Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4596
Hvordan øverføre/legge inn penger fra SpendOn til PayPal?
Du kan ikke sette inn penger fra et Spendonkort eller et kredittkort/debittkort til Paypal kontoen direkte, men du kan eventuelt lage en Paypal konto, knytte kortet til det, og så overføre penger til Paypal kontoen der du vil ha pengene på kontoen. Skjønner dog ikke hva som er vits med det.
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Du kan ikke sette inn penger fra et Spendonkort eller et kredittkort/debittkort til Paypal kontoen direkte, men du kan eventuelt lage en Paypal konto, knytte kortet til det, og så overføre penger til Paypal kontoen der du vil ha pengene på kontoen. Skjønner dog ikke hva som er vits med det.
Vis hele sitatet...
Det er enkelte sider som ikke tar SpendOn. F.eks. PvP.net
nFF har den beste guiden på norsk som svarer deg nøyaktig på det du lurer på Brukte den selv når jeg knyttet mitt spendonkort til paypal for to uker siden

Les her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=155418

btw: anbefaler deg å google litt før du spør; søkte på "spendon paypal" og tråden over poppet opp på 1. plass.

Sitat av Brightbull Vis innlegg
Du kan ikke sette inn penger fra et Spendonkort eller et kredittkort/debittkort til Paypal kontoen direkte, men du kan eventuelt lage en Paypal konto, knytte kortet til det, og så overføre penger til Paypal kontoen der du vil ha pengene på kontoen. Skjønner dog ikke hva som er vits med det.
Vis hele sitatet...
Det er mange sider som bare tar paypal (og enda flere som ikke støtter SpendOn) Blandt annet likurg (kjemikalier til pyroteknikk) mdpc (casemod stuff, høykvalitets kabelstrømper) og private forhandlere
Sist endret av GreenRay; 29. august 2012 kl. 22:41.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
¨Stjeler tråden , hva skjer om jeg kjøper en vare som jeg egentlig ikke har nok penger på kortet til å betale ?
Sitat av Potittgull Vis innlegg
¨Stjeler tråden , hva skjer om jeg kjøper en vare som jeg egentlig ikke har nok penger på kortet til å betale ?
Vis hele sitatet...
Transaksjonen går vel ikke gjennom?
Noen som har prøvd ? Kommer det bare en regning i posten ?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Du får ikke kjøpt tingen som Tryllestav sier. Ja jeg har prøvd.