Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297758
Det var overraskende mange som var premium synes jeg. Får man egentlig så veldig mye mer enn DLC'ene før alle andre?
Liksom, skjønner dette med at man får noen Dogtags og avanserte instillinger, men tenkte mest på noen særegne våpen eller ekstra maps o.l.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Det var overraskende mange som var premium synes jeg. Får man egentlig så veldig mye mer enn DLC'ene før alle andre?
Liksom, skjønner dette med at man får noen Dogtags og avanserte instillinger, men tenkte mest på noen særegne våpen eller ekstra maps o.l.
Vis hele sitatet...
Avanserte innstillinger?
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Det var overraskende mange som var premium synes jeg. Får man egentlig så veldig mye mer enn DLC'ene før alle andre?
Liksom, skjønner dette med at man får noen Dogtags og avanserte instillinger, men tenkte mest på noen særegne våpen eller ekstra maps o.l.
Vis hele sitatet...
Man får tilgang til 20 nye våpen og 10 nye fartøy såvidt jeg vet.
Blandt dem er AC-130, som du kan mene hva du vil om.
+ at 300kr nå, er garantert mye billigere enn og kjøpe en og en dlc etterhvert som dem kommer ut.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Avanserte innstillinger?
Vis hele sitatet...
Bla. at man kan sette tilbake stats og noe annet. De kalte det avanserte instillinger tydeligvis.

Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Man får tilgang til 20 nye våpen og 10 nye fartøy såvidt jeg vet.
Blandt dem er AC-130, som du kan mene hva du vil om.
Vis hele sitatet...
Virkelig?

20 nye våpen og 10 nye fartøy man ikke får om man bare kjøper DLC?
AC-130 høres jo synnsykt kult ut, selv om jeg ikke helt forstår hvordan DICE skal "greie" å lage den slik at den ikke er OP.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Blir premium på meg. Mye billigere. Synes EA har gjort en bra ting.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Man får tilgang til 20 nye våpen og 10 nye fartøy såvidt jeg vet.
Blandt dem er AC-130, som du kan mene hva du vil om.
Vis hele sitatet...
AC130 eller C130?
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
AC130 eller C130?
Vis hele sitatet...
AC-130.
http://www.youtube.com/watch?v=9VZUcLgtDM4
For dere som ikke har sett den.
Sist endret av PerPerPerPer; 5. juni 2012 kl. 21:23.
Noen andre enn meg som ikke får koblet seg opp mot origin i kveld?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
BF3 Premium koster 50 amerikanske dollar (ca.300kr), men 450 NOK? Den likte jeg ikke Vi som allerede har kjøpt B2K betaler vel også for dette to ganger på sett og vis.
Sist endret av 83leo; 6. juni 2012 kl. 01:30.
Kjøp med amerikansk proxy hvis det funker?
Sitat av 83leo Vis innlegg
BF3 Premium koster 50 amerikanske dollar (ca.300kr), men 450 NOK? Den likte jeg ikke Vi som allerede har kjøpt B2K betaler vel også for dette to ganger på sett og vis.
Vis hele sitatet...
Premium koster 4000 MSP, noe som tilsvarer 328 kr.
B2K koster 1200 points. Om all 5 expantion packsene koster det samme, vil alle koste tilsammen 6000 MSP. Dermed har man spart 2000 points AKA 164 kr om man kjøper premium. Men dette er på Xbox, vet ikke hva det koster på de andre platformene.
Husker ikke hvor mye b2k kostet, det koster hvertfall 90 kroner på offgamers nå - mens selve spillet koster 111 kroner. Kanskje denne expansion kommer der etterhvert? Uansett er en ny camo og cod brett ganske uinterresant

En ting jeg vil spørre om da, - hvor er det folk spiller egentlig? jeg spiller en del på webhallen nå (svensk server) men ser de norske serverne jeg vet om (bf.no og tv2+ noe annet jall) står som regel tomme
ser for meg at det kan være gøy å spile på dissse mapsa som en squad med teamspeak, der man bever seg rom for rom bortover mot objektivene. håper på noen slike seriøse servere, for jeg ser for meg at mesteparten av serverene med close quarters kommer til å være stappfulle av folk som løper rundt uten mening med usas, langt utenfor objektivene.
Får vi som allerede har kjøpt B2K noenb\ bonus hvis vi kjøper Premium?
Er jævlig surt at de skal straffe de som betaler mest, og få dem til å betale enda mer...
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Får vi som allerede har kjøpt B2K noenb\ bonus hvis vi kjøper Premium?
Er jævlig surt at de skal straffe de som betaler mest, og få dem til å betale enda mer...
Vis hele sitatet...
Det er jo da som kjøper alle DLCene en og en som betaler mest... Du tjener å det selv om du har kjøpt B2K fra før av.
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Det er jo da som kjøper alle DLCene en og en som betaler mest... Du tjener å det selv om du har kjøpt B2K fra før av.
Vis hele sitatet...
Jeg betalte fortsatt full pris for DLCen, og det blir kjipt å betale for den igjen. De som ikke kjøpte B2K, men kjøper Premium nå er de som "sparer" mest.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg betalte fortsatt full pris for DLCen, og det blir kjipt å betale for den igjen. De som ikke kjøpte B2K, men kjøper Premium nå er de som "sparer" mest.
Vis hele sitatet...
Ingen som tvinger deg til å kjøpe premium. Du kan jo kjøpe alle DLCene hver for seg og tape penger. Du har ingen grunn til å bli sur på et tilbud.
Sitat av fredeve Vis innlegg
Ingen som tvinger deg til å kjøpe premium. Du kan jo kjøpe alle DLCene hver for seg og tape penger. Du har ingen grunn til å bli sur på et tilbud.
Vis hele sitatet...
Han har jo uten tvil dette når enkelte betalte full pris for B2K og de som først nå kjøper premium får alt og sparer penger. Har for all del lyst på premium men blir dumt å ikke gi noe igjen til de som kjøpte andre DLC'er før premium var.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Han har jo uten tvil dette når enkelte betalte full pris for B2K og de som først nå kjøper premium får alt og sparer penger. Har for all del lyst på premium men blir dumt å ikke gi noe igjen til de som kjøpte andre DLC'er før premium var.
Vis hele sitatet...
EA vil jo ha mest mulig penger, men jeg ser det positive i det. Om det ikke var et tilbud som premium, måtte jeg betalt full pris for alle DLCene.
Jeg for min del hadde sett at premium kom med rabatt til alle som kjøpte Back to Karkand, det blir litt dumt å selge en pakke med DLC's når nesten alle har en av dem, og forlange like mye av alle. Jeg kommer likevel til å kjøpe premuim da, siden jeg snart skal begynne på pc, dermed får jeg jo full value!

Btw, noen som vet om premium er linket til accounten din og kan brukes på både xbox og pc eller kun en av dem?
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Jeg for min del hadde sett at premium kom med rabatt til alle som kjøpte Back to Karkand, det blir litt dumt å selge en pakke med DLC's når nesten alle har en av dem, og forlange like mye av alle. Jeg kommer likevel til å kjøpe premuim da, siden jeg snart skal begynne på pc, dermed får jeg jo full value!

Btw, noen som vet om premium er linket til accounten din og kan brukes på både xbox og pc eller kun en av dem?
Vis hele sitatet...
Bare en, eneste spillet jeg vet om som hadde noe sånt var Portal 2.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Man får tilgang til 20 nye våpen og 10 nye fartøy såvidt jeg vet.
Blandt dem er AC-130, som du kan mene hva du vil om.
Vis hele sitatet...
Spørs om du ikke blander premium og DLC-pakkene nå.
Av premium får du et par nye dogtags, en annen type kniv og et par andre battlelog funksjoner.

Det er 10 nye våpen i Close Quarters og sikkert like mange i Armored Kill. Du må ikke ha premium for å kjøpe disse.
Hei,
Er PS-Network nede akkurat nå?
Jeg kommer meg på nett med PS3'n men får "Det har oppstått en feil. Du har blitt logget av PlayStation Network (8071053D)"

Noen andre?

(Relatert fordi jeg skulle spille BF3 )
[EDIT:]
Glem det! :
http://no.playstation.com/registration/unavailable/

Network er utilgjengelig



PlayStation Network er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Det kan være flere grunner til dette, inkludert planlagt vedlikehold eller viktige oppdateringer, og vi beklager for ulempene dette har medført. I mellomtiden kan du fortsette å utforske PlayStation-verdenen på eu.playstation.com.

Følg med på twitter.com/PlayStationEU for å få oppdateringer og PlayStation Network-linjen øverst på PC-versjonen av nettstedet for å finne ut når tjenesten fungerer igjen.
Sist endret av Oik; 9. juni 2012 kl. 21:11.
Antar at det er en del her som har kjøpt premium og har fått testet de nye banene ?

Jeg syntes banene er greie men føler at jeg blir skutt fra alle forskjellige vinkler samtidig hele tiden.
Kansje jeg bare burde spille på servere med få folk. Men nå liker jeg best store baner som Operation firestorm og Caspian Border.

Men hva syntes dere freaks ?
Sist endret av t_ben; 12. juni 2012 kl. 17:12.
Game disconnected
pokemon's Avatar
@t_ben
Jeg likte de ny banene helt ok men at det er random spawn på CQ er temmelig teit i og med at folk spawner rundt deg hele tiden. Helt umulig å presse fienden tilbake..
Noen her som er gira på å starte en squad? Drittlei alene spilling med squads som driter i teamplay..

Add SindremNOR
Sitat av SindreNOR Vis innlegg
Noen her som er gira på å starte en squad? Drittlei alene spilling med squads som driter i teamplay..

Add SindremNOR
Vis hele sitatet...
PC du tenker på ? kan sikkert spille 20 min med deg nå isåfall... skal ikke på skolen imorgen heller av spessielle grunner ^^? Jeg er in
Noen som er med på å lage et squad for 4v4's? (Xbox 360)

Har gått litt lei av å hele tiden spille med tilfeldige spillere på battlefield og ser derfor etter noen som har lyst å lage et squad med meg.
Vil dreie seg om Squad DM og Squad Rush.

Gamertagen min er LaG II Edited, så om du er interessert, add meg så vi kan få slått av en prat på XBL

Er ingen requirements, så lenge du har lyst å spille som et lag er du velkommen!

Kan forøverig også poste her om du føler for det :P
Sist endret av Edited; 13. juni 2012 kl. 06:11.
@Edited

Jeg er med! Reiser til Stavanger med skolen på fredag så blir ikke mye spilling i helga, men berre til å adde meg.
Gamertag: GJERDE
Sitat av fredeve Vis innlegg
Ingen som tvinger deg til å kjøpe premium. Du kan jo kjøpe alle DLCene hver for seg og tape penger. Du har ingen grunn til å bli sur på et tilbud.
Vis hele sitatet...
Men viss du tenker litt så er det surt for oss som har kjøpt B2K og må nå kjøpe premium fordi da betaler du for samme dlc'n to ganger, tilbud eller ikke. Tviler på at gutten er sur, bare du som må tenke litt lenger.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Men viss du tenker litt så er det surt for oss som har kjøpt B2K og må nå kjøpe premium fordi da betaler du for samme dlc'n to ganger, tilbud eller ikke. Tviler på at gutten er sur, bare du som må tenke litt lenger.
Vis hele sitatet...
Hva er det noe og bli sur for? Samme om han betaler for DLC'n to ganger vel, når det uansett blir billigere enn og kjøre resten av de nye separate? Måte på og gjærrig en skal være også da
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hva er det noe og bli sur for? Samme om han betaler for DLC'n to ganger vel, når det uansett blir billigere enn og kjøre resten av de nye separate? Måte på og gjærrig en skal være også da
Vis hele sitatet...
Vel så lever jeg omtrent av penger jeg finner på bakken. Hardt liv..
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hva er det noe og bli sur for? Samme om han betaler for DLC'n to ganger vel, når det uansett blir billigere enn og kjøre resten av de nye separate? Måte på og gjærrig en skal være også da
Vis hele sitatet...
Samme? Synes du det er greit at vi som allerede har kjøpt B2K sitter igjen med en Premium-pakke som er 150kr (ca.) dyrere enn de som kjøper den fra scratch i dag? At alle ekspansjonspakkene blir dyrere samlet sett er ikke relevant. Dette er en prinsippsak og har ingenting med grådighet å gjøre, ihvertfall ikke for meg
Sitat av 83leo Vis innlegg
Samme? Synes du det er greit at vi som allerede har kjøpt B2K sitter igjen med en Premium-pakke som er 150kr (ca.) dyrere enn de som kjøper den fra scratch i dag? At alle ekspansjonspakkene blir dyrere samlet sett er ikke relevant. Dette er en prinsippsak og har ingenting med grådighet å gjøre, ihvertfall ikke for meg
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg Leoboy
De burde gi en 50 kroners rabatt til oss som har B2K! Gjerne mere også...
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
De burde gi en 50 kroners rabatt til oss som har B2K! Gjerne mere også...
Vis hele sitatet...
Du betalte 200 kroner for noe som lett kunne kostet 3 ganger så mye og nå vil du ha tilbake 50 kroner fordi en av de 5(?) ekstrapakkene til 100 kroner ikke er med.
lol, bare lol.
Dere er kjipe as.
I Norge er det rundt 400 kr, så jeg baserer meg på norsk pris og ikke proxy. Det er en god del mere enn 100kr.
Sist endret av Mkvarner; 13. juni 2012 kl. 21:34.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Hvilke 200kr snakker du om? Jeg betalte 450kr for Premium på PC og såvidt jeg husker 150kr for B2K. Hva er det som er så kjipt med å reagere på dette? Jeg skjønner ikke hvorfor B2K skulle inkluderes i Premium i det hele tatt når den allerede har ligget ute for salg i mange måneder. For å si det enkelt: De som kjøper Premium nå og ikke har B2K fra før betaler 450kr. Vi som allerede har kjøpt B2K betaler 600kr for samme pakka. Ingenting kjipt med å synes at dette stinker litt.
Sist endret av 83leo; 13. juni 2012 kl. 21:35.
Da har dere lite og klage på i livet, enkelt og greit. Uansett, finnes nok veldig få her i verden som kjøper premium, som ikkje allerede har B2C.
Jeg vet om en god del som kjøper premium og de har som regel b2k.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Tro meg, jeg har større ting å klage på enn dette. Det som forundrer meg er at du med flere tilsynelatende ikke ser hva problemet er. Hvis du hadde betalt 200kr for en vare for så å i ettertid finne ut at varen egentlig kun kostet 100kr, ville du da bare latt det være med det uten å klage? Isåfall synes jeg dette ville vært mer bekymringsverdig enn at man faktisk hever øyenbrynene litt når man ser at noe skurrer.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
JVMyhre, hvis du kjøper/har kjøpt Premium nå for 450 kroner eller hva det koster.
Plutselig kommer Super Premium, til 500 kroner, hvor du får med alt som er i Premium + masse nye våpen og maps. Ville du blitt skikkelig glad da? "YES, nå skal jeg bruke ENDA mer penger på ting jeg allerede eier!"?
Ja ? Tror kanskje det var noe av det Myhre ville fremm til, at de aller fleste som kjøper premium har nokk allerede B2K fra før av =>

Blir nokk premium her også når det ruller kronasjer inn på konto neste gang..

Litt OT, noen her på bruket som har en brukanes BF3 klan på x-box ? Bruker/trener tacs/mic osv ? Gjerne med folk som er 16-18 år +, send meg gjerne en PM hvis dere sku trenge no fler folk i en klan
Prøvde meg senest på en BF3 game for et par dager siden, endte opp med at det ble skrudd av & jeg lekte heller "rambo" i MW3
Begynner se meg møkk lei på personer som skal øve seg med helis/fly og what not i pub games..Squad members som gir blanke feen i squad/squad tacs & folk som generelt bare "troller rundt" i si ega lille boble i gamene ):

*RAGE!*
Sist endret av Hightime; 13. juni 2012 kl. 23:55.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
JVMyhre, hvis du kjøper/har kjøpt Premium nå for 450 kroner eller hva det koster.
Plutselig kommer Super Premium, til 500 kroner, hvor du får med alt som er i Premium + masse nye våpen og maps. Ville du blitt skikkelig glad da? "YES, nå skal jeg bruke ENDA mer penger på ting jeg allerede eier!"?
Vis hele sitatet...
Lite konstruktivt å finne på eksempler som ikke er en realitet for å styrke argumentet ditt.

Man betaler 450 for alle expansions fremover, som er et BEDRE tilbud enn å kjøpe dem hver for seg. Føler du at produktet er urettferdig så lar man heller være å kjøpe det. Jeg ser ikke problematikken. Hvorfor i all verden skal man klage på et tilbud, det blir litt for gjerrig for min smak.

Blir samme logikken som å kjøpe et produkt på komplett, 4 uker senere får produktet en kampanjepris. Ja du bomma og det er surt, men det er ikke noe gærent eller feil med prisingen på produktet fra komplett sin side. Altså ingen prinsippsak som dere hevder.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Kugie Vis innlegg
Lite konstruktivt å finne på eksempler som ikke er en realitet for å styrke argumentet ditt.

Man betaler 450 for alle expansions fremover, som er et BEDRE tilbud enn å kjøpe dem hver for seg. Føler du at produktet er urettferdig så lar man heller være å kjøpe det. Jeg ser ikke problematikken. Hvorfor i all verden skal man klage på et tilbud, det blir litt for gjerrig for min smak.

Blir samme logikken som å kjøpe et produkt på komplett, 4 uker senere får produktet en kampanjepris. Ja du bomma og det er surt, men det er ikke noe gærent eller feil med prisingen på produktet fra komplett sin side. Altså ingen prinsippsak som dere hevder.
Vis hele sitatet...
Det er ikke det samme på noen måter og eksempelet mitt er fiksjonelt, ja, men det gjør ikke poenget mindre tydelig.
Man betaler ekstra mye for noe man har fra før av, og det irriterer meg veldig.

Det er tydelig at dere ikke er vant til å spille spill med DLCer, men jeg for en er møkk lei av å kjøpe et halvferdig spill og så måtte betale for resten av det i ettertid. Det er en utrolig sleip måte å få forbrukere til å betale dobbel pris. Dere kan forsvarere det så mye dere vil, men jeg skjønner ikke meningen.

Det er greit når man kjøper et spill og spiller det lenge mens produsentene lager mer å legge til spillet (som i Binding of Isaac), men at de planlegger å selge bare deler av spillet først for så å selge resten er forkastelig.
Sist endret av PerPerPerPer; 14. juni 2012 kl. 00:00.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
I Norge er det rundt 400 kr, så jeg baserer meg på norsk pris og ikke proxy. Det er en god del mere enn 100kr.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte spillet på Gamestop, 5 minutter etter det var kommet ut.

Battlelog har tydeligvis fått igang en offisiell IRC-kanal, den er på Rizon og kanalen heter #better-battlelog

EDIT: Nå tullet jeg forferdelig, det er BBlog sin kanal.
Double XP weekend er kult


Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Double XP weekend er kult
Vis hele sitatet...
I know

Double XP er noe dritt spør du meg...