benzodiazepiner. Man har glemt hvor mye angst man hadde i utgangspunktet og tror man fortsatt får virkning, når det eneste man egentlig kjenner på er fraværet av abstinenser.
Sist endret av einsteindragon; 4. mars 2024 kl. 19:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Han spør om boosten lyrica gir andre preparater.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Han spør om boosten lyrica gir andre preparater.
Vis hele sitatet...
Det fikk jeg med meg. Dersom man har full toleranse så får man heller ikke noen booster effekt.
Det sier seg selv.
Men fraværet av abstinenser kan misoppfattes som om man får effekt. Noe jeg også nevnte.
Det er nok heller det personer har kjent av effekt når de sier at de får booster effekt på en dosering de har toleranse for.
Sist endret av einsteindragon; 4. mars 2024 kl. 19:38.
Ok da er vi uenig. Røyker jeg eller tar valium så blir det forsterket selv om jeg har toleranse på lyrica. Min subjektive mening og erfaring.
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg vet jo ikke hvor mye men kanskje x2? Begynn i det små og sjekk ut. Spørs jo hvor mye lyrica du tar også.
Vis hele sitatet...
Tok 600mg om morningen idag og 2 Xanor og 2 Rivotril og 500 mg tramadol. Apotekvarer.
Er ennå litt smårus. Men fyfaen hvor fucka jeg ble. Uten at jeg skjønte det selv. Lyrica er så jævla irriterende, for man blir ikke "rusa" av det, dvs man kjenner ikke rusen selvom alle andre ser det jævlig godt.
Der er Xanor litt mer heldig, der føler man seg faktisk rusa - men synd det varer så jævlig kort.

Det jeg angrer kraftig på nå er at jeg tok 500mg tramadol, 2 valium, 3 rivotril. Men dette er siden jeg går på en medisin som gjør det vanskeli å sovne. Insomni. Pluss har ikke sovet ordentlig på snart 1 uke. (Onsdag).

Å en annen ting, galinka 1 mg ksalol er jo kjent for å være bra.
Kjøpte 1 brett før jul å det funka ikke en dritt. Så fikk jeg ett brett i julegave, haha. Å der ble jeg helt fucked av kun 1.
Brettene så omtremt like ut. Galinka er jo kjent for å være seriødt. Kan det være noen som utgir seg for å være dem og lager samme greiene med null effekt?
Begynn i det små er visst relativt ser jeg. Vær forsiktig
Sitat av Flemming Vis innlegg
Å en annen ting, galinka 1 mg ksalol er jo kjent for å være bra.
Kjøpte 1 brett før jul å det funka ikke en dritt. Så fikk jeg ett brett i julegave, haha. Å der ble jeg helt fucked av kun 1.
Brettene så omtremt like ut. Galinka er jo kjent for å være seriødt. Kan det være noen som utgir seg for å være dem og lager samme greiene med null effekt?
Vis hele sitatet...
Det har skjedd før at Xanax som er blitt solgt på gaten har vist seg å inneholde Fentanyl.
Det høres ut som din kropp bør være tilvent til benzoer i såpass høy grad at du ikke burde kunne bli ruset av det lenger.
Så du burde virkelig få sjekket om den Xanaxen du fikk i gave virkelig inneholder kun alprazolam. Livet ditt kan avhenge av det.
Sitat av Flemming Vis innlegg
Tok 600mg om morningen idag og 2 Xanor og 2 Rivotril og 500 mg tramadol. Apotekvarer.
Er ennå litt smårus. Men fyfaen hvor fucka jeg ble. Uten at jeg skjønte det selv. Lyrica er så jævla irriterende, for man blir ikke "rusa" av det, dvs man kjenner ikke rusen selvom alle andre ser det jævlig godt.
Der er Xanor litt mer heldig, der føler man seg faktisk rusa - men synd det varer så jævlig kort.

Det jeg angrer kraftig på nå er at jeg tok 500mg tramadol, 2 valium, 3 rivotril. Men dette er siden jeg går på en medisin som gjør det vanskeli å sovne. Insomni. Pluss har ikke sovet ordentlig på snart 1 uke. (Onsdag).

Å en annen ting, galinka 1 mg ksalol er jo kjent for å være bra.
Kjøpte 1 brett før jul å det funka ikke en dritt. Så fikk jeg ett brett i julegave, haha. Å der ble jeg helt fucked av kun 1.
Brettene så omtremt like ut. Galinka er jo kjent for å være seriødt. Kan det være noen som utgir seg for å være dem og lager samme greiene med null effekt?
Vis hele sitatet...
Med den miksen og mengden skal du vel egentlig være glad du fortsatt puster