Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297608
Til alle Snipers der ute (Xbox 360):

Hva er Headshot % på din fav. Bolt action sniper?
Hvor høy er Accuracy'en din?

L96 - Straight Pull-bolt - 8x Zoom

Headshot: 79.20%
Accuracy: 41.41%

Ingen?

Man sjekker det på bf3stats.com, må da være noen som spiller BF3 på Xbox 360 her :P
Sist endret av Edited; 21. april 2012 kl. 04:08.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Begynner med og nevne at spaceworld har bf3 til 99,- nå.

Noen som er keen på og ta et par games med meg? Har spilt 1 match foreløpig så er vel egentlig ikke så mye og forvente

Noen som forøvrig vet hvor jeg endrer settings? Føler meg utrolig dum nå
Trykk på esc når du er in-game, så options.

Plutselig midt i en game, så blir alle fargene svart/hvit i noen sekunder, før det går tilbake normalt. Noen andre som har dette problemet eller vet om noen fiks?
For de som allerede ikke vet det, så er Battlefield 3 på tilbud på Spaceworld nettbutikk til 99kr.
Da får du produktnøkkelen på "Min Side" som du aktiverer i Origin.

Edit: dum nok til å ikke lese seimannens post :v
Sist endret av Hoat; 30. april 2012 kl. 21:01.
Noen som ser etter noen å spille litt med? Trenger noen å spille bf3 med!

PM meg!
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Noen som ser etter noen å spille litt med? Trenger noen å spille bf3 med!

PM meg!
Vis hele sitatet...
Alltid lurt å si hvilken plattform man spiller på!
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Alltid lurt å si hvilken plattform man spiller på!
Vis hele sitatet...
Hehe, en fordel det men glemte det i farta. Spiller på PC
Bare sånn tips til alle. BF3 til pc selges KUN idag (02.05.2012) for 99-, på spaceworld for download.
Link her
▼ ... over en uke senere ... ▼
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Battlefield var konge! er konge!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Spiller folk fortsatt :O?

Likte ikke problemet med Double Xp weekend..
Sitat av uaexed Vis innlegg
Spiller folk fortsatt :O?

Likte ikke problemet med Double Xp weekend..
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke poenget med dobbel XP etter man er blitt Oberst eller hva faen det er.
Sist endret av DikkeDikk; 16. mai 2012 kl. 00:43.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg ser ikke poenget med dobbel XP etter man er blitt Oberst eller hva faen det er.
Vis hele sitatet...
Går jo fortsatt fortere å unlocke ting, om det skulle være noe du mangler.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Jeg har f.eks. ikke unlocket alt i recon eller engi, så det hadde vært greit. Når man har 1m xp i assault så gjør det ingenting med 2m
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Går jo fortsatt fortere å unlocke ting, om det skulle være noe du mangler.
Vis hele sitatet...
Det gjør ikke det, ikke når man trenger kills og ikke XP.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hva er problemet med litt xp? Hadde jo ikke skadet med rank 145...
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
assault 661 219
engineer 411 137
support 39 220
recon 378 195
Vehicles 12 948
Combat =1 502 719
Award +1 465 400
Unlocks +59 800

Såå. jeg kommer til å få god nytte av dobbel XP
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Det gjør ikke det, ikke når man trenger kills og ikke XP.
Vis hele sitatet...
Ikke i kjøretøy, der trenger man XP.
Elsker Bf3 <3
Sitat av Helx Vis innlegg
Elsker Bf3 <3
Vis hele sitatet...
du opprettet bruker for å si at du elsker bf?
nå ja, noen som skal spille i morgen?
På 17. Mai?
Kanskje hvis jeg får tid mellom og x)
Hva slags teamspeak bruker dere forresten?
Sist endret av Dragonmaster; 16. mai 2012 kl. 10:58.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Såå... når er det dobbel xp?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
26-27 mai.

Kom plutselig på at jeg er i konfirmasjon da.. i Finnmark.. Skyt meg.....


[//SENSURERT.... svarte faen i svarteste...........]
Sist endret av uaexed; 16. mai 2012 kl. 12:58.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Hvis man er på en server fra 23.30 til 00.30, blir det da dobbel xp klokken 00.00 eller må man gå ut og inn igjen?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Godt spørsmål..

Det skal vel egentlig automagisk komme fra kl 00.00 , men siden ingenting kan fungere 100% her i verden, så regner jeg med att vi må relogge

Ting kan jo tross alt ikke fungere på første forsøk. Det er jo bare slik det er...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Ting kan jo tross alt ikke fungere på første forsøk. Det er jo bare slik det er...
Vis hele sitatet...
Det er vel også derfor dobbel XP er utsatt?

Btw, innlegg nr. 900
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
du opprettet bruker for å si at du elsker bf?
Vis hele sitatet...
Ja, da ble det hans første post da, any problems?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Det gjør ikke det, ikke når man trenger kills og ikke XP.
Vis hele sitatet...
For å unlocke ting til våpen ja, men for å unlocke selve våpnene trenger man XP, så det er ganske handy.
Pluss at det begynner å bli pain å levle opp etterhvert.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
For å unlocke ting til våpen ja, men for å unlocke selve våpnene trenger man XP, så det er ganske handy.
Pluss at det begynner å bli pain å levle opp etterhvert.
Vis hele sitatet...
Se innlegget mitt lengre opp.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
For å unlocke ting til våpen ja, men for å unlocke selve våpnene trenger man XP, så det er ganske handy.
Pluss at det begynner å bli pain å levle opp etterhvert.
Vis hele sitatet...
Jeg levler so oftest på 2 - 3 gode matcher Skal sies jeg spiller mest TDM og da på norshar med 2k tickets
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jeg levler so oftest på 2 - 3 gode matcher Skal sies jeg spiller mest TDM og da på norshar med 2k tickets
Vis hele sitatet...
Samme. Kharg Island og Noshar Canalas med et par tusen tickets er fett, tar en god stund også så får man utrolig mye exp til slutt.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Samme. Kharg Island og Noshar Canalas med et par tusen tickets er fett, tar en god stund også så får man utrolig mye exp til slutt.
Vis hele sitatet...
Jupp.. Akkurat ferdig med en runde. Men, siden ejg spiller så mye TDM så kan jeg ikke lag - spill i det heletatt da. SÅnn mtp RUSH etc.

Men man får rask og fin aim med Noshar da

For der er det KAOS med 64P (min favoritt)

Jeg har brukt den banen til å trene sniper. Sånn reaksjons trening. Det har hjulpet MEGET.

Skal dog sies at jeg hater snipere, men kjekt å kunne være all - around
Sist endret av CHillZoNE; 17. mai 2012 kl. 10:45.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jupp.. Akkurat ferdig med en runde. Men, siden ejg spiller så mye TDM så kan jeg ikke lag - spill i det heletatt da. SÅnn mtp RUSH etc.

Men man får rask og fin aim med Noshar da

For der er det KAOS med 64P (min favoritt)

Jeg har brukt den banen til å trene sniper. Sånn reaksjons trening. Det har hjulpet MEGET.

Skal dog sies at jeg hater snipere, men kjekt å kunne være all - around
Vis hele sitatet...
har du prøvd TDM 16 player? kjempespennende å liste seg rundt blandt kontairene på jakt etter det andre laget, anbefales!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Hmm... Det skal sjekkes ut!

Jeg pleier å dø mere enn jeg dreper alikevel

Takk for tips!

Pleier som regel å snike meg rudnt i container området med magnum'en. Stopper alt i sin vei. Mange blir faktisk skremt av lyden på magnum'en har jeg registert. Ytterst få som stikke huet fram der jeg akkurat fyrte av 2 skudd

Det er litt kult, psykisk krigføring med en Magnum <3
Sist endret av CHillZoNE; 17. mai 2012 kl. 18:37.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Spiller svært sjelden TDM, hvis jeg gjør det er det fordi jeg bare skal ta et raskt game før middag, eller hvis jeg skal unlocke noe på hagle/pdw. Skjønner ikke helt folk som kjøper BF3 for å spille TDM, men det får nå være deres valg
Av ren interesse, er det noen norske her som spiller litt mer 'seriøst'?
Squader up i pubs og har det fett? Lengter etter noen å spille med.

Battlelogen min
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Av ren interesse, er det noen norske her som spiller litt mer 'seriøst'?
Squader up i pubs og har det fett? Lengter etter noen å spille med.

Battlelogen min
Vis hele sitatet...
Prøver ihvertfall på litt teamwork med squaden jeg havner i, men dårlig med respons. Folk er mest "run and gun". Spammer en fyr for ammo f.eks så ser han rart på meg før han skyter meg i trynet som om han ikke skjønner hva jeg vil engang. Har lite kompiser å spille med..

Noen som spiller hardcore mode her? Akkurat begynt, og det virker mye mer seriøst ihvertfall. Folk hjelper hverandre og så videre. Fikk den gode gamle BF følelsen på HC mode, da jeg faktisk ser etter folk, ikke røde trekanter overalt hehe.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Prøver ihvertfall på litt teamwork med squaden jeg havner i, men dårlig med respons. Folk er mest "run and gun". Spammer en fyr for ammo f.eks så ser han rart på meg før han skyter meg i trynet som om han ikke skjønner hva jeg vil engang. Har lite kompiser å spille med..

Noen som spiller hardcore mode her? Akkurat begynt, og det virker mye mer seriøst ihvertfall. Folk hjelper hverandre og så videre. Fikk den gode gamle BF følelsen på HC mode, da jeg faktisk ser etter folk, ikke røde trekanter overalt hehe.
Vis hele sitatet...
Ah, den følelsen når du ikke får ammo-pack, haha!
Spilte bare hardcore i BC2, men så ble jeg bare vant til å spille normal i BF3 så har egentlig ikke spilt så mye hardcore.
Jeg har for det meste spilt normal, men i det siste blir det 50/50. Synes det er mer artig å variere, i steder for å holde seg til en ting.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Irriterer meg grønn over recon-ungene til tider. Ofte ligger oppimot en fjerdedel av spillerne i klynger oppe på fjelltopper ol. Dette er jo tross alt et spill og skal ikke tas dødsseriøst, men jeg savner litt "voksne" spillere
Sitat av 83leo Vis innlegg
Irriterer meg grønn over recon-ungene til tider. Ofte ligger oppimot en fjerdedel av spillerne i klynger oppe på fjelltopper ol. Dette er jo tross alt et spill og skal ikke tas dødsseriøst, men jeg savner litt "voksne" spillere
Vis hele sitatet...
Bli med i en clan! Ble med i en kraftig voksende amerikansk clan for en tid tilbake, M4d clan, masse hyggelige, og ikke minst seriøse spillere som også prater over teamspeak
Sist endret av sgt_coke; 18. mai 2012 kl. 15:20.
Sitat av 83leo Vis innlegg
Irriterer meg grønn over recon-ungene til tider. Ofte ligger oppimot en fjerdedel av spillerne i klynger oppe på fjelltopper ol. Dette er jo tross alt et spill og skal ikke tas dødsseriøst, men jeg savner litt "voksne" spillere
Vis hele sitatet...
Syns dice kan ta vekk snipere i spillet og bare lage ett spill som heter Recon Sniper Elite Der kan folk ligge å runke hverandre oppi fjellsider og så videre..
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Det er noe homoerotisk over en mengde mannfolk som klynger seg sammen i busker og kratt ja De treffer svært sjeldent også så man kan jo begynne å lure på hva de egentlig holder på med?!

Takk for tipset sgt_coke
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Kan vi ikke danne en nFF clan? Jeg også avskyr recon unga. Men de er meget lette ratio boostere da. mtp de bare ligger der.

JEg spiller aktivt, men stjeler fortiden nett av husieren, som er shitty. Linja er god, men routern kneler i hytt og gæver.

Så er dager jeg rett og slett ikke får spilt...

Jeg hadde hvertfall blitt med på noe slikt!

Anyone?
Sist endret av CHillZoNE; 19. mai 2012 kl. 01:08.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kan vi ikke danne en nFF clan? Jeg også avskyr recon unga. Men de er meget lette ratio boostere da. mtp de bare ligger der.

JEg spiller aktivt, men stjeler fortiden nett av husieren, som er shitty. Linja er god, men routern kneler i hytt og gæver.

Så er dager jeg rett og slett ikke får spilt...

Jeg hadde hvertfall blitt med på noe slikt!

Anyone?
Vis hele sitatet...
I'm in men tror faktisk det finnes allerede,
Sitat av erlend456 Vis innlegg
I'm in men tror faktisk det finnes allerede,
Vis hele sitatet...
Er vel en platoon, men det blir jo ikke arrangert noe der? Kanskje jeg tar feil.. Er med på en halvseriøs pubclan.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kan vi ikke danne en nFF clan? Jeg også avskyr recon unga. Men de er meget lette ratio boostere da. mtp de bare ligger der.

JEg spiller aktivt, men stjeler fortiden nett av husieren, som er shitty. Linja er god, men routern kneler i hytt og gæver.

Så er dager jeg rett og slett ikke får spilt...

Jeg hadde hvertfall blitt med på noe slikt!

Anyone?
Vis hele sitatet...
Jeg er med
Er i en platoon/clan og vi har vel planer om å byne å spille litt 4vs4 / 8vs8 når vi får litt fler personer inn.

Foreløpig har vi 3pub HC servere og 1 private HC så om noen leter etter noen aktive folk å spille med så kan dere skjekke ut: http://battlelog.battlefield.com/bf3...5391590952012/
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kan vi ikke danne en nFF clan? Jeg også avskyr recon unga. Men de er meget lette ratio boostere da. mtp de bare ligger der.

JEg spiller aktivt, men stjeler fortiden nett av husieren, som er shitty. Linja er god, men routern kneler i hytt og gæver.

Så er dager jeg rett og slett ikke får spilt...

Jeg hadde hvertfall blitt med på noe slikt!

Anyone?
Vis hele sitatet...
Count me in!
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kan vi ikke danne en nFF clan? Jeg også avskyr recon unga. Men de er meget lette ratio boostere da. mtp de bare ligger der.

JEg spiller aktivt, men stjeler fortiden nett av husieren, som er shitty. Linja er god, men routern kneler i hytt og gæver.

Så er dager jeg rett og slett ikke får spilt...

Jeg hadde hvertfall blitt med på noe slikt!

Anyone?
Vis hele sitatet...
This.
Hvis noen fikser TS/Ventrilo så hadde det vært superb.