Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  160 27794
tviler sterkt på den ville ha funket, men er et godt forsøk, ble keen på og prøve dette selv.

Har dame, men er ikke så sikker på hvor lenge det varer.. får se med tida
Sitat av Hesten Vis innlegg
tviler sterkt på den ville ha funket, men er et godt forsøk, ble keen på og prøve dette selv.

Har dame, men er ikke så sikker på hvor lenge det varer.. får se med tida
Vis hele sitatet...
Snakker du om hummerhistorien, eller notatene? Jeg er forvirret
hummerhistorien, skal prøve meg på notatene en gang i fremtiden. Var litt før mørk hele den morbid storyen, er pointet, men er ikke mange som deler den humoren
Følgende er ikke min egen historie - den ble fortalt meg av en
ganske spesiell kar som kom og holdt foredrag for oss militær-
nektere på Hustad leir, ytterst i havgapet på Romsdalskysten.

Han holdt til i Oslo, og tok som regel toget til Åndalsnes når
han skulle til Hustad. Han foretok denne turen én gang for
hvert elevkull på "Forskolen for Sivile Tjenestepliktige" - som
det så fint het (nå er det blitt fengsel).

Helt enkelt og greit - han pleide konsekvent å finne plass
ved siden av eller overfor den mest tiltrekkende piken han
kunne finne ombord i toget, og sette seg der. Han passet
alltid på å ha et knippe bananer med seg. Han sørget alltid
for å by sin kvinnelige medpassasjer en banan. Han var viss
på at dersom hun takket ja til banan, var det underliggende
at hun også var interessert i mer. Han påsto dette aldri hadde
slått feil, og at han hadde hatt sex på toalettet på Romsdals-
banen flere ganger enn han kunne huske.

Mest sannsynlig oppspinn alt sammen, men det var god nok
underholdning for oss, og meget levende fortalt.
Det er en ganske bra metode på å dra jenter på, men man må gjøre det på en selvsikker måte. Det er viktig å hilse og alt det du har beskrevet, men det som kan backfire er at hun vet at du kan være en utadvent og morsom type som skiller seg ut men du går bare etter hvordan hun ser ut. Du kjenner henne ikke og når hun tenker grundig over det kan hun kanskje ha lite interesse.

Den beste måten jeg liker å sjekke jenter på er å være direkte, selvsikker og utadvendt. Jeg sier det jeg mener og jeg utelukker ikke at jeg er interessert i henne. Jeg skal ha hun og slik er det bare - attitude, og dette pleier å være bra nok. Hvis du ser feks på entourage hvordan Vince snakker og er på eller crazy stupid love hvor han sjekkeren er. Eller tyler durden. De er ikke redd for å snakke eller bli avblåst. Hvis noe går gale finner de en måte på å snu det rundt på og kommer best ut av situasjonen.
Er jo ikke noen hemmelighet at folka som sjekker opp randoms på toget er ute etter en ting. Hvorfor ikke gå rett på sak? Kjør litt Hamsun-sjiit? Siden jeg er en super-hyggelig fyr, så kan dere bare teste den her! Lover at det funker

"Hei.

Jeg kunne ikke unngå å legge merke til deg da jeg satte meg ned her. Det er noe med blikket ditt - det gløder! Selv om jeg ikke kjenner deg, kan jeg føle at du er en varm og god person. Tipper du jobber med mennesker, noe idealistisk... vel, uansett hva du gjør, i hverdagen, gjør du menneskeheten en tjeneste ved å i det hele tatt være til. Dagen min ble bedre av at du var her. Bare det at jeg kan sitte her å anskue deg, skrive om deg, indirekte føle deg - gjør noe med meg. Jeg merker hvordan blodet pumpes raskere når blikkene våre møtes... igjen, åh... herregud for et blikk!

Hvis verden ikke hadde fordømt mine handlinger som påtrengende, ville jeg satt meg ved siden av deg og hvisket søte ord inn i øret ditt. Bare ved å observere kroppsspråket ditt, vet jeg at vi ville passet godt sammen; jeg ville gjort hva som helst for at deg, for din nytelse.

Kan to mennesker fanges og veves sammen ved første blikk? Nei, men gi meg en natt, så er det en closed deal.

Du er sannelig en fullkommen blomst! Den siste brikken har falt på plass i det yrende foråret, og øverst på naturens skaperverk blomstrer du, min due! Jeg kan ikke gjøre annet enn å vanne dine røtter; la meg tjene deg, gudinne!

Nummer + navn for sexy time"
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 16. mai 2012 kl. 12:58.
Den beste måten å imponere kvinner på, er og ikke prøve å imponere henne.
Sitat av neiass Vis innlegg
Den beste måten å imponere kvinner på, er og ikke prøve å imponere henne.
Vis hele sitatet...
Da burde jeg svømt i chicks, noe jeg dessverre ikke gjør.
Kan dette funke for de som ikke klarer og bare prate i vei med fremmede?

Du går inn på en buss eller no sånt, spotter en ho og setter deg foran, bak eller ved siden av hu.

du har med den et papir og en pen. du lager en 3 på rad rute. (3x3) så fester du papiret i pennen og kaster over til DEN dama du ser der. Hun vil sikker kikke litt rart på deg. så åpner ho sikkert papiret og går det etter planen setter ho et kryss og kaster den tilbake og det kjører av seg sjølv.

Beste taktikk jeg kom på hvertfall
Sitat av EoT Vis innlegg
Er jo ikke noen hemmelighet at folka som sjekker opp randoms på toget er ute etter en ting. Hvorfor ikke gå rett på sak? Kjør litt Hamsun-sjiit? Siden jeg er en super-hyggelig fyr, så kan dere bare teste den her! Lover at det funker

"Hei.

Jeg kunne ikke unngå å legge merke til deg da jeg satte meg ned her. Det er noe med blikket ditt - det gløder! Selv om jeg ikke kjenner deg, kan jeg føle at du er en varm og god person. Tipper du jobber med mennesker, noe idealistisk... vel, uansett hva du gjør, i hverdagen, gjør du menneskeheten en tjeneste ved å i det hele tatt være til. Dagen min ble bedre av at du var her. Bare det at jeg kan sitte her å anskue deg, skrive om deg, indirekte føle deg - gjør noe med meg. Jeg merker hvordan blodet pumpes raskere når blikkene våre møtes... igjen, åh... herregud for et blikk!

Hvis verden ikke hadde fordømt mine handlinger som påtrengende, ville jeg satt meg ved siden av deg og hvisket søte ord inn i øret ditt. Bare ved å observere kroppsspråket ditt, vet jeg at vi ville passet godt sammen; jeg ville gjort hva som helst for at deg, for din nytelse.

Kan to mennesker fanges og veves sammen ved første blikk? Nei, men gi meg en natt, så er det en closed deal.

Du er sannelig en fullkommen blomst! Den siste brikken har falt på plass i det yrende foråret, og øverst på naturens skaperverk blomstrer du, min due! Jeg kan ikke gjøre annet enn å vanne dine røtter; la meg tjene deg, gudinne!

Nummer + navn for sexy time"
Vis hele sitatet...
Skal prøves ved neste togtur. Synd jeg ikke tar så mye tog lenger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av 1nameless Vis innlegg
Kan dette funke for de som ikke klarer og bare prate i vei med fremmede?

Du går inn på en buss eller no sånt, spotter en ho og setter deg foran, bak eller ved siden av hu.

du har med den et papir og en pen. du lager en 3 på rad rute. (3x3) så fester du papiret i pennen og kaster over til DEN dama du ser der. Hun vil sikker kikke litt rart på deg. så åpner ho sikkert papiret og går det etter planen setter ho et kryss og kaster den tilbake og det kjører av seg sjølv.

Beste taktikk jeg kom på hvertfall
Vis hele sitatet...
Den taktikken er allerede postet noen sider tilbake. Men joda, så lenge du møter rett dame, og ikke oppfører deg som en sosial retard så burde det gå bra.

-Kroppspråk
-Ansiktsuttrykk
-Hygiene

Pass på disse, og følg med på hennes kroppspråk. Du merker fort om hun er in to it, eller ikke.