Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  458 34853
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Jeg skjønte ikke helt det med blood suckers, Er de usynlige helt til de angriper? eller er det mulig og snipe dem mens en annen driver og looter?
Står at den er "Maskert" til den angriper.

Det sto også at de løper fort, betyr det at det er umulig og løpe fra dem? og at det ikke går ann og gjemme seg i et tre for og de-agro?

Liker de glødene øynene til den om natten, kommer til og bli morro og møte på slike eller se andre bli drept av dem.
Vis hele sitatet...
Sitat av Sumr4k
Bloodsucker is very fast and hes not losing the target, so you just have to deal with him somehow
Vis hele sitatet...
Ser ut som om det ikkje går an å de-aggroe han. Mao. ser det ut som om det blir vanskeleg å snike seg stille inn i ein base (iom. det står at han likar barracks og crash sites), fordi ein antakelegvis må bruke eindel kuler på å drepe denne karen. Så ein får to problem; sjølve blood suckeren og players i nærleiken.
Sist endret av bronze; 14. desember 2012 kl. 01:46.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av bronze Vis innlegg
Sjekk første sida av tråden, trur der stod noko.

[COLOR="Red"]!!! BIG NEWS FOLKENS !!![/COLOR]

Ny versjon av Namalsk. Meget kule patch notes.
Sjekk: http://dayzmod.com/forum/index.php?/...0#entry1057026
Vis hele sitatet...

Og der sluttet jeg å spille DayZ. Bloodsuckers og global inventory har ingenting med spillet å gjøre...
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Og der sluttet jeg å spille DayZ. Bloodsuckers og global inventory har ingenting med spillet å gjøre...
Vis hele sitatet...
Du minner meg om den typen som slutter å spille far cry 1 da han finner ut at spillet har muterte aper.
Og dette 'inventory' er ikke inne.

Jeg liker bloodsucker-ideen, oppfordrer spillerne til å finne på bedre ting enn å skyte ned ubevæpnede og syklister.
Sist endret av Rolsen Royce; 14. desember 2012 kl. 09:33.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Du minner meg om den typen som slutter å spille far cry 1 da han finner ut at spillet har muterte aper.
Og dette 'inventory' er ikke inne.

Jeg liker bloodsucker-ideen, oppfordrer spillerne til å finne på bedre ting enn å skyte ned ubevæpnede og syklister.
Vis hele sitatet...
Jeg har problemer nok med å overleve i DayZ, om jeg ikke skal slite med en Bloodsucker og... Har forresten fullført alle Far Cry spillene ^^

Hvorfor legge til masse ting, isteden for å jobbe med de værste bug'ene?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jeg har problemer nok med å overleve i DayZ, om jeg ikke skal slite med en Bloodsucker og... Har forresten fullført alle Far Cry spillene ^^

Hvorfor legge til masse ting, isteden for å jobbe med de værste bug'ene?
Vis hele sitatet...
Enig, man er jo død om man har lyst å være lonely wolf..

Dayz og Namalsk utviklerne er ikke samme folka, så tror ikke de har mulighet til å jobbe på dayz som mod, men ja alt for masse bugs.. Håper det blir bra med standalone!
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Man er ikke død som 'lonely wolf'.
Man hører denne fienden på lang avstand.
Det er bare å holde seg unna det.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Og der sluttet jeg å spille DayZ. Bloodsuckers og global inventory har ingenting med spillet å gjøre...
Vis hele sitatet...
Global inventory skjønner jeg godt, da det ikke har noe med en zombie apocalypse og gjøre. Men spillet trenger litt mere utfordring, det er alt for lett og ta seg inn i byer uten fare selv om man har 30 zombier etter seg. Hvis jeg spawner nerme object AII løper jeg dit uten noe våpen, løper inn i industrial og finner ei øks. Derreter går jeg i bunkeren og finner alt jeg trenger for og komme meg ut igjen. Med bloodsuckers blir dette vanskeligere. Noe som er bra
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Global inventory skjønner jeg godt, da det ikke har noe med en zombie apocalypse og gjøre. Men spillet trenger litt mere utfordring, det er alt for lett og ta seg inn i byer uten fare selv om man har 30 zombier etter seg. Hvis jeg spawner nerme object AII løper jeg dit uten noe våpen, løper inn i industrial og finner ei øks. Derreter går jeg i bunkeren og finner alt jeg trenger for og komme meg ut igjen. Med bloodsuckers blir dette vanskeligere. Noe som er bra
Vis hele sitatet...
Og jeg som sliter nok med vanlige Zombies..

Jeg opplever titt og ofte å spankulere inn i en bygning, og når jeg skal ut er det for mange zombier ved døra at jeg kommer meg ut levende...
Vær feig og aborte. Når du kommer inn igjen så er de klengete zombiene borte
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Vær feig og aborte. Når du kommer inn igjen så er de klengete zombiene borte
Vis hele sitatet...
Skjer ikke. Bare lamers som relogger....
Sist endret av CHillZoNE; 14. desember 2012 kl. 12:04.
Bra at den nye updaten bare gjelder Namalsk. Greit at et map får en liten twist/utfording. Så kan vi kose oss med dette til standalone kommer!
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Og jeg som sliter nok med vanlige Zombies..

Jeg opplever titt og ofte å spankulere inn i en bygning, og når jeg skal ut er det for mange zombier ved døra at jeg kommer meg ut levende...
Vis hele sitatet...
Det kan vel enkelt ungåast ved å ikkje springe inn i ei bygning med berre ein utgang om du har zombiar etter deg, og ikkje har noko våpen... barracks er ei dødsfelle å springe inn i om ein ikkje har våpen og får aggro, men då kan ein ofte klare å miste aggro ved å leggje seg ned i det siste rommet og vente på at zombiane går ut att.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av bronze Vis innlegg
Det kan vel enkelt ungåast ved å ikkje springe inn i ei bygning med berre ein utgang om du har zombiar etter deg, og ikkje har noko våpen... barracks er ei dødsfelle å springe inn i om ein ikkje har våpen og får aggro, men då kan ein ofte klare å miste aggro ved å leggje seg ned i det siste rommet og vente på at zombiane går ut att.
Vis hele sitatet...
De behøver ikke å være agro, det er jo bare zombier i byen osv.
Sist endret av CHillZoNE; 14. desember 2012 kl. 18:43.
burde vært möderatör
Bloodsuckern tåler visstnok rundt 10 PKP (en av de nye LMG'ene) skudd før den dør, den blir først synlig når den er helt oppi trynet ditt og skal angripe, og ett slag fra den senker blodnivået ditt fra fullstendig grønt til gulgrønnt. Man hører den kanskje skrike når den nærmer seg da.

Synes forresten av EVR/blowout hvert 45.-90. minutt hørtes litt vel ofte ut. Det bør være en sjelden bevigenhet i mine øyne, noe som gir deg ekstrem panikk når det først skjer. Ikke et irritasjonsmoment som skader eller dreper deg ca. hver time.

Er serveren blitt oppdatert til namalsk 0.72 forresten? Ser at DayZ Commander fortsatt er utdatert.
Sist endret av pappabetaler; 14. desember 2012 kl. 19:24.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Bloodsuckern tåler visstnok rundt 10 PKP (en av de nye LMG'ene)
Vis hele sitatet...
PKP Pecheneg er en MMG.
[COLOR="White"]Unnskyld[/COLOR]
Er det noen som har planer om å spille i dag eller? Jeg sjekket serveren nå og er 0 på.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Er det noen som har planer om å spille i dag eller? Jeg sjekket serveren nå og er 0 på.
Vis hele sitatet...
Har oppdatert Namalsk for å prøve det, så eg spelar på ein annan server.
burde vært möderatör
Tenkte å spille ikveld også ja. Jeg ble endelig drept igår så må geare opp på nytt. Kom på teamspeak hvis du/dere vil teame opp.
noen som skal Spille idag?
Sitat av Gamer2231 Vis innlegg
noen som skal Spille idag?
Vis hele sitatet...
Ja, hvis jeg får Arma til å funke igjen sånn som det skal.
Jeg har en rar feil der _alt_ (til og med GUI) har elendig kvalitet, nei det er ikke oppløsningen som er feil.

EDIT: Screenshot
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Da er dayz 1.7.4.4 + namalsk .72 oppe!

Vent litt ----

Dette kommer til å ta litt tid....
Hei du/dere , har et lite problem (stort :P) jeg finner ikke serveren -.-. respons fort som mulig hadde vært herlig! Har virkelig lyst til å prøve ut serveren
når vil serveren være oppe?
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Så snart jeg har fikset den såklart.

Det er slik at zombier, loot og dyr ikke spawner, mongoproblemer!
Men alle deres verdisaker er sikre som fy, det er bare dette ene problemet igjen.

Lol, serverpakken Bliss har ikke støtte for namalsk .72 i dette nu, ser ut som vi må gi dette litt tid karer.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Så snart jeg har fikset den såklart.

Det er slik at zombier, loot og dyr ikke spawner, mongoproblemer!
Men alle deres verdisaker er sikre som fy, det er bare dette ene problemet igjen.

Lol, serverpakken Bliss har ikke støtte for namalsk .72 i dette nu, ser ut som vi må gi dette litt tid karer.
Vis hele sitatet...
Hehe , veldig bra at du holder oss oppdaterte
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Så snart jeg har fikset den såklart.

Det er slik at zombier, loot og dyr ikke spawner, mongoproblemer!
Men alle deres verdisaker er sikre som fy, det er bare dette ene problemet igjen.

Lol, serverpakken Bliss har ikke støtte for namalsk .72 i dette nu, ser ut som vi må gi dette litt tid karer.
Vis hele sitatet...
Kan fikse .72 for deg med bliss, bare send meg en PM!
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Jeg tar imot hjelp, såklart, send meg en pm heller du, jeg vet ikke hvordan du vil fikse det

Da er alt oppe, endelig
Jeg fjernet denne "blowout"

Dere får diskutere dere imellom om blowout skal være med eller ikke.
Jeg synes det blir utrolig feil, da dayz er et spill der man gjemmer seg i skauen, ikke i byene for det er jo en jævla dårlig ide.

PS: Passordet er fortsatt "freak"

Blowouts og side chat er nede. Disse vil bli lagt inn KORREKT til 1800-restarten.
Sitat av AWA Vis innlegg
Kan fikse .72 for deg med bliss, bare send meg en PM!
Vis hele sitatet...
Du som styrer awkack.org? Gode serverar! Men ein ting eg har merka etter 0.72 er at server kræsjer ganske ofte... har sjølv fått serveren til å kræsje eit par gonger. Eg klatre opp i ei kran, og gikk for langt ut mot kanten. Då eg eigentleg skulle falle ned og dø, så blei eg teleportert ned på bakken og serveren "kræsja". Eg prøvde å gjere det på nytt for å bekrefte at det ville skje igjen, og det gjorde det.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Dere får klare dere uten side-chat helt til bliss-gjengen oppdaterer tingene sine.
Fant også ut at det trengs en klokkefiks på serveren, det har blitt fikset nå.
Hvem var det som var ved Sebjan dam med varme klær og M4 CCO SD?
burde vært möderatör
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Da er alt oppe, endelig
Jeg fjernet denne "blowout"

Dere får diskutere dere imellom om blowout skal være med eller ikke.
Jeg synes det blir utrolig feil, da dayz er et spill der man gjemmer seg i skauen, ikke i byene for det er jo en jævla dårlig ide.
Vis hele sitatet...
Er enig i at blowouts bør fjernes så hyppige som de er nå. En blowout hvert 40. til 90. minutt er alt for ofte, slik at det bare vil irritere vettet av alle som ikke har fått tak i den beskyttelses-gadgeten.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Hvem var det som var ved Sebjan dam med varme klær og M4 CCO SD?
Vis hele sitatet...
Det var meg det =)
Mulig å få oppdatert førstepost med server info og nødvendige modifikasjoner? Problemer med å finne server ;s
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Nei desverre.
Server info:
"Freak DayZ - Namalsk[...]"
Passord: freak
Du trenger DayZ 1.7.4.4 og Namalsk .72
Disse er best ordnet via DayZ Commander
Mine favoritt-launchoptions: -skipintro -nosplash -mod=@dayz;@DayZ_Namalsk
burde vært möderatör
Skjer med at blowouts er tilbake igjen?
latterlig med blowouts regner med dere fjerner det? gidder vertfall ikke game mer før det er fjernet!
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Jeg fiksa feil blowout, det er to verdier, beklager.
Tok ned serveren så fort jeg så det, det er fikset nå.
Sist endret av Rolsen Royce; 16. desember 2012 kl. 22:42.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Nei desverre.
Server info:
"Freak DayZ - Namalsk[...]"
Passord: freak
Du trenger DayZ 1.7.4.4 og Namalsk .72
Disse er best ordnet via DayZ Commander
Mine favoritt-launchoptions: -skipintro -nosplash -mod=@dayz;@DayZ_Namalsk
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha
burde vært möderatör
Serveren er nede nå. Sup?
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Det var ingen inne, så jeg tok meg friheten til å mekke litt.
im the bst dayz player eu
Server oppe? kan ikke finne den...
burde vært möderatör
Finner heller ikke serveren, ser ut som at den fortsatt er nede. Ferdig med å mekke snart? Flere som kunne tenkt seg å game nå ser det ut som :3

Ser ut som at serveren er oppe igjen nå!

... å bli omringet av en gruppe bloodsuckers er en skjebne jeg ikke ønsker for selv mine værste fiender. Herregud noe så grusomt nærvepirrende :___:
Serveren er oppe
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Jeg får ikke komme inn på serveren pga.
"You cannot play/edit this misson, it depend on downloadable content that has been deleted.chernarus, namalsk, ns_dayz, ns_modules"
Ble randombannet for en stund siden pga. en idiotisk hacker. Men nok om det, hvor er arma 2 combined ops billigst mulig?
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Ble randombannet for en stund siden pga. en idiotisk hacker. Men nok om det, hvor er arma 2 combined ops billigst mulig?
Vis hele sitatet...
Steam mest sannsynlig.
http://store.steampowered.com/sub/4639/
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
17 unike spillere i dag.
Jeg er glad for å se et så bra oppmøte.
Da er det vel ikke lenge før alle gjengene koker ned til ordentlige guttaboys.
Skal se hva jeg kan få til for å gjøre ting mer interessant for dere <3