Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du kommet på en nFF-fest i Oslo?
Jeg er over 18 og ville kommet på fest. 484 57,28%
Jeg er over 18 og ville ikke kommet på fest. 157 18,58%
Jeg er under 18 og ville kommet på fest. 146 17,28%
Jeg er under 18 og ville ikke kommet på fest. 58 6,86%
Stemmegivere: 845. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  365 35844
Som jeg sa, tiden får vise om jeg kommer eller ikke
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Dessuten over 18 = win
Vis hele sitatet...
Tar du tversummen av tallet er vi nok enige.

Men ble nok veldig off-topic nå.

Vil oppfordre alle til å komme, dette blir vel tidenes treff. En mulighet til å treffe masse normale og masse spesielle folk; og 99% av alle pleier å være kjempe hyggelige.

Ikke er vi så skumle heller, vi har alle noe til felles så ingen blir utenfor. Og med tanke på at de fleste ikke kjenner noen andre her, eller i hvertfall et mindretall, blir det enkelt å komme i kontakt med folk.

Jeg stemmer for partyhatter med fargekode, hvor fargene viser hvilket underforum man trives best i
Sitat av etse Vis innlegg
Jeg stemmer for partyhatter med fargekode, hvor fargene viser hvilket underforum man trives best i
Vis hele sitatet...
Partyhat i alle regnbuens farger er rusmiddelforumet sin fargekode..
8 timers kjøretur...

Let's do this, LEEEEEEEEROOOOOY JEEENKINS!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Partyhat i alle regnbuens farger er rusmiddelforumet sin fargekode..
Vis hele sitatet...
Betyr dét at sprengt partyhat er pyroforumet sin fargekode?
Sitat av Jonta Vis innlegg
Betyr dét at sprengt partyhat er pyroforumet sin fargekode?
Vis hele sitatet...
Off course
Sitat av Jonta Vis innlegg
Betyr dét at sprengt partyhat er pyroforumet sin fargekode?
Vis hele sitatet...
"Vanlig diskusjon" burde ha et silkeslips i blått med diagonale gule striper.
Jeg er ikke sikker på om jeg tar turen helt fra Trondheim, men har to forslag:

1.Navnelapp med navnet man bruker her på forumet, kanskje litt lettere å komme i kontakt med folk.

2.Bruke Paypal for å sette opp et billett-system, det ville skapt orden og sikkerhet rundt inngang og antall som deltar på arrangementet.
Sitat av etse Vis innlegg

Jeg stemer for partyhatter med fargekode, hvor fargene viser hvilket underforum man trives best i
Vis hele sitatet...
Undergrunn burde få svart-hvite striper, sånn som B-gjengen har. Ikke den B-gjengen fra Oslo-by
Er vel ingen fra Kristiansand som har planer om a dra oppover med egen bil?
Kjøper fint et sete jeg hvis noen er intr.

Sikkert litt tidlig enda, men bedre å være litt tidlig enn altfor sen.
Sist endret av Bombasa; 3. desember 2010 kl. 01:28.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Undergrunn burde få svart-hvite striper, sånn som B-gjengen har. Ikke den B-gjengen fra Oslo-by
Vis hele sitatet...
Say what?

http://www.frie-ytringer.com/wp-content/uploads/2009/03/b-gjengen.jpg
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Noen som har et bilde av Don Tomaso?

Høy, slank, tightpants og knæshy t-shirts??
Vis hele sitatet...
Jeg ser ganske enkelt for meg at han ligner på avataren sin og ser på altfor mye filmer.

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Say what?

http://www.frie-ytringer.com/wp-content/uploads/2009/03/b-gjengen.jpg
Vis hele sitatet...
Kan vi ikke bare gi undergrunn-gruppa de samme "brillene" til B-gjengen?
Sist endret av Eplekjekk; 3. desember 2010 kl. 01:30.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Er vel ingen fra Kristiansand som har planer om a dra oppover med egen bil?
Kjøper fint et sete jeg hvis noen er intr.

Sikkert litt tidlig enda, men bedre å være litt tidlig enn altfor sen.
Vis hele sitatet...
Er nok flere som skal fra kr.sand. Men bedre å planlegge når det nærmer seg. Er det i sommerferien er jeg selv i kr.sand når jeg skal oppover. Uvisst om vi blir å ta i bruk bil og hvor mange vi blir. Slike ting kan man avtale noen uker i forveien, ikke et halvt år :P
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Say what?

http://www.frie-ytringer.com/wp-content/uploads/2009/03/b-gjengen.jpg
Vis hele sitatet...
Pokker! Når jeg prøver å finne i det bildet jeg så en gang i tiden får jeg bare opp pakistanere i BMW`er
Sist endret av ZELDUR; 3. desember 2010 kl. 01:36.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
On topic, people.
Kanskje jeg tar meg en tur fra det fagre Nord-Vestland.
Da kan det også være mulighet for å sitte på med meg. 3 plasser ish.
Jeg kommer med toget.
Jeg kommer til å være hun lille som snakker mye, gjør rare bevegelser og ler som en mann.
Og jeg er ekstremt hyggelig Bare litt weird.
Fantastisk opplegg... Vil med stor sannsynlighet ta meg en tur til Oslo for dette...

Jonnis
Setter dette på vurderingslisten.

Stiller uansett med dress (!)
Suit up!

Noen må tips alle avisene da. Må jo være forside stoff. Konspirasjonene vil blomstre!
nFF har fest.
Sitat av Nath Vis innlegg
Suit up!

Noen må tips alle avisene da. Må jo være forside stoff. Konspirasjonene vil blomstre!
nFF har fest.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker faktisk litt på å varsle pressen. Det har unektelig et par fordeler. Med presse til stede vil ikke politiet kunne raide festen og oppføre seg dårlig, med mindre vi gir dem grunn til det (så folkens; behave! Følg alle regler vi setter opp på forhånd etc.) og hvis f. eks. Natt og Dag skriver om dette, kunne det blitt en kul sak (med mindre de bestemmer seg for at teit er den nye kul og skriver en artikkle som driter oss ut, da) VG ville kanskje betalt oss for enerett?
Har 7-seter, så har plass til mange fra Trondheim og ned. Disponerer leilighet i Oslo så har også sannsynligvis sengeplass til et par stykk. Og om det skulle trenges kan jeg stille med decks og mixer
Kommer definitivt.
Under forutsetning av at jeg er i landet på den tiden (sent juni-september) og at Dodechas musikk blir spilt hyppig selvsagt.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Hobby Vis innlegg
Har 7-seter, så har plass til mange fra Trondheim og ned. Disponerer leilighet i Oslo så har også sannsynligvis sengeplass til et par stykk. Og om det skulle trenges kan jeg stille med decks og mixer
Vis hele sitatet...
Teh awesome! BomberMan og Powerpuff kunne sikkert tenkt seg å være med, jfr:
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Btw, hvis noen kjører fra Trondheim eller noe i nærheten spleiser jeg gjerne på bensin.
Vis hele sitatet...
og
Sitat av Powerpuff Vis innlegg
Hvis noen kjører fra Trondheim er jeg også villig til å samkjøre litt!
Vis hele sitatet...
For meg gjelder det samme som Powerpuff. Spleise bensin og kan kjøre deler av veien.
Jeg kommer gjerne så fremt at dato ikke krasjer med andre gjøremål.
Kom bare til å tenke på at det kan vel ikke være det største sjakktrekket i verden å møte opp med navnelapper med nick. Vis politiet har litt kontroll her inne på dette forumet (som flere av dere sier) er det vel null problem for dem å finne nicket til personene som tar/bruker rusmidler.

Dette ender jo opp som en fet versjon av bildelotto som vi alle spilte i våres yngre dager der man skal finne to og to like.
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Kom bare til å tenke på at det kan vel ikke være det største sjakktrekket i verden å møte opp med navnelapper med nick. Vis politiet har litt kontroll her inne på dette forumet (som flere av dere sier) er det vel null problem for dem å finne nicket til personene som tar/bruker rusmidler.

Dette ender jo opp som en fet versjon av bildelotto som vi alle spilte i våres yngre dager der man skal finne to og to like.
Vis hele sitatet...
Men hvem som helst kan jo skrive hva som helst på lappene, dessuten kan jo alt man har skrevet vært oppspinn for å sanke mæd credz av rusmiddel folkene på forumet? Uansett tviler jeg på at purken kommer med en liste over alle som har uttalt bruk på forumet og leter etter brukernavn.

Tror uansett at folk kansje skriver et annet brukernavn kan bli et større problem enn at purken bruker det i en etterforskning.
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Kom bare til å tenke på at det kan vel ikke være det største sjakktrekket i verden å møte opp med navnelapper med nick. Vis politiet har litt kontroll her inne på dette forumet (som flere av dere sier) er det vel null problem for dem å finne nicket til personene som tar/bruker rusmidler.

Dette ender jo opp som en fet versjon av bildelotto som vi alle spilte i våres yngre dager der man skal finne to og to like.
Vis hele sitatet...
Bare man ikke har noe på seg skal vel ikke det være det store problemet(?). Tror ikke politiet står med kamera klart for å ta opp jakten på et senere tidspunkt.
Jeg vet ikke jeg! Bare tenkte noen av dere ville være på den sikre siden..
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Jeg vet ikke jeg! Bare tenkte noen av dere ville være på den sikre siden..
Vis hele sitatet...
Ser tanken din, kunne ha vært en god ide å ikke ha navnelapper, men politiet kan da ikke arrestere folk bare pga av noe de har lest at folk driver med på et forum. Det er jo på ingen som helst måte nok bevis, noe som gjør at sjansen for at man vil bli straffet = null.
Forc og Felix: Dere får si ifra hvis dere trenger hjelp til å fikse noe. Jeg kan godt hjelpe til =)
Hehe, jeg har vært med Forconin å arrangere storfest før og vet hvordan det går
Neida, jeg er tilgjengelig jeg også hvis det skulle være behov.
Tror de tallene er ganske urealistiske, når folk er anonyme blir man fort litt modigere. Tror det beste hadde vært å lage en event/gruppe på facebook, da blir tallene litt mere realistiske tror jeg.
Sitat av Cheese Vis innlegg
Tror de tallene er ganske urealistiske, når folk er anonyme blir man fort litt modigere. Tror det beste hadde vært å lage en event/gruppe på facebook, da blir tallene litt mere realistiske tror jeg.
Vis hele sitatet...
og hva med oss som ikke bruker facebook, og skyr det som pesten? >_>
Sitat av Cheese Vis innlegg
Tror de tallene er ganske urealistiske, når folk er anonyme blir man fort litt modigere. Tror det beste hadde vært å lage en event/gruppe på facebook, da blir tallene litt mere realistiske tror jeg.
Vis hele sitatet...
http://lmgtfy.com/?q=kate%27s+party
ser bra ut trur ikke polititet vil bli noe problem
Politiet burde da for fanken ikke ha noen problemer med dette så lenge festen blir arrangert i henhold til forskriftene.

Jeg håper ikke at noen av dere er så dumme at dere tar med dere ulovlige rusmidler på festen.
Dersom politiet bestemmer seg for å aksjonere vil dette ødelegge for alle andre, men dersom de aksjonerer uten å finne noe som helst, ja, da er det en suksess i mine øyne uansett.

Det kunne vært helt fantastisk å blåst en slik sak opp i media!
Jeg er med! Drar med et par venninner også. Kan stille med sentralt beliggende sengeplasser dersom det er av interesse.
Sist endret av lkjhgfdsa; 4. desember 2010 kl. 10:14.
Jeg er lett med! Blir et helt fantastisk arrangement!

Blir vel at jeg tar toget fra Bergen ^^
Sist endret av Psytrip; 5. desember 2010 kl. 06:36.
Tror ikke media er så veldig interessert i at nFF har seg en fest.. hvorfor skulle dem det? freakforum har vært i media noen ganger ja, men det har ikke akkurat vært de største oppslagene og det er ikke akkurat som at nFF er norges kjent heller.

Klarer ikke se for meg en artikkel om medlemer av et internett forum som arrangerer en fest. Eller at det dukker opp noen journalister som er på jakt etter noe ymse. Om det skulle dukke opp noe i media så er det vel en liten koselig artikkel i lokalavisen om en fest med folk som traff hverandre på internett.


Samme gjelder politiet. Jeg tror ikke de løfter hode en gang om de hører at nff medlemmer arrangerer fest. "hva er freak.no?"

De har ingen hjemmel i å aksjonere mot en privatfest sånn uten videre. Spesielt ikke med narkoibikkjer.


Nei, dette er ikke et argument for å ta med seg ulovlige rusmidler i det hele tatt. Dette var bare mine synspunkter på greiene med media og politi.
Sist endret av Naturgrønn; 5. desember 2010 kl. 07:09.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Tror ikke media er så veldig interessert i at nFF har seg en fest.. hvorfor skulle dem det? freakforum har vært i media noen ganger ja, men det har ikke akkurat vært de største oppslagene og det er ikke akkurat som at nFF er norges kjent heller.

Klarer ikke se for meg en artikkel om medlemer av et internett forum som arrangerer en fest. Eller at det dukker opp noen journalister som er på jakt etter noe ymse. Om det skulle dukke opp noe i media så er det vel en liten koselig artikkel i lokalavisen om en fest med folk som traff hverandre på internett.


Samme gjelder politiet. Jeg tror ikke de løfter hode en gang om de hører at nff medlemmer arrangerer fest. "hva er freak.no?"

De har ingen hjemmel i å aksjonere mot en privatfest sånn uten videre. Spesielt ikke med narkoibikkjer.


Nei, dette er ikke et argument for å ta med seg ulovlige rusmidler i det hele tatt. Dette var bare mine synspunkter på greiene med media og politi.
Vis hele sitatet...
poltitiet er veldig godt kjent med dette forumet. Det er temmelig stort forum, og det diksuteres mye kontroversielt. Så å tro at politiet ikke leser over dette forumet med gjevne mellomrom vil jeg tro blir litt naivt.

Og media hadde elsket å skrive om det om det ble funnet ulovelige rusmiddler. "STORT FORUM ARRANGERTE RUS-FEST" eller lignende. Jeg ser for meg at det kunne blitt laget mange overskrifter av det. Men om det ikke oppstår noen situasjoner med ulovelige rusmiddler eller problemer med politiet blir heller ikke media noe interesert.

Man kan og regne med at politiet kommer til å besøke festen. Dette er noe de ofte gjør, bare for å se at ting går som planlagt og at det ikke er noen problemer. De blir nok ikke å ransake folk og lignende, men om det stinker cannabis og lignende kan man rissikere at de gjør enkelt tiltak.
Synd jeg fyller 18 i august.. Ellers ville jeg kommet!
Sist endret av ballestank; 5. desember 2010 kl. 19:03.
Sitat av etse Vis innlegg
"STORT FORUM ARRANGERTE RUS-FEST"
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke hvorfor vi ikke kan forandre det til "STORT RUSFORUM ARRANGERTE RUSFRI-FEST"

Som nevnt før så er det så mange anledninger til å drekke allerede, edru kan man vise at man er kreative nok til å ha det gøy uten å drekke seg til mot eller ruse seg på noe annet.

Jeg kommer ikke om det blir alkohol inne i bildet, selv om det er seperate avdelinger for de som "ikke er gamle nok"/"ikke ønsker å forgifte seg selv".
Jeg regner med at de fleste kan styre seg, men urokråker blir det nok uansett.

Noen øl på et lite forumtreff er bare greit, men når man fokuserer på "fest" så blir det fest, på godt Norsk vis.

I tillegg: Holde ulovlige rusmidler unna freak.no fest er ønsketenkning, og det vet dere godt.

</partypooper>
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Jeg ser ikke hvorfor vi ikke kan forandre det til "STORT RUSFORUM ARRANGERTE RUSFRI-FEST"

Som nevnt før så er det så mange anledninger til å drekke allerede, edru kan man vise at man er kreative nok til å ha det gøy uten å drekke seg til mot eller ruse seg på noe annet.

Jeg kommer ikke om det blir alkohol inne i bildet, selv om det er seperate avdelinger for de som "ikke er gamle nok"/"ikke ønsker å forgifte seg selv".
Jeg regner med at de fleste kan styre seg, men urokråker blir det nok uansett.

Noen øl på et lite forumtreff er bare greit, men når man fokuserer på "fest" så blir det fest, på godt Norsk vis.

I tillegg: Holde ulovlige rusmidler unna freak.no fest er ønsketenkning, og det vet dere godt.

</partypooper>
Vis hele sitatet...
Da må de belage seg på å bli kastet ut om de blir oppdaget. Selv tror jeg det er mange som ikke kommer om den blir valgt helt rusfri. Og om vi ikke skal drikke, må opplegget som oftest endres - fest med musikk og eventuell dansing kan jeg ikke si frister i edru tilstand. Men om man endrer det til f.eks. å sette opp utendørs telt og grille, spille volleyball og slikt hadde det passet bedre rusfritt.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg skal komme inkognito, forkledd som en søplenerd.
Vis hele sitatet...
jeg kommer i dress og med gullkortet mitt, tror vi blir et fint par.
Ser ut som jeg kommer til tross for at det blir litt random å gå på fest med ukjente folk, sett at jeg har fri fra jobben da :P Isåfall stiller jeg opp i min fars gamle mc-jakke med diverse skriblerier

Noen som er med å tar fly foressten?
Bandet jeg spiller i kan sikkert stille opp gratis.
Vi har en del erfaring med live spilling og har varmet opp for band som Rex Rudi og Valentourettes 2 ganger, den siste gangen ble vi etterspurt av Valentourettes.

En referanse.
http://www.musikkavisen.no/sak/001767.asp
Noen av sangene våre.
http://nrk.no/urort/Artist/Rebelover...s/default.aspx
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Tror ikke media er så veldig interessert i at nFF har seg en fest.. hvorfor skulle dem det?
det er ikke akkurat som at nFF er norges kjent heller.
Vis hele sitatet...
nFF er da i aller høyeste grad kjent i hele landet! Vi har titusenvis av medlemmer fra hele Norge, og har blitt omtalt i media en rekke ganger.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Som nevnt før så er det så mange anledninger til å drekke allerede, edru kan man vise at man er kreative nok til å ha det gøy uten å drekke seg til mot eller ruse seg på noe annet.
Vis hele sitatet...
Du lever i en fantasiverden. Jeg har vært total avholds i flere år av gangen, og tro meg, man trenger en eller annen form for sosial lubrikant når så mange folk som ikke kjenner hverandre fra før skal møtes. Alkohol er uten tvil det beste valget, ettersom det er lovlig. Om du synes det er så forferdelig at folk drikker alkohol, at du ikke vil møte opp, er dette opp til deg. Synd, men opp til deg.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Noen øl på et lite forumtreff er bare greit, men når man fokuserer på "fest" så blir det fest, på godt Norsk vis.
Vis hele sitatet...
Det er også tanken. Forumtreff er blitt arangert en rekke ganger, og kommer til å bli avholdt mange ganger også i fremtiden. Disse treffene er noen ganger helt alkoholfrie, mens det noen ganger drikkes moderate mengder alkohol. Enkelte treff utarter seg mer som tradisjonelle fester. Tanken er at denne gangen skal vi stelle i stand en fullblods fest. Ikke noe nerdetreff-greier, for supersære typer, men en inkluderende fest der alle er velkomne, selv de som ikke (enda) er medlemmer her.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
I tillegg: Holde ulovlige rusmidler unna freak.no fest er ønsketenkning, og det vet dere godt.
Vis hele sitatet...
Jeg tror de fleste skjønner at det er en reell risiko for at politiet kommer til å være representert på festen, og derfor lar ulovlige drugs ligge hjemme. Det viktigste er uansett at vi som arangerer viser at vi tar avstand fra bruk av ulovlige rusmidler på festen og oppfordrer alle som møter opp til å gjøre det samme. Om noen velger å ignorere denne oppfordringen får de ta følgene selv. Alle er ansvarlige for sine egne handlinger.
Men kunne vi ta en avstemmning på hvilken dato det blir? Selv stemmer jeg alt etter 9 Juni, så jeg rekker å bli 18år.