Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1491 176045
Serverne kan moddes såpass at det er veldig variasjon i hvordan de fungerer. Noen er RPG-servere der du lever deg inn i en rolle, mens noen er rene creative-servere der du får utdelt gratis utstyr og det ikke finnes creeps. De fleste ligger nok et sted mellom disse, men vær klar over at det er stor variasjon. Det er mange plugins som gir utvidet funksjonalitet, så noen servere vil ha mye mer muligheter enn det du finner på single-player.
Sitat av MartinTi Vis innlegg
takk for saklig svar
Da kjøper jeg det nok i morgen eller i løpet av uken, har en versjon fra bukta men blir ikke det samme offline, og man må jo støtte de som lager spillet siden det er så bra.
Vis hele sitatet...
Godt å høre. Hvis du kommer innom thorcraft, skal du få litt ting av meg som er kjekt å ha i starten.
Sist endret av Daybreak; 27. april 2011 kl. 23:01.
Sitat av skateward Vis innlegg
Godt å høre. Hvis du kommer innom thorcraft, skal du få litt ting av meg som er kjekt å ha i starten.
Vis hele sitatet...
Spør etter Skateward så gir han deg et par Diamant blokker
Sitat av UB3R Vis innlegg
Spør etter Skateward så gir han deg et par Diamant blokker
Vis hele sitatet...
Suuuure
Sitat av skateward Vis innlegg
Godt å høre. Hvis du kommer innom thorcraft, skal du få litt ting av meg som er kjekt å ha i starten.
Vis hele sitatet...
Tusen takk
skal se når jeg får kjøpt det. Fint med litt hjelp i starten for en som ikke kan mye minecraft
Sitat av MartinTi Vis innlegg
Tusen takk
skal se når jeg får kjøpt det. Fint med litt hjelp i starten for en som ikke kan mye minecraft
Vis hele sitatet...
Spør etter Settoz, du
Sitat av UB3R Vis innlegg
Spør etter Settoz, du
Vis hele sitatet...
Ja, jeg og Settoz kan hjelpe deg i gang. Skriv i tråden når du har kjøpt det eller send en av oss en PM.
Heisann!
Har ikke lest gjennom hele tråden, så kan hende dette er spurt om før.

Kan jeg finne dungeons med mobs i, når jeg har på peaceful-optionen?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Såvidt jeg vet kan du finne dungeons, men uten mobs. Du vil finne chests med items inni.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Heisann!
Har ikke lest gjennom hele tråden, så kan hende dette er spurt om før.

Kan jeg finne dungeons med mobs i, når jeg har på peaceful-optionen?
Vis hele sitatet...
Dungeons, ja.
Mobs, nei.
Noen gode norske minecraft servere?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av dream-seller99 Vis innlegg
Noen gode norske minecraft servere?
Vis hele sitatet...
Thorcraft.no
Sitat av sam500 Vis innlegg
Thorcraft.no
Vis hele sitatet...
Alt for strenge admins. Blir jo bannet for å skrive et skjellsord i chatten. Denne serveren liker jeg77.111.249.90 nye admins trenger den også.
Sist endret av Pyromanic; 30. april 2011 kl. 16:34.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Alt for strenge admins. Blir jo bannet for å skrive et skjellsord i chatten. Denne serveren liker jeg77.111.249.90 nye admins trenger den også.
Vis hele sitatet...
Vell, for to uker siden var det lovt og si det meste av engelske-norske skjellsord.
Har reglene blitt endret?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Vell, for to uker siden var det lovt og si det meste av engelske-norske skjellsord.
Har reglene blitt endret?
Vis hele sitatet...
En kompis av meg fikk ihvertfall ban for å skrive et skjellsord på serveren
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
En kompis av meg fikk ihvertfall ban for å skrive et skjellsord på serveren
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke blander med hardwork? Meg bekjent har vi aldri bannet noen for å banne på Thorcraft.
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Sikker på at du ikke blander med hardwork? Meg bekjent har vi aldri bannet noen for å banne på Thorcraft.
Vis hele sitatet...
Enten det eller så har han gjort mere enn og skrive noen fyfy ord..
Sitat av En av reglene på thorcraft
3. Vær snill mot andre.
Vis hele sitatet...
Kan også være at han skjelte ut noen, plaget noen eller bare generelt brøt denne regelen.
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Meg bekjent har vi aldri bannet noen for å banne på Thorcraft.
Vis hele sitatet...
Den der måtte jeg lese to ganger! men på en annen side, Så er Thorcraft en av de beste Minecraft serverne, om ikke den beste.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
En kompis av meg fikk ihvertfall ban for å skrive et skjellsord på serveren
Vis hele sitatet...
Da må han gjerne legge inn en appell på www.thorcraft.no/forum
Tok en kjapp titt i banloggen, og det står ingen parmanente bans der kun pga banning eller ufine ord.

Hvis man er direkte ekkel og plager andre brukere blir historien en annen såklart.
Så lenge man faktisk setter seg inn i reglene og hvordan serverfunksjonene fungerer, så mener jeg selv at vi har rimelig bra takhøyde på thorcraft - spesielt på chatten.

sofah, serveradmin thorcraft.no
Litt off-topic. Har denne tråden endra navn?
Sitat av skateward Vis innlegg
Litt off-topic. Har denne tråden endra navn?
Vis hele sitatet...
Jepp
titeegn
Sitat av dream-seller99 Vis innlegg
Noen gode norske minecraft servere?
Vis hele sitatet...
Du kan godt Joine privat serveren min er kun 4-5 stk som spiller på den så det er stille der ja.
PM meg for IP
Sist endret av Vod0; 1. mai 2011 kl. 21:53.
Sitat av skateward Vis innlegg
Ja, jeg og Settoz kan hjelpe deg i gang. Skriv i tråden når du har kjøpt det eller send en av oss en PM.
Vis hele sitatet...
Jeg har kjøpt det nå, men får ikke connecta serveren :P
kan jeg kjøpe minecraft med spendon fra narvesen ?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av T.J Vis innlegg
kan jeg kjøpe minecraft med spendon fra narvesen ?
Vis hele sitatet...
ja. det var slik jeg fikk det
Sitat av zeicko Vis innlegg
ja. det var slik jeg fikk det
Vis hele sitatet...
Küng, nå blir det online
hva er Nff serveren?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
n
Sitat av Zitto Vis innlegg
hva er Nff serveren?
Vis hele sitatet...
"nff-serveren" har flyttet til thorcraft.no
Vi kjører foreløpig 1.4 mens vi avventer buggene i 1.5.
Sitat av MartinTi Vis innlegg
Jeg har kjøpt det nå, men får ikke connecta serveren :P
Vis hele sitatet...
Konge!

Det er ikke så rart du ikke får connecta. Serveren er ikke oppdatert til nyeste versjon av Minecraft. This is an easy fix though. Les her.
Sitat av skateward Vis innlegg
Konge!

Det er ikke så rart du ikke får connecta. Serveren er ikke oppdatert til nyeste versjon av Minecraft. This is an easy fix though. Les her.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke om det funker med Pirate Version snart
vist ikke kjøper jeg iløpet av måneden
Sitat av skateward Vis innlegg
Konge!

Det er ikke så rart du ikke får connecta. Serveren er ikke oppdatert til nyeste versjon av Minecraft. This is an easy fix though. Les her.
Vis hele sitatet...
åja....
da gjør jeg det etter mat
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hvordan er det med server? Har lyst til og hoste en for meg og et par kompiser men må serveren da kjøre på maskinen min hele tiden, eller er det en måte og ha serveren kjørende uten noen "host PC"?
Sitat av echuz Vis innlegg
Hvordan er det med server? Har lyst til og hoste en for meg og et par kompiser men må serveren da kjøre på maskinen min hele tiden, eller er det en måte og ha serveren kjørende uten noen "host PC"?
Vis hele sitatet...
Nei beklager. Den eneste muligheten er å leie server hos en server host for en sum penger i månden
Sitat av echuz Vis innlegg
Hvordan er det med server? Har lyst til og hoste en for meg og et par kompiser men må serveren da kjøre på maskinen min hele tiden, eller er det en måte og ha serveren kjørende uten noen "host PC"?
Vis hele sitatet...
Serveren må hostes av noen/noe. Det være din pc eller en serverslot du bestiller fra internet. Og ja, den må kjøres hver gang dere skal spille på den.
Du finner greie dedikerte servere rundt om kring. Jeg selv anbefaler ikke servere i Norge pga prisen er 10 ganger høyere enn utlandet. Tyskland funker nesten like godt. Og om du finner i Russland så er det enda bedre! (Prisen) Nederland funker og

Hostrail.com er en fin start!
er det mulig å lage en monster spwner? Eller må man bare finne det et eller annet sted på mappet? Snakker om singleplayer mode! Og noen som vet om noen bra servere som er åpne?
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
er det mulig å lage en monster spwner? Eller må man bare finne det et eller annet sted på mappet? Snakker om singleplayer mode! Og noen som vet om noen bra servere som er åpne?
Vis hele sitatet...
Du får kun Mobbspawnere i invitory ved og bruke en eller annen form for INVITORY editor. Selv bruker jeg "ToManyItems" som er en flott spawner. Som spawner alle ting.
Noen som har trøbbel med å launche MC 1.5? Får bare opp Mojang-logo og hvit bakgrunn før alt forsvinner :s
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Noen som har trøbbel med å launche MC 1.5? Får bare opp Mojang-logo og hvit bakgrunn før alt forsvinner :s
Vis hele sitatet...
Har du reinstallert?
glemte å nevne, har sletta, reinstallert, oppdatert og mast mye. prøver igjen en siste gang
Sitat av Zitto Vis innlegg
Skal sjekke om det funker med Pirate Version snart
vist ikke kjøper jeg iløpet av måneden
Vis hele sitatet...
Haha, nei. Det funker ikke med gratisversjoner. Du må nok kjøpe spillet ja.
Sitat av skateward Vis innlegg
Haha, nei. Det funker ikke med gratisversjoner. Du må nok kjøpe spillet ja.
Vis hele sitatet...
Pirat versionene kjører offline. De lurer clienten til og tro at de ikke får internet.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Pirat versionene kjører offline. De lurer clienten til og tro at de ikke får internet.
Vis hele sitatet...
Dette vet jeg. Jeg spilte spillet gratis i starten selv, men han kan ikke spille multiplayer hvis han ikke har kjøpt det.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Kan jeg spille online med en versjon som jeg har lastet ned gratis? Tenkte jeg skulle prøve det. Liker jeg det så kjøper jeg det
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Kan jeg spille online med en versjon som jeg har lastet ned gratis? Tenkte jeg skulle prøve det. Liker jeg det så kjøper jeg det
Vis hele sitatet...
Nei
bare singleplayer
Sist endret av Zitto; 4. mai 2011 kl. 20:40.
Minecraft funker på singelplayer, men når jeg skal spille multiplayer så "detter" jeg ned og havner under "verdnen".. de jeg spiller med kan se meg, men jeg får ikke gjort noe. noen som veit hva som skjer?
Sitat av homer123 Vis innlegg
Minecraft funker på singelplayer, men når jeg skal spille multiplayer så "detter" jeg ned og havner under "verdnen".. de jeg spiller med kan se meg, men jeg får ikke gjort noe. noen som veit hva som skjer?
Vis hele sitatet...
Vanelig world render lag. Får bare vente litt. Har glitchet seg litt en gang på servern min så jeg sto der i nesten 1 min før et par biter kom som jeg sto på.
Hvilke minecraftservere spiller dere på?
Jeg er bannet fra hardwork.no og Thorcraft serveren er det ingen som gidder å hjelpe meg, pluss at den kjører 1.4 og jeg har 1.5
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Hvilke minecraftservere spiller dere på?
Jeg er bannet fra hardwork.no og Thorcraft serveren er det ingen som gidder å hjelpe meg, pluss at den kjører 1.4 og jeg har 1.5
Vis hele sitatet...
Jeg kan hjelpe deg på thorcraft. Bare å sende en PM her det.