Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1942
Heisan, nokon som kjenner til Duka-PC?

Det er ein rekke maskiner som er tilrettelagt for seniora, med touchscreen, og windows med eit shell oppå.

tenkte eg skulle skrive litt om mine erfaringer med dette konseptet her, og sjå om det er nokon har våre borti desse maskinene. Vi kjøpte då ein 22" touchscreen alt-i-eitt pc til min bestemor på 87 år, ho har aldri brukt ein datamaskin før, og det var onkelen min som sa av ho måtte ha seg eit nettbrett, og etter mykje fram og tilbake, så endte vi opp på dette vrøvvelet her.

Kan no sei at eg har våre negativ til heile proskjektet sia dag 1. ettersom eg er den "datakyndinge" i familien, og har kort avstand til min bestemor.

Vi fekk maskina, og eg var nokkså spendt på om det var slikt dei lovde det, og ved første bootup, så gjekk heile prosessen nokkså seint, då det er først og fremst ein vanlig hdd, som skal starte windows, og etterpå skal eit ganske heavy shell opp på igjen. var vell snaue 4 min å starte opp til den er klar til bruk. (slik er det kvar gong).

Windows versjonen er ein ekstremt strippa ned windows 7, og den er for så vidt grei, med tanke på at du ikkje kan gjere noke feil, men skulle likt å komme til ein admin bruker, ved å logge ut og inn, har ikkje sitt at dette er mulig, men kanskje gjennom sikkermodus? har uansett ikkje prøvd det. Facebook appen som ligger på pcn, kan ein sette opp, ved å først ringe support, for å aktivere facebook der, det er altså ingen login, så vi har fram til no (hatt maskina i vel ein måndes tid), brukt internett explorer, og det har gått fint. Skype appen som ligger inne fungerer ikkje optimalt, ettersom det er desktop versjonen som reagerer om nokon ringer... Og du er dermed nødd å skjule duka-pc gui'en for å komme til dette....

eg lurer litt på om nokon har eit alternativ til duka-pc, det er fort gjort å mekke noko opp i linux, men om det er nokon som veit om noko liknande som er lett å laste ned? Har mest sannsynlig ikkje tenkt å bytte om os-et til bestemor, sia ho har fått litt dreisen på det som er der. Men vil gjerne sjå litt på div. alternativ som eg kan presentere til familien.
Var på en presentasjon med disse folka for en tid tilbake, og jeg ble ikke videre imponert. Som alternativ har man jo nesten nå Win8. Eneste er at den ikke er så "låst" som Duka'n, og man vil derfor få opp alle disse dialogene som Duka luker vekk. Noe de også var veldig fokuserte på, var supporten dems. At dersom man ringte inn ville man kunne få hjelp fra support hvor disse kunne koble seg opp på pc'en for å se hva som skjedde (VNC?).
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
jojo, supporten er eg med på, men ser ikkje vitsi at det skal vere nødvendig å ringe inn når du skal sette opp facebook f.eks.

Ja dei skal bruke TeamViewer når det trengs support. Og ser heller ikkje på windows 8 som eit godt alternativt til dette.