Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297744
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Så, blir ikke noe BF3 gaming på meg før nærmere august.. -.-"

FUUUUU!!!!
Vis hele sitatet...
Lett å forstå.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Tja, klarte ikke helt å se for meg hvordan du skulle klare å velte 7 desiliter te på datamaskinen, men ok.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Hvordan skal jeg ikke få gjort det? Holder en kanne/stor kopp og brenner seg i nærheten av pcn. Selvfølgelig måtte jeg kaste den retning pcn når jeg brant meg. LOL!
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Hvordan skal jeg ikke få gjort det? Holder en kanne/stor kopp og brenner seg i nærheten av pcn. Selvfølgelig måtte jeg kaste den retning pcn når jeg brant meg. LOL!
Vis hele sitatet...
Ro litt ned da. LOL!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Var ikke meningen å virke irritert. Beklager det...

Jeg er dog litt irritert på denne hendelsen. Kanskje det gjenspeiles i innleggene mine.

Så sorry!
juni 2012 står det: http://www.battlefield.com/battlefie...close-quarters
i morgen er det juni......
http://www.youtube.com/watch?v=XVjIc...&feature=share

Ville bare dele denne videoen. Synes den var utrolig underholdende!
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=XVjIc...&feature=share

Ville bare dele denne videoen. Synes den var utrolig underholdende!
Vis hele sitatet...
Jævlig kul! Håper på en oppfølger, kanskje en film til hvert map?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Jævlig kul! Håper på en oppfølger, kanskje en film til hvert map?
Vis hele sitatet...
Håper det! Hadde likt å se Gulf of Oman!
Noen her som spiller på ps3 ?
Noen her som spiller på Xbox?

NWK (Norwegian Vikings) søker i allefall flere medlemmer og andre claner/platooner å spille mot. Seriøst eller bare for moro!

Gamertag: Octawism

NWK på battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf3...5241221624334/

Send meg en PM eller legg meg til på Live med en melding om dette skulle være av interesse
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Vel, da er jeg tilbake i BF3 verden tror jeg..

av en eller annen merkelig grunn, så fungerer laptopen min!

Selvom jeg badet den i te... LOL!

Så, gaming i helgen?

Jeg får ikke sagt det nok, jeg har virkelig savnet min støyende, varme og elendig bygget laptop! <3

Samme hvor elendig det er, så blir det savnet. LOL! :P
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Jeg er med såfremt nettet holder. WiMAX imponerer definitivt ikke så langt Mistenker også at vannpumpa holder på å tuller, men hvis alt går godt er jeg med ihvertfall
Hva synes dere om Battlefield Premium?
Personlig synes jeg det er litt som å "ta fra" oss som ikke har lyst på det en del av spillet, ved å gi de som betaler dobbelt ekstra mye greier. Nå kommer de garantert til å få utrolig OP våpen og alt det drittet.

Det så også ut som om alle DLCene som skal komme til BF3 er innkludert i det, så jeg ble litt intressert likevel, men er ikke sikker på om jeg digger å kjøpe det.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Nå kommer de garantert til å få utrolig OP våpen og alt det drittet.
Vis hele sitatet...
Mener og ha lest at community manageren "lovte" at premium brukerene ikkje fikk våpen som ville gi dem noen særlig fordel over andre spillere. Om det stemmer eller ikkje er dog noe annet. Men tviler på at DICe vil gi dem noe særlig bedre våpen enn dem som allerede finnes, for da vil dem miste mange spillere. Og det vet dem nok veldig godt.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hva synes dere om Battlefield Premium?
Personlig synes jeg det er litt som å "ta fra" oss som ikke har lyst på det en del av spillet, ved å gi de som betaler dobbelt ekstra mye greier. Nå kommer de garantert til å få utrolig OP våpen og alt det drittet.
Vis hele sitatet...
All den tid det ikke er kommet noe offisiell informasjon på Battlefield Premium, bare mengder og atter menger med rykter, og ingen av de nevner ekstra våpen for de som betaler eller noe som helst spesielt annet, ser jeg ingen grunn til å bestemme seg her eller nå om man vil ha det eller ikke.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Mener og ha lest at community manageren "lovte" at premium brukerene ikkje fikk våpen som ville gi dem noen særlig fordel over andre spillere. Om det stemmer eller ikkje er dog noe annet. Men tviler på at DICe vil gi dem noe særlig bedre våpen enn dem som allerede finnes, for da vil dem miste mange spillere. Og det vet dem nok veldig godt.
Vis hele sitatet...
Jeg stoler ikke helt på det, du har sikkert selv merket hvordan en del av Back to Karkand våpnene er ganske dominerende (som L96), dessuten digger alle fps-utviklere å legge til OP våpen etterhvert. Sånn er det tilogmed blitt i TF2, var helt vilt når Cow Mangler kom.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg stoler ikke helt på det, du har sikkert selv merket hvordan en del av Back to Karkand våpnene er ganske dominerende (som L96), dessuten digger alle fps-utviklere å legge til OP våpen etterhvert. Sånn er det tilogmed blitt i TF2, var helt vilt når Cow Mangler kom.
Vis hele sitatet...
L96 dominerende? Den har jo så og si akkurat samme stats som alle dem andre riflene i spillet
Noen som vet om noen aktive claner som rekrutterer folk?
Sist endret av discfarmer; 3. juni 2012 kl. 18:54.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
L96 dominerende? Den har jo så og si akkurat samme stats som alle dem andre riflene i spillet
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hvilke modes du foretrekker osv, men jeg synes hvertfall det er overflod med L96 i diverse team deathmatch maps. Det er den og pecheneg som irriterer meg mest hvertfall, kanskje jeg legger ekstra merke til det bare pga det.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
L96 dominerende? Den har jo så og si akkurat samme stats som alle dem andre riflene i spillet
Vis hele sitatet...
L96 hadde en bug (som nå er fikset) med at man ikke så scope glare på 12x scope. Det gjorde at veldig mange ble vant til å bruke den, og sikkert fortsetter med det.
Sitat av meitemark Vis innlegg
L96 hadde en bug (som nå er fikset) med at man ikke så scope glare på 12x scope. Det gjorde at veldig mange ble vant til å bruke den, og sikkert fortsetter med det.
Vis hele sitatet...
Det kan være, men den riflen er slettes ikkje noe bedre enn dem andre rilfene i BF3 Er spent på hvordan Spaz-12 blir i forhold til 870MCS though
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg stoler ikke helt på det, du har sikkert selv merket hvordan en del av Back to Karkand våpnene er ganske dominerende (som L96), dessuten digger alle fps-utviklere å legge til OP våpen etterhvert. Sånn er det tilogmed blitt i TF2, var helt vilt når Cow Mangler kom.
Vis hele sitatet...
Nuuuvel.
Cow Mangler er jo på ingen måte et bra våpen, ødelegger ikke det litt ideen om at "alle fps-utviklere digger å legge til OP våpen etterhvert."

Du må reloade etter hvert våpen, det gjør mindre skade, skuddet beveger seg like sakte som et rocket launcher skuddog kan enkelt reflekteres av pyro. I tillegg gjør det mindre skade mot bygninger og har en veldig lang reload etter charge ev. langvarig bruk.

Når jeg spiller pyro/medic/spy/heavy/soldier/scout bruker jeg eldre våpen. Ingen av de nye er op, de har negative sider i tillegg til gode.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det kan være, men den riflen er slettes ikkje noe bedre enn dem andre rilfene i BF3 Er spent på hvordan Spaz-12 blir i forhold til 870MCS though
Vis hele sitatet...
Veldig få våpen som er merkbart "bedre" enn andre tilsvarende. Alt handler om hvordan man er vant til å spille, hva foretrekker man og hvem spiller man mot, event kan kart også ha noe å si.

870 vs Spaz avhenger mye om de tar den som semi-auto eller pumpe. Blir det semi-auto kommer den nærmere M1014.
Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Noen som vet om noen aktive claner som rekrutterer folk?
Vis hele sitatet...
NWK (Norwegian Vikings) rekruterer folk om du er en lagspiller.

Vi spiller på xbox.

Send en PM om du er interessert!
Sitat av Octawism Vis innlegg
NWK (Norwegian Vikings) rekruterer folk om du er en lagspiller.

Vi spiller på xbox.

Send en PM om du er interessert!
Vis hele sitatet...
Spiller på PC, dessverre.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Veldig få våpen som er merkbart "bedre" enn andre tilsvarende. Alt handler om hvordan man er vant til å spille, hva foretrekker man og hvem spiller man mot, event kan kart også ha noe å si.
Vis hele sitatet...
Noen har mere slagkraft og rekyl en andre, dog de pleier å være vanskeligere å bruke. L96 er betydelig lettere å bruke en f.eks m98b.
Og en L96 har nesten like mye damage som m98b, men er MYE lettere å bruke.

M98b er ubrukelig, så lenge du ikke har bipod og 12x zoom. Men da er du ikke mye lagspiller. Så jeg forstår absolutt fetishen for L96.

Jeg føler alle våpene i BF3 er velbalanserte egentlig, bortsett fra Dart bug'en som DICE ikek gidder å fikse...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Noen har mere slagkraft og rekyl en andre, dog de pleier å være vanskeligere å bruke. L96 er betydelig lettere å bruke en f.eks m98b.
Og en L96 har nesten like mye damage som m98b, men er MYE lettere å bruke.

M98b er ubrukelig, så lenge du ikke har bipod og 12x zoom. Men da er du ikke mye lagspiller. Så jeg forstår absolutt fetishen for L96.

Jeg føler alle våpene i BF3 er velbalanserte egentlig, bortsett fra Dart bug'en som DICE ikek gidder å fikse...
Vis hele sitatet...
http://symthic.com/charts.php?class=...dsc=ASC&attc=-
Les der, så ser du at damagen til L96 er lik den til M40A5, så og kalle L96 overpowered blir for dumt. M98B er kraftigere, men har igjen mindre magasin, som veier opp for det og gjør den vanskeligere og bruke i "nærkamp".

Og Dart-bugen blir fikset i førstekommende patch.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
http://symthic.com/charts.php?class=...dsc=ASC&attc=-
Les der, så ser du at damagen til L96 er lik den til M40A5, så og kalle L96 overpowered blir for dumt. M98B er kraftigere, men har igjen mindre magasin, som veier opp for det og gjør den vanskeligere og bruke i "nærkamp".

Og Dart-bugen blir fikset i førstekommende patch.
Vis hele sitatet...
Blind du eller? Jeg påsto da vitterlig aldri at den var OP?

Jeg sa den var NESTEN like kraftig. Dog, viste ikke at den var like pinglete som M40A5. Dette er dog utifra personlige erfaringer, jeg mener erfaring og kunnskap tilegnet over tid teller mere en den tabellen der. Og en L96 er meget mye lettere å bruke, og jeg synes den dreper lettere og fortere med treff i øvre brystkasse. (Bare sånn for gjenta meg selv, dette er PERSONLIGE meninger og erfaringer.)

Skal dog sies at jeg har 200 kills med l96, og 170 av dem er HS
Sist endret av CHillZoNE; 4. juni 2012 kl. 12:02.
Sitat av Octawism Vis innlegg
NWK (Norwegian Vikings) rekruterer folk om du er en lagspiller.

Vi spiller på xbox.

Send en PM om du er interessert!
Vis hele sitatet...
Hvor ofte spillere dere i Teams?

Har lenge sett etter en aktiv clan/squad å spille med.
Er det bare meg, eller er EA serverene nede?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Battlelog er nede.

Battlelog will be back online at 12 PDT/15 EST/20 GMT/21 CEST
Vis hele sitatet...
Sist endret av CHillZoNE; 4. juni 2012 kl. 18:24.
Maintenece på serverene etter hva eg har hørt, også kommer jo nye DLC'n ut idag
noen som vet når server maintance er ferdig og servere er tiblake?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Battlelog er nede.
Vis hele sitatet...
Battlelog will be back online at 12 PDT/15 EST/20 GMT/21 CEST
Vis hele sitatet...


Jeg skrev det 2 poster opp

Dessuten står det i klartekst når du prøver å logge inn på battlelog o.O
Sist endret av CHillZoNE; 4. juni 2012 kl. 18:39.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg

Jeg skrev det 2 poster opp

Dessuten står det i klartekst når du prøver å logge inn på battlelog o.O
Vis hele sitatet...
siktet du til meg så er serverene for PS3 oppe, men BLog er nede fortsatt
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Det er vedlikehold, ny patch og ny DLC som er grunnen til at Battlelog er nede.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Det er vedlikehold, ny patch og ny DLC som er grunnen til at Battlelog er nede.
Vis hele sitatet...
Mhm, blir spennende og se - da dem sa at Battlelog blir tilgjengelig igjen når DICE har konferanse på E3 messa - som er om rundt 30 - 45 min, tror vi vil få noen overaskelser

Her kan dere se livestream av E3 konferansen btw., den skal starte opp igjen rundt 5 over 10 om eg ikkje ta helt feil.
twitch.tv/gamespot
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Det var NOE til forskjell på det ny BattleLog og gamle.Vet ikke helt om jeg liker det, men venner meg nok til det
Folk er visst jævlig pissed på DICE nå.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Folk er visst jævlig pissed på DICE nå.
Vis hele sitatet...
Folk er generelt aldri fornøyd. Eller, det er 5stk av 1000 som er pissed, og det er bare de 5 som besøker forumet.
Sitat av merulz Vis innlegg
Folk er generelt aldri fornøyd. Eller, det er 5stk av 1000 som er pissed, og det er bare de 5 som besøker forumet.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle de som er fornøyde besøke forumet? De sitter sikkert og spiller seg ihjel akkurat nå
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Folk er visst jævlig pissed på DICE nå.
Vis hele sitatet...
And why is that? Unger som ikkje får penger av foreldre til og kjøpe Premium?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
And why is that? Unger som ikkje får penger av foreldre til og kjøpe Premium?
Vis hele sitatet...
Fordi "cod maps".
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Fordi "cod maps".
Vis hele sitatet...
Ah, ja det er sant. Eneste fordelen eg ser med det er at vi nå kanskje er kvitt en stor del av "cod" spillerene på de større mapene
noen som vet om man kan kjøpe premium i butikken? fysisk boks altså.
Må man betale for premium hver måned?
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
noen som vet om man kan kjøpe premium i butikken? fysisk boks altså.
Vis hele sitatet...
Neppe.
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Må man betale for premium hver måned?
Vis hele sitatet...
Nei.

EDIT: One time fee på 300 kroner tror jeg.
Sist endret av DikkeDikk; 5. juni 2012 kl. 16:51.
Og da får man alle DLC'ene?
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Og da får man alle DLC'ene?
Vis hele sitatet...
Ja.
førtifiretusentegn.

Ser ut til at premium koster 449 kroner.