Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297541
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Åå den blir nok MYE bedre enn som så
Vis hele sitatet...
Da blir det spennende å se PC-grafikken
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Da blir det spennende å se PC-grafikken
Vis hele sitatet...
Eg var med på Alpha testingen, og ja, det var helt rått, x-antall ganger bedre enn hva eg noen gang har sett.. Og det skal vistnok være enda penere nå
Da er hvertfall limited edition betalt, 2 dager tidlig tilgang til betaen er helt greit
Sitat av Shepard Vis innlegg
Da er hvertfall limited edition betalt, 2 dager tidlig tilgang til betaen er helt greit
Vis hele sitatet...
Regner med det er gjennom origin? Har du en link til...det?

Edit: nvm, fant det
Sist endret av Volch0k; 3. september 2011 kl. 00:54.
Var gjennom origin ja, ble faktisk billigere å kjøpe det der enn å bestille fra for eks. komplett.no
Sitat av Shepard Vis innlegg
Var gjennom origin ja, ble faktisk billigere å kjøpe det der enn å bestille fra for eks. komplett.no
Vis hele sitatet...
Game.no har spillet til 349, men vet ikke om det kommer i posten på release.
Etter grafikk inntrykket jeg fikk av trailern, så måtte jeg bytte flere bukser for å si det mildt...
Gamestop har BF3 Limited Edition til 300kr om man forhåndsbestiller.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Gamestop har BF3 Limited Edition til 300kr om man forhåndsbestiller.
Vis hele sitatet...
Hvordan forhåndsbestiller man her da?
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Men skal man forhåndsbestille, og satse på å få det 1-3 dager etter release? Eller kjøpe dyrere på f.eks spaceworld og hente det samme dag? Har en kompis som fikk Black Ops 3 dager før release fordi han hadde forhåndsbestilt på et eller annet utenlandsk, men vil ikke ta sjansen på det.
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Men skal man forhåndsbestille, og satse på å få det 1-3 dager etter release? Eller kjøpe dyrere på f.eks spaceworld og hente det samme dag? Har en kompis som fikk Black Ops 3 dager før release fordi han hadde forhåndsbestilt på et eller annet utenlandsk, men vil ikke ta sjansen på det.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikkje bare kjøpe det digitalt, så kan du laste det ned med en gang det blir tilgjengelig? Det har ihvertfall eg gjort.
Battlefield 3: Focussing on Innovation
http://www.youtube.com/watch?v=JYe7h...layer_embedded

Denne er vel ikke postet?
Kjøpte Medal of Honor Limited edition og ble lovet Battlefield 3 betaen når den kom.. Men kommer den på steam, siden fullversjonen av BF3 ikke kommer på steam?

Og når kommer betaen isåfall?
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hvorfor ikkje bare kjøpe det digitalt, så kan du laste det ned med en gang det blir tilgjengelig? Det har ihvertfall eg gjort.
Vis hele sitatet...
Skulle veldig gjerne spilt det på pc, men prøvde alphaen, og det lagga hardt på laveste grafikk, og bor i tilegg 2 steder, så jeg har ikke råd til 2 maskiner til 10000 hver. Så det blir nok ps3...
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Kjøpte Medal of Honor Limited edition og ble lovet Battlefield 3 betaen når den kom.. Men kommer den på steam, siden fullversjonen av BF3 ikke kommer på steam?

Og når kommer betaen isåfall?
Vis hele sitatet...
Du, og alle som forhåndsbestiller BF3 via Origin får 48 timers tidligere tilgang til beta. Tviler meget på at betaen kommer på Steam. EA holder seg nok til Origin fremover, og det gjelder nok mange andre spill en BF3. Er ikkje satt noe dato til betaen enda, alt vi har fått vite er at den kommer en gang i september.

Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Skulle veldig gjerne spilt det på pc, men prøvde alphaen, og det lagga hardt på laveste grafikk, og bor i tilegg 2 steder, så jeg har ikke råd til 2 maskiner til 10000 hver. Så det blir nok ps3...
Vis hele sitatet...
Nå var ikkje spillet optimalisert under alphaen da, så kan jo hende maskinen din klarer det bedre når spillet er helt ferdig.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
http://www.itavisen.no/877385/100-ti...-battlefield-3

Hehe, jeg hadde rett i at dette spillet ville holde meg engasjert

Brukte rundt 48 timer på å unlocke alt på bad company 2, så det sier litt..
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
http://www.itavisen.no/877385/100-ti...-battlefield-3

Hehe, jeg hadde rett i at dette spillet ville holde meg engasjert

Brukte rundt 48 timer på å unlocke alt på bad company 2, så det sier litt..
Vis hele sitatet...
... "Det vil ta rundt 100 timer med spilling å låse opp alt som er mulig i Battlefield 3. En av spillets designere, Alan Kertz, twitret nylig at å få tak i alle våpen, alle «gadgets» og alle oppgraderingene til alle våpnene, vil ta såpass lenge. Og det innenfor et «kit», eller en klasse."

Woot, 100 timer pr kit, snakker vi 400 timer totalt da Har mye og se frem til da ihvertfall
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
... "Det vil ta rundt 100 timer med spilling å låse opp alt som er mulig i Battlefield 3. En av spillets designere, Alan Kertz, twitret nylig at å få tak i alle våpen, alle «gadgets» og alle oppgraderingene til alle våpnene, vil ta såpass lenge. Og det innenfor et «kit», eller en klasse."

Woot, 100 timer pr kit, snakker vi 400 timer totalt da Har mye og se frem til da ihvertfall
Vis hele sitatet...
+ vehicle unlocks
Det skulle bare mangle.. I bf2 må man jo ha spilt i et par 1000timer ++.
Sist endret av ballestank; 6. september 2011 kl. 23:18.
Glad for at det er ~100 timer det er snakk om per kit. Høres greit ut i mine ører, om du spiller 3 timer hver dag kan du spille 4 måneder uten å ha alt
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Glad for at det er ~100 timer det er snakk om per kit. Høres greit ut i mine ører, om du spiller 3 timer hver dag kan du spille 4 måneder uten å ha alt
Vis hele sitatet...
Helt enig. Hadde nok blitt fortere lei spillet om vi hadde klart og unlocke alt på et par døgn, liksom ingenting og se frem til heller da.
Vil bare poengtere at BF3 IKKE kommer 25. pktober, men 27...
Amerikanerne får spillet 2 dager før europeerne... =(
Sitat av Schizofrenic Vis innlegg
Vil bare poengtere at BF3 IKKE kommer 25. pktober, men 27...
Amerikanerne får spillet 2 dager før europeerne... =(
Vis hele sitatet...
Alltid sånn, det gjelder ikkje kun BF3
Om man forhåndsbestiller fra Play.com, får man da fysisk forsendelse, eller nedlasting? Tenker da på at man sparer jo en del penger på å kjøpe spillet derfra, med mindre det blir sendt i post, for da kommer vel toll og lignende siden pakken kommer på over 200,-.
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Om man forhåndsbestiller fra Play.com, får man da fysisk forsendelse, eller nedlasting? Tenker da på at man sparer jo en del penger på å kjøpe spillet derfra, med mindre det blir sendt i post, for da kommer vel toll og lignende siden pakken kommer på over 200,-.
Vis hele sitatet...
Blir nok en fysisk disk derfra, også må en garantert vente noen dager før det kommer. Om de ikkje er så snille og sender det et par dager før release da.

Har selv kjøpt det på Origin, kostet meg 449,- for limited edition, får da med 48 timers tidlig adgang til beta testing, Back to Karkand DLC, Battlefield P4F bonusgjenastander og Physical Warfare Pack, som inneholder:

• Type 88 LMG med stativ
• Flechette-ammo for DAO-12
• Tilgang fra Dag 1 til DAO-12 hagle
• Flash Suppressor til SKS-snikskytterrifle

Så syns ikkje det var så AALT for gale pris, selv om det sikkert er det dyreste stedet og kjøpe
Ah, den er grei! Da tror jeg jeg enten bestiller fra Elkjøp/SpaceWorld (koster jo det samme), eller Origin om man får med så mye ekstra stash, - og om det er verdt prisen
Tror game.no er billigere. ellers funker kansje game.gamesplanet.com men de har ikke ene pakka.
forhåndsbestille det på origin er verd d, får preorder bonus. du får å spille spillet 2 dager før release (så du er ganske garantert til å ha spillet på release dag). koster 449 kr der.

http://store.origin.com/store/eaemea...ttlefield3_NO/ for å se preorder bonuser/kjøpe det.

så akkurat at d koster 349 på game.no, usikker på om du får spille 2 dager før release tho.
Sist endret av PoteterOgMolasse; 9. september 2011 kl. 14:02.
Sitat av qeinar Vis innlegg
forhåndsbestille det på origin er verd d, får preorder bonus. du får å spille spillet 2 dager før release (så du er ganske garantert til å ha spillet på release dag). koster 449 kr der.

http://store.origin.com/store/eaemea...ttlefield3_NO/ for å se preorder bonuser/kjøpe det.

så akkurat at d koster 349 på game.no, usikker på om du får spille 2 dager før release tho.
Vis hele sitatet...
Du får ikkje spille det to dager før release nei, du får spille BETA to dager før alle andre.

EDIT:

22 | Battlefield 3 - Guillotine Gameplay Teaser [1080p]
Kom ny trailer i dag på Battlefield bloggen. (http://www.youtube.com/watch?v=u5eLbPQt_Pk)

Link til traileren: http://www.youtube.com/watch?v=u5eLbPQt_Pk

På slutten av videoen står det "Operation Guillotine continues 09.16.2011".

Håper det betyr at betaen kommer ut 16. september
Sitat av Birogotti Vis innlegg
Kom ny trailer i dag på Battlefield bloggen. (http://www.youtube.com/watch?v=u5eLbPQt_Pk)

Link til traileren: http://www.youtube.com/watch?v=u5eLbPQt_Pk

På slutten av videoen står det "Operation Guillotine continues 09.16.2011".

Håper det betyr at betaen kommer ut 16. september
Vis hele sitatet...
Skjer med at alle legger ut samme filmen som eg allerede har postet? Skjedd 2-3 ganger i denne tråden nå Men ja, den traileren ser veldig bra ut!

Tviler på at betaen kommer den 16, den kommer nok mest sannsyneligvis den 27 september for de som har MoH: LE og de som har forhåndsbestilt fra Origin, mens den blir åpnet for alle den 29. Men om dette stemmer eller ei kan jo være noe annet.

Kilde: http://www.gamereactor.no/nyheter/12...d+3-betaen%3F/

Og det at det står "Operation Guillotine continues 09.16.2011" betyr nok at det kommer en fortsettelse på den traileren den 9, Operation Guillotine er nok helt klart et av oppdragene i SP.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Skjer med at alle legger ut samme filmen som eg allerede har postet? Skjedd 2-3 ganger i denne tråden nå Men ja, den traileren ser veldig bra ut!

Tviler på at betaen kommer den 16, den kommer nok mest sannsyneligvis den 27 september for de som har MoH: LE og de som har forhåndsbestilt fra Origin, mens den blir åpnet for alle den 29. Men om dette stemmer eller ei kan jo være noe annet.

Kilde: http://www.gamereactor.no/nyheter/12...d+3-betaen%3F/

Og det at det står "Operation Guillotine continues 09.16.2011" betyr nok at det kommer en fortsettelse på den traileren den 9, Operation Guillotine er nok helt klart et av oppdragene i SP.
Vis hele sitatet...
9. i hvilken måned?
Haha, tror nok det er 16. september
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
9. i hvilken måned?
Haha, tror nok det er 16. september
Vis hele sitatet...
Oi, gikk litt fort i svingene her ja, mente 16
http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news3/t2oxz_sm.jpg
Sist endret av JVMyhre; 11. september 2011 kl. 12:04.
Hvor har dere bestilt spillet fra? Sliter lit med å besteme meg med fryten for å få det 1 - 2 dager etter xD Selv om jeg har posetiv erfaring med å bestille på nett da jeg fikk fallot new vegas dagen før.

Men uanset, hvor vill dere ambefale meg å bestille bf 3?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news3/t2oxz_sm.jpg
Vis hele sitatet...
What the hell dude
Sitat av Shudo Vis innlegg
Hvor har dere bestilt spillet fra? Sliter lit med å besteme meg med fryten for å få det 1 - 2 dager etter xD Selv om jeg har posetiv erfaring med å bestille på nett da jeg fikk fallot new vegas dagen før.

Men uanset, hvor vill dere ambefale meg å bestille bf 3?
Vis hele sitatet...
Eg bestilte det bare fra Origin eg, kostet riktignok noe mer enn andre steder, men det bryr eg meg lite om. Men dette er kun til PC da, så om du skal ha til konsoll så veit eg ikkje heilt, GameStop kanskje?

Sitat av Fanz44 Vis innlegg
What the hell dude
Vis hele sitatet...
En i EA postet det på Dvidder før brukern ble slettet.
Planet Battlefield sa at xboxen på bildet ikkje har "dev kit", så kanskje har betaen blitt validert av Microsoft... Nærmer seg nok nå
pass deg for gamestopp, var en stund siden men gikk innom for å høre om pris.. 600kr!!!!!!!!!!!!!!!

samtidig solgte de det for 400 på cdon, elkjøp lignende.. vet ikke hva det koster i dag men..
Skal ha det på PC, men vil ha hard cover :P Så blir ikke fra origo eller noe, blir enten cdon.com, komplet eller elkjøp (men tror ikke det, tilfele selv om det sikkert er 0 sjanse for det, at bf3 skal få noe efekt av at de sente gers of war 3 10 dager tidleigere xD)
Får man disse map-packe'ene, våpen packen og beta (som jeg så fulgte med hos origin) hvis man forhåndsbestiller andre steder, som cdon.com /komplett.no e.l?
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Får man disse map-packe'ene, våpen packen og beta (som jeg så fulgte med hos origin) hvis man forhåndsbestiller andre steder, som cdon.com /komplett.no e.l?
Vis hele sitatet...
Usikker, tvilsomt vis det ikkje står noe spesifikt om det der du vil handle.
Elkjøp.no feilet jo å ga ut gears of war 3 10 dager før release. forhåndsbestill hos dem og sats på at de gjør det samme med bf3 ; P
Butikkene får spillene tidligere, men de jeg har snakket med som har jobbet i butikk har sagt at de har skrevet under på avtale om at hvis de gir ut spillet for tidlig må de betale en bot til utgiveren.

EpicSnusBox: Det kommer an på hvilken versjon du kjøper. Jeg kjøpte fra komplett nå, og de selger limited edition hvor du får med "Back to Karkand"-pakken.
Her <- er en podcast på "Don't revive me bro" , med Ian Tornay, eller kanskje bedre kjent som crash7800 på Twitter, som er den nye "Community manageren" for Battlefield 3 hos EA, er mye god info her.
For de som er redd for å ikke få det på release, kan jeg trøste med at de gangene jeg har forhåndsbestilt har jeg alltid fått det på dagen
Sist endret av CookieY; 12. september 2011 kl. 10:40.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Neeeeeeeei!
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Neeeeeeeei!
Vis hele sitatet...
Folk som må game BF3 på konsoll er ikke ordentlige gamere.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Folk som må game BF3 på konsoll er ikke ordentlige gamere.
Vis hele sitatet...
Ordentlige gamere må ha relativt mye penger? Jeg vet det er bedre å game på pc, skulle gjerne gjort det, men bor 2 steder, og jeg har bare råd til 2 ps3'er... Ser på meg som gamer fordet?
Vurdere BF3 til konsoll, men da jeg hørte at det kun ble 32 spillere online ble det helt uaktuelt :P Så da blir det snart å bruke 8 - 10k på ny pc Men blir nok ikke før tett opp mot bf3 da xD

Så nå skal jeg endelig få ha sikelig gaming pc igjen, har ikke hatt det på flere år Kjelig å ikke ha penger xD