Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4834912
Eat to bite?
Curver's Avatar
Sitat av McVik Vis innlegg
Altså, sangen er fra forumet en plass, var med i et spill lagd av en bruker, og i spillet skulle man komme seg hele veien hjem. Jeg finner hverken spillet, tråden eller sangen igjen, noe som irriterer meg grenseløst! Anyone?
Vis hele sitatet...
Du tenker på denne tråden.
dette spillet.
Og denne sangen.

Noe mer du lurte på?
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Hallais, er en sang jeg ikke kan finne... !
den går OFTE på radioen for tiden, det er en mann som synger noe som dette:

"I think you / do you(noe i den duren) cuz im different, im different. lalalalalalaa "

Håper noen kan hjelpe !
Sitat av Flikki Vis innlegg
Hallais, er en sang jeg ikke kan finne... !
den går OFTE på radioen for tiden, det er en mann som synger noe som dette:

"I think you / do you(noe i den duren) cuz im different, im different. lalalalalalaa "

Håper noen kan hjelpe !
Vis hele sitatet...
Lidolido - Different ?
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Sitat av Hightime Vis innlegg
Vis hele sitatet...
YES ! takk for raskt svar
Er en låt av disturbed jeg lurer på hva heter, har hørt den før for jeg hadde den på ipoden.
Men jeg husker ikke hva den heter og jeg finner den faen ikke igjen.
Trodde sangen het "girl i like" eller noe i den duren, det virker som google ikke har hørt om det så jeg lurer på om det er en singel? Eller kanksje live sang?
Hvilken sang er det på dette klippet?!

http://www.youtube.com/watch?v=5BrkmIqUXck
Starter på 0:11
Sku gjerne hatt den på 0:31 også
Sist endret av Haunter; 11. juni 2011 kl. 20:26.
Britisk artist, hørt for første gang for cirka ett til to år siden, jeg husker ikke mye av sangen, men musikkvideoen handler ihvertfall om to forskjellige vennegrupper. Den ene drar ut på byen og drikker seg sørpa og steller istand masse bråk, mens den andre gjengen blir hjemme å chiller med litt urter. Musikken og videoen skal vise kontrasten mellom disse vennegjengene, og hvordan den ene er kriminell, og den andre - den med de som oppfører seg som idioter ute på byen - er slik det er lovlig å oppføre seg og paradokset med det... Det er alt jeg har.
Sist endret av Scipio; 11. juni 2011 kl. 22:16.
Sitat av momentum Vis innlegg
Hva heter den sangen som går på p3 som går noe ala "In the backseat of the car..."
Vis hele sitatet...
den heter Kylie av akcent!

ps, sjekk ut videoen på youtube, ordentlig stygg mann, han har til og med barbert under armene! .. mmh

Sitat av fj0rtiz Vis innlegg
Har hørt en låt på radio flere ganger i det siste. Den er norsk, og den synges av en kar på en eller en annen dialekt. Har ikke fått hørt det så tydelig. Hadde fått det for meg at han sang "kjenner du meg tenka?" eller "kjenner du mitt hjerta? kjenner du det slå?" men ettersom at det ikke har kommet opp en døyt når jeg googler noe av det regner jeg med at jeg er litt på jordet. Noen som har noen forslag? Tror den er ganske ny. Aldri hørt den før hvertfall
Vis hele sitatet...
det er hjerteknuser av kaizers orkester!!! kjempefin sang!!
Sitat av Obsidi Vis innlegg
Er en låt av disturbed jeg lurer på hva heter, har hørt den før for jeg hadde den på ipoden.
Men jeg husker ikke hva den heter og jeg finner den faen ikke igjen.
Trodde sangen het "girl i like" eller noe i den duren, det virker som google ikke har hørt om det så jeg lurer på om det er en singel? Eller kanksje live sang?
Vis hele sitatet...
Fant min egen sang >.< Det var "avenged sevenfold - Girl i know" så vet vi det.
Noen som vet hvilken sang som er på den Pepsi Max reklamen på Spotify?
(Reklamen henviser vel til digster)
var en sånn sang som jeg hørte på før som gikk sånn: dol dol dol dol dol dol dol dadada eller noe rart, så sang han ett eller annet random greier, men husker ikke på hvilket språk. Var vel noe islamske greier eller pakistansk eller noe.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
var en sånn sang som jeg hørte på før som gikk sånn: dol dol dol dol dol dol dol dadada eller noe rart, så sang han ett eller annet random greier, men husker ikke på hvilket språk. Var vel noe islamske greier eller pakistansk eller noe.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=sTSA_...eature=related ?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
var en sånn sang som jeg hørte på før som gikk sånn: dol dol dol dol dol dol dol dadada eller noe rart, så sang han ett eller annet random greier, men husker ikke på hvilket språk. Var vel noe islamske greier eller pakistansk eller noe.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo denne?
Tusen hjertelig takk Sugerøret, takk til deg og Wince.
Noen som vet hva den sangen som blir brukt i AC revelations traileren heter?
leter etter en sang jeg hørte på mye før, er monke sang med techno.. har ikke peiling på hva den heter, tror det er latinsk navn på sangen, eller noe i den dure!
er en ganske kjent monke sang som blir brukt!
pl0x help meh!
Sitat av Hawkan2k Vis innlegg
leter etter en sang jeg hørte på mye før, er monke sang med techno.. har ikke peiling på hva den heter, tror det er latinsk navn på sangen, eller noe i den dure!
er en ganske kjent monke sang som blir brukt!
pl0x help meh!
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=4XcXGHnM8is den?
Sitat av sugerøret Vis innlegg
Vis hele sitatet...
den er det!
Tusen takk!
Sitat av Lunatique Vis innlegg
Denna Flaks at jeg huska navnet, hehe!
http://www.youtube.com/watch?v=8adnIktAFAg
Vis hele sitatet...
Ey, thanks mate!
Sitat av seimannen Vis innlegg
Noen som vet hva den sangen som blir brukt i AC revelations traileren heter?
Vis hele sitatet...
WOODKID - Iron
Hva heter den sangen som er på Viasat 4 nå? På reklamen over serier som går på kanalen.
Kommer sånn innimellom .. Er ei dame som synger, og utrolig fengende beat!

Eneste jeg kan huske fra sanen er "Direction", men hadde vert utrolig kult å finne den!
Heisann, har i flere år lett etter en sang som er fra Goliath tour 2002, og sangen heter "Black Spider - i will!" Max .b Grant mixen helst. Jeg har kun funnet vinylen, og en torrent med hele Goliath tour 2002 aswell, men den er helt død(ingen seeders)

Er det noen der som har et spor? eller som kan hjelpe meg?

På forhand stor takk!
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
"I still see your picture, inside my mind" går på radioen hele veien nå om dagen, får den ikke ut av hodet..Høres ut som coldplay, vet at alexander with har sunget denne, men håper ikke han har orginalen anyone?
http://www.youtube.com/watch?v=msiUXWbc6Ew

har ingen interesse for denne sangen først og fremst.

Derimot så husker jeg en sang som minnet veldig om introen som denne sangen har ( 0:00 - 0:07 ) som jeg husker fra ungdommen. så sangen jeg er på jakt etter er fra rett rundt 2000 tallet et sted. noen som kan hjelpe til med å finne ut hvilken sang jeg mener ?
Sitat av Awarize Vis innlegg
Hva heter den sangen som er på Viasat 4 nå? På reklamen over serier som går på kanalen.
Kommer sånn innimellom .. Er ei dame som synger, og utrolig fengende beat!

Eneste jeg kan huske fra sanen er "Direction", men hadde vert utrolig kult å finne den!
Vis hele sitatet...
Er det Dj Fresh - Gold Dust? :P
Sitat av Matty91 Vis innlegg
Er det Dj Fresh - Gold Dust? :P
Vis hele sitatet...
Jepp! Takker så mye!
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av ranman22 Vis innlegg
"I still see your picture, inside my mind" går på radioen hele veien nå om dagen, får den ikke ut av hodet..Høres ut som coldplay, vet at alexander with har sunget denne, men håper ikke han har orginalen anyone?
Vis hele sitatet...
Det er nok hans låt.

Alexander With - Pictures.

TROR jeg.
Heisann. Noen som vet hvilken remix av sangen Timbaland ft. Magoo - drop dette er?

Takker for svar.

http://www.youtube.com/watch?v=aL_OxLb1wzU
Jeg satt på hos en kompis i dag og hørte en sang men han visste ikke hva den het. Og bare for å ha sagt d så er d ikke theme sangen til macgyver.
Jeg husker ikke så mye fra den men d var litt sånn rockete også sang han fyrn hele tiden macgyvaaa!! hvis noen har hørt noe lignende så pleas help meee!!!
Eat to bite?
Curver's Avatar
Sitat av robwar Vis innlegg
Jeg satt på hos en kompis i dag og hørte en sang men han visste ikke hva den het. Og bare for å ha sagt d så er d ikke theme sangen til macgyver.
Jeg husker ikke så mye fra den men d var litt sånn rockete også sang han fyrn hele tiden macgyvaaa!! hvis noen har hørt noe lignende så pleas help meee!!!
Vis hele sitatet...
Vel han synger ikke macgyver, men den kan jo være litt rockete... er det though boys?
nei d var desverre ikke den d blir vanskeli å finne me så lite å gå etter
Leter etter navnet på en techno sang i filmen gomorra, det er sangen som blir spilt mens han lille gutten og en eldre kar er ute og spør dealerne hvor mye de har solgt.
Noen som vet?
Letet etter en låt som jeg hørte på byen for en stund siden. Dette var under en hjemtur til distriktet, så det kan derfor tenkes at låta ikke er splittet ny.

Den var fubky/teknoaktig, med noe som jeg oppfattet som norsk tekst.

For ordens skyld, det er ikke den danske "Kaller på dig"-greia.

Setter pris på all hjelp.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Letet etter en låt som jeg hørte på byen for en stund siden. Dette var under en hjemtur til distriktet, så det kan derfor tenkes at låta ikke er splittet ny.

Den var fubky/teknoaktig, med noe som jeg oppfattet som norsk tekst.

For ordens skyld, det er ikke den danske "Kaller på dig"-greia.

Setter pris på all hjelp.
Vis hele sitatet...
Dina - Bli hos meg?
Sitat av Haagiboy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei, den er det ikke.

Det er en mann som synger.

*Edit:

Jeg fant den nå. Erik og Kriss - Etter Regnet.
Sist endret av bronsky; 19. juni 2011 kl. 20:54.
Jeg ser etter en sang, det som er uheldig er at jeg husker kun musikk videoen til sangen, så jeg har ett problem der! Håper noen har peiling.

Musikk videoen er som følger:
Det er en sang hvor musikkvideoen til sangen er i "cartoon style", tegnet, og det vi ser er at ei jente eier en katt, jenta går ut av huset så begynner katten å ta av, rocker på gitar og knuser bilder osv. Katten ser vi da helt til sangen så og si er ferdig, vet at det var en svært populær sang for en stund siden.

Håper det ringer noen bjeller hos noen
Sitat av robz1 Vis innlegg
Jeg ser etter en sang, det som er uheldig er at jeg husker kun musikk videoen til sangen, så jeg har ett problem der! Håper noen har peiling.

Musikk videoen er som følger:
Det er en sang hvor musikkvideoen til sangen er i "cartoon style", tegnet, og det vi ser er at ei jente eier en katt, jenta går ut av huset så begynner katten å ta av, rocker på gitar og knuser bilder osv. Katten ser vi da helt til sangen så og si er ferdig, vet at det var en svært populær sang for en stund siden.

Håper det ringer noen bjeller hos noen
Vis hele sitatet...
El Caco - Substitute?
Eat to bite?
Curver's Avatar
Sitat av robz1 Vis innlegg
Jeg ser etter en sang, det som er uheldig er at jeg husker kun musikk videoen til sangen, så jeg har ett problem der! Håper noen har peiling.

Musikk videoen er som følger:
Det er en sang hvor musikkvideoen til sangen er i "cartoon style", tegnet, og det vi ser er at ei jente eier en katt, jenta går ut av huset så begynner katten å ta av, rocker på gitar og knuser bilder osv. Katten ser vi da helt til sangen så og si er ferdig, vet at det var en svært populær sang for en stund siden.

Håper det ringer noen bjeller hos noen
Vis hele sitatet...
Hadde du lest ferdig tråden du laga så hadde du sett svaret:

Sitat av DJ Småkake Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Noen som vet hva stykket i denne youtube-filmen heter?
Ikke requim for a dream, men soundtracket før.

http://www.youtube.com/watch?v=_8IGt...eature=related

Sitat av boblesaft Vis innlegg
Noen som vet hva stykket i denne youtube-filmen heter?
Ikke requim for a dream, men soundtracket før.

http://www.youtube.com/watch?v=_8IGt...eature=related
Vis hele sitatet...
edit, nevermind. George R Powell er visst komponisten.
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Hørte en sang på Radio1 (tror jeg) for litt over en uke siden. Ganske sikker på at sangen het "in the long run", og den var fra en plate som skulle slippes i september engang. Artisten var norsk, og promoterte radio-debutten på sin egen facebook-side tidligere på dagen før den ble spilt.

Det kjipe er at "long run" får 0 resultater på radio1.no, og browser-loggen har visst forsvunnet siden da jeg var innom facebook-siden hans.

Noen som kjenner igjen denne?
Sitat av tripflag Vis innlegg
Hørte en sang på Radio1 (tror jeg) for litt over en uke siden. Ganske sikker på at sangen het "in the long run", og den var fra en plate som skulle slippes i september engang. Artisten var norsk, og promoterte radio-debutten på sin egen facebook-side tidligere på dagen før den ble spilt.

Det kjipe er at "long run" får 0 resultater på radio1.no, og browser-loggen har visst forsvunnet siden da jeg var innom facebook-siden hans.

Noen som kjenner igjen denne?
Vis hele sitatet...
Kan det vere Jim Stärk - In the long run?
Sitat av Danzken Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=msiUXWbc6Ew

har ingen interesse for denne sangen først og fremst.

Derimot så husker jeg en sang som minnet veldig om introen som denne sangen har ( 0:00 - 0:07 ) som jeg husker fra ungdommen. så sangen jeg er på jakt etter er fra rett rundt 2000 tallet et sted. noen som kan hjelpe til med å finne ut hvilken sang jeg mener ?
Vis hele sitatet...
bump10tegn
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Sitat av Matty91 Vis innlegg
Kan det vere Jim Stärk - In the long run?
Vis hele sitatet...
Dæven, det var det. Takker!
Heisann! Leter etter en dubstep sang, eneste dubstepsangen jeg syns er fet. Den går på radioen av og til, tror den går på p3/mp3. Flere ganger i løpet av sangen så er det ei dame som sier "OH MY GOD!" ellerno sånt.
Sist endret av Haagiboy; 22. juni 2011 kl. 17:48.
Sitat av Haagiboy Vis innlegg
Heisann! Leter etter en dubstep sang, eneste dubstepsangen jeg syns er fet. Den går på radioen av og til, tror den går på p3/mp3. Flere ganger i løpet av sangen så er det ei dame som sier "OH MY GOD!" ellerno sånt.
Vis hele sitatet...
Denne? http://www.youtube.com/watch?v=WSeNSzJ2-Jw
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Stemmer! Takker!
Leter etter en sang som refrenget går sånn: Just carry on! Just carry oonn. Så tar refrennget slutt.
Sitat av Arcturus Vis innlegg
Leter etter en sang som refrenget går sånn: Just carry on! Just carry oonn. Så tar refrennget slutt.
Vis hele sitatet...
Er det alt du husker?
Var den rocka/pop/metal/etc?
Damestemme, guttestemme?