Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  288 27288
Maaytah @ The maelstrom alliance. PVP HERO
Ekstreme @ the maelstrom alliance. PVP HERO.

med på nå Xrealm PVP, pm me
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Skyggeprest på Bronzebeard selv som main pluss non andre som jeg ikke spiller alt for mye med
Questular om noen har lyst å ta kontakt.
er i et guild som godtar det meste.

edit: glemte å si at jeg spiller ally
Sist endret av slarti; 12. mai 2012 kl. 14:45.
Premades i dag! Går mest sannsynlig AV perfection, for så å farme HKs! Du trenger Preform AV Enabler, teamspeak 3 og minst 3500 resillience (unntak kan gjøres). Spiller horde. laxzzi og Fero(?) Fra forumet er også med.

Pm med realID og en armory link, eller svar her, så pmer jeg
Trøttjævel
Ally på Frostmane
Leter etter en ally AV HK farm gruppe! Var i en i noen uker, men den falt sammen.. Hvis noen er med i en, ta kontakt!
Trollbane -> Hurtlocker Horde PVP'er (litt PVE)
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Nivelheim unholy / frost DK @ Twisting Nether
Hammertid holy / retri pala @ Twisting Nether
Magebot Fire / Frost mage @ Twisting Nether
Einherjer Sub rogue @ Twisting Nether
Stormfizzle Enh / resto sham @ Ragnaros

Alle er Horde, kun mage som går bittelitt PvE, resten er pvp
The Nerdrager
Har 85's spredt over:

:Stormscale:
:Xavius:
:Frostmane:
:Kor'gall:

Send PM om du vil ha Real-ID
Spiller som 85 Survival Hunter @ The Maelstrom, Horde.
Der driver jeg og så en level 6 raiding guild, skulle noen vært interesserte. :-) Send PM så får du brukernavn.
Noen på Alliance Grim Batol her?
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Spiller som 85 Survival Hunter @ The Maelstrom, Horde.
Der driver jeg og så en level 6 raiding guild, skulle noen vært interesserte. :-) Send PM så får du brukernavn.
Vis hele sitatet...
Roguen min trenger en raiding guild der!
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Noen på Alliance Grim Batol her?
Vis hele sitatet...
Meg og ca 10 andre RL venner.
Sitat av Bemu Vis innlegg
har 4,snart 5 på 85 @ auchindoun og kan ikke huske å ha sett noe mount spam i det siste. Mye pug's og rbg's.. Er i en helnorsk guild og merker det går mot slutten av expansion
,folk blir lei og tar pauser frem til MoP.

Om du vurderer en seriøs comeback så hadde jeg venta til MoP,når alt er nytt og du står på lik linje som alle andre.

Ser ut som guilds generelt sliter med og få samla folk til 25m raids,er på jobb så får ikke sjekka ah for deg desverre
Vis hele sitatet...
Logget på for noen dager siden for å sjekke, fortsatt mange mounts i omløp ser jeg. Når prisen på et mount som skal være så sjeldent er nede på 60k er det noe som er alvorlig galt mtp dagens økonomi i WoW.

Ligger ikke såå langt bak om jeg skulle komme tilbake nå, de fleste "figurene" mine har jo vicious / ruthless, noe som av egen erfaring holder lenge, hehe.. Vertfall i random BG's / lav rating.

Noen som vet om Reins of the Crimson Deathcharger fortsatt skal vær tilgjengelig i MoP, eller om det vil bli fjernet? Blir passe frustrert når Blizzard fucker opp og gjør deg fattig.
Spiller også Alliance på Grim Batol
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Enda en ally på Grim Batol her

PS: trenger boost for nytt gear!
Jeg har bytta over til Ravencrest (alliance). Spiller nå firemage (Prenilê), og endelig blitt 85 for noen måneder siden. Har begynt nylig med Wow, så det er sagt. Har også en resto druid (Skløttinator) i 81, og en warlock (Daimonion) i 50 som jeg har planer om å levle opp.
Spiller ikke så veldig aktivt, så har shit gear.
Warlock, druid, prest, mage alle i 85 med over 4k resi. Og en rogue i fullt 264 icc gear som jeg ikke blir og levle men bare ha for å ha det gøy i bg med.
<3 Ravencrest
har selv en hunter med 403 eller 404 ilvl. 8/8 HC progress, ser etter en guild som har minst 4/8 på farm. kan transfere til hvor som helst, bare serveren er populated. spiller mest diablo for tiden men blir nok ferdig med det om en stund.

Edit: Armorylink her http://eu.battle.net/wow/en/characte...s/Malir/simple
Sist endret av COokiez; 22. mai 2012 kl. 08:59.
Pala, mage på Ravencrest (ally) guildleader for en level 25 hardcore raiding guild 4/8 progress. Har flere Norske der, bare si ifra hvis du vil ha en prat!
på heltid
iSkurk's Avatar
Ragnaros, Horde.
Lengesiden jeg har spillt, men skal snart kjøpe meg gamecard for og teste det ut litt igjen for og se og håper jeg blir litt addicted, savner tiden jeg gamet wow og alle minnene <3 haha
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
større mulighet for og bli addicted nå enn i forrige patch i mine øyne
selvom det fortsatt er litt for lett og få så bra gear att du kan joine de verste raidsa
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
større mulighet for og bli addicted nå enn i forrige patch i mine øyne
selvom det fortsatt er litt for lett og få så bra gear att du kan joine de verste raidsa
Vis hele sitatet...
Er jo på enden av expansionen, DS ble jo nerfa 20% til. Gleder meg veldigt til MoP kommer ut, da vil jeg spille som bare det
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
jojo men fortsatt morro
Kan ikke si Dragon Soul er like gøy etter 18 uker. Syntes den var utrolig spennende og noen av fightene var unike (Spine og Madness) men gikk jo litt over kanten tilslutt, spesielt Madness. Fighten var utrolig kul de første 3 gangene. Så innser man at det er 13 minutter med egentlig akkurat det samme om igjen og om igjen.

Nå håper jeg at Blizzard satser på sent Juli eller tidlig August release med Mists of Pandaria hvis ikke vil de tape STORE tall med subscribers. De har selv innrømmet at ett år med ICC var en tabbe, håper at de lærer av sine egne feil....
Sist endret av Thaos; 22. mai 2012 kl. 10:28.
Trådstarter
Sitat av Thaos Vis innlegg
Kan ikke si Dragon Soul er like gøy etter 18 uker. Syntes den var utrolig spennende og noen av fightene var unike (Spine og Madness) men gikk jo litt over kanten tilslutt, spesielt Madness. Fighten var utrolig kul de første 3 gangene. Så innser man at det er 13 minutter med egentlig akkurat det samme om igjen og om igjen.

Nå håper jeg at Blizzard satser på sent Juli eller tidlig August release med Mists of Pandaria hvis ikke vil de tape STORE tall med subscribers. De har selv innrømmet at ett år med ICC var en tabbe, håper at de lærer av sine egne feil....
Vis hele sitatet...
Lyst på noe lignende so ICC, og litt flere bosser en 12 bosser.. så man slipper og bli ferdig etter 2-3 timer med raiding..
Jeg er 85 mage på Outland, kalt "Acrily".

Skal ta server-change og kanskje faction-change på tirsdag. Er interessert i å raide hardcore. Er gearet PvE, dog ilvlen er på 373.. dinga for noen dager siden.

Jeg har ikke orket å lese gjennom alt her, men ble det en server for freaks og et guild? Svar på PM
Jeg henger på Dragonblight, gi meg en pm om du også er på Dragonblight! Trenger folk der ^^

Char name: Haywire
Trådstarter
Sitat av ComaAmerica Vis innlegg
Jeg er 85 mage på Outland, kalt "Acrily".

Skal ta server-change og kanskje faction-change på tirsdag. Er interessert i å raide hardcore. Er gearet PvE, dog ilvlen er på 373.. dinga for noen dager siden.

Jeg har ikke orket å lese gjennom alt her, men ble det en server for freaks og et guild? Svar på PM
Vis hele sitatet...
Ble ikke noe nei, gadd ikke bry meg noe om det da det ikke var noen folk som ville være med
Men er jo med i en guild nå da som trenger ranged dps, men trur du er litt low gearet enda..

Lag en apply : www.chapter-two.wowstead.com
Jeg heter Bobarne ingame
85-Rogue-Kor'gall-Horde
85-Druid-Argent Dawn-Alliance
85-Death Knight-Argent Dawn-Alliance
Og masse andre chars som jeg lvler som feks en 60 lock og 50 hunter osv
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har en warrior 85 og paladin 85 på outland (Horde)
Spiller på Ravencrest & Aggrammar! PM om du er keen på gaming!
PM om du er keen på PvP!

Sub Rogue
Resto Druid

Stormscale (har ikke noe å si på PvP hvis man legger til realID)
Horde
Noen alliance som er med på å farme mounts? Tenker EoE, TK, Ulduar, Onyxia og lignende. Med group loot såklart. Send PM hvis du er med
Dragonsoul er det mest skuffende end-game content noen gang. Madness er forferdelig i forhold til Raggy, LK, Kil'Jaedan osv. Merker ikke at du skifter til Heroic engang. Alt du får er noen ekstra mobs.
Vi er 10 stykker fra norge som spiller på Aszune @ Horde. Starta guild, og raider 3 ganger i uka.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det mulig å få scroll of ressurection og spille på accounten sin i 10 dager før man må begynne betale igjen? Fikk veldig lyst å teste de siste patchene. PM hvis noen har lyst å hjelpe!
Jepp, det er fullt mulig. Bare å få noen til å sende deg en scroll så er du i gang
Scroll til Jennymas incoming
Sitat av Huztle Vis innlegg
Er selv Alliance på Aszune sammen med Erlnd fra forumet. Kjenner dog han IRL, så vi spiller jo sammen.
Vis hele sitatet...
hva heter erlnd ingame?
Sitat av Hobby Vis innlegg
Scroll til Jennymas incoming
Vis hele sitatet...
Har allerede sendt
Spiller fortsatt Horde på Sylvanas.
Har vært hektisk de siste månedene, men fikk endelig blitt med guildet mitt på 8/8 Heroic Dragon Soul.
Send meg gjerne en pm hvis du vil legge meg til på Real ID. Jo flere, jo bedre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Funguz, Neptulon, Horde, Shaman.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Halla! Kansje litt vansklig å følge med her på denne linken. Hadde vært kjempe nice å få joinet. Kunne lagd en utrolig bra guild. Men RP da å da eller?

Tenker å starte med WoW nå snart. Bare finne frem utstyret.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bare et kjapt spørsmål til dere som spiller enda.

Hvilken pris ligger Reins of the Crimson Deathcharger på nå? Vet det var mye trøbbel med duping o.l. av denne som Blizzard aldri gadd å fikse, har det blitt noen forandring? Om noen har mulighet til å sjekke pris på Auchindoun alliance hadde det vert supert!
Orker ikke å lese igjennom 13 sider med posts, men ble det noe av en guild på ravencrest? både jeg og dama spiller der, og vi er begge freakz =)
Fikk joinet en guild som jeg dro med noen irl friends fra, ble for mange idioter som skulle være med som ikke klarte noen ting Skal fortsette i den guilden, noen skal slutte noen ikke.. Trenger healer og dps i think, har ikke satt opp lista til den som skal være med over til mop enda, men gi meg en PM så får vi se hva som kan gjøres : )
Ally på ravencrest.
Horde på talnivarr.

Det er hvertfall der jeg spiller mest
Kazzak - Horde! <3
Grim Batol Alliance! Beste stedet for norske folk imo.
Poke meg ingame, Løstøs.
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
Bare et kjapt spørsmål til dere som spiller enda.

Hvilken pris ligger Reins of the Crimson Deathcharger på nå? Vet det var mye trøbbel med duping o.l. av denne som Blizzard aldri gadd å fikse, har det blitt noen forandring? Om noen har mulighet til å sjekke pris på Auchindoun alliance hadde det vert supert!
Vis hele sitatet...
Alt fra 20-200k alt etter om det er high- eller lowpop realm.

Spiller atm på Grim Batol(H), Boulderfist(H), Aszune,(A) Defias Brotherhood(A) og Frostmane(A), men har planer om å transfere Etpar chars fra Boulderfist til Jeadenar(H) så fort jeg får guildleaderstatus tilbake i guildet mitt.
Stress å transfere store mengder gull

For de som lurer, mitt navn er Lanjelin, og jeg er en altoholic.
Sist endret av Lanjelin; 14. september 2012 kl. 11:08.