Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 203393
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Spillet ser helt fantastisk ut! Har ikke penger nå, men det må inn før jul!!
Vil bare meddele at man kan pre-loade fra steam nå. De som har kjøpt gjennom steam, eller evnt har fått det tilsendt, kan pre-loade.

...nå blir ventingen virkelig ulidelig.
Takk for tipset, McVik! Setter på preload på begge pc'ene og drar på jobb Enda godt at man slipper å gå gjennom denne prosessen etter "release".
Har alltid pleid å spille som Wood elf/Argonian assassin i Oblivion, men vurderer nå å bare kjøre på med en Nord på 2.10 og hugge meg gjennom alt og alle. Skyrim er tross alt Nordenes hjemland.

Vet man nøyaktig hvilket klokkeslett spillet blir tilgjengelig på Steam?
noen som vet om CDON sender så jeg har det på releasedagen? har reservert. Betyr det at det blir sendt fortløpende eller må jeg gå inn å kjøpe det "for real"?
Tenkte å kjøre high elf, men tror jeg skal kjøre på med Nord første gang jeg og
Henger meg på Kamuflarne! ^^
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
What? Så når jeg kommer hjem idag og PC versjonen venter i postkassa kan jeg ikke spille det før om noen dager? Eller missforstod jeg nå? Det er jo temmelig teit..
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Okay, nå sitter jeg her med PC-versjonen i fanget mitt. Jeg har ikke tilgang til CD/DVD-stasjon på pc. Hvordan kan jeg på best mulig måte få installert spillet? Er steam å anbefale her?
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Okay, nå sitter jeg her med PC-versjonen i fanget mitt. Jeg har ikke tilgang til CD/DVD-stasjon på pc. Hvordan kan jeg på best mulig måte få installert spillet? Er steam å anbefale her?
Vis hele sitatet...
Du må registrere spillet på steam uansett så er bare å bruke det.
Spillet kom i posten idag, og jeg gleder meg!

Har spilt gjennom nesten hele Morrowind campaignen nå, for å "varme opp" til Skyrim
Sitat av han_som_reiste Vis innlegg
Takk for tipset, McVik! Setter på preload på begge pc'ene og drar på jobb Enda godt at man slipper å gå gjennom denne prosessen etter "release".
Vis hele sitatet...
Faktisk så tar det en halvtime eller noe å laste ned etter release også, var hvertfall slik med Portal 2, for at ingen skal kunne spille før release.
Tenkte jeg bare kunne slenge inn at jeg har fått Skyrim nå, og sitter med det i hendene to dager før utgivelsesdato! (Riktignok til Xbox, men allikevel...!) Kan tenke meg det blir en sen kveld idag.
Bare vet at hvis jeg begynner å spille nå vil eksamene gå ad dundas, så får vente til midten av desember, og sette av en uke. Gleder meg!
Sitat av McVik Vis innlegg
Vil bare meddele at man kan pre-loade fra steam nå. De som har kjøpt gjennom steam, eller evnt har fått det tilsendt, kan pre-loade.

...nå blir ventingen virkelig ulidelig.
Vis hele sitatet...
Nub spørsmål. Hvordan preloader man i steam?
Edit: Fant det
Sist endret av goodzumber; 9. november 2011 kl. 18:14.
Noen som har bestilt fra CDON? Sender de spillet i det hele tatt før release? Står bare reservere på sia dems
Jeg forhåndsbestilte Skyrim til pc fra CDON, det står nå at den pakkes, regner med at den blir sendt ut imorgen. Etter tidligere erfaringer er det tidsnok til at den er fremme på Fredag. Elkjøp ser ut til å ha vert raskere dog lit dyrere.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Noen som har bestilt fra CDON? Sender de spillet i det hele tatt før release? Står bare reservere på sia dems
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte fra CDON idag morges, ble sendt for 4 timer siden.
Jeg bestilte det hos gamezone.no i går rundt 12.30 og det var allerede i hus i dag ca kl. 1300! Fjaandin så kos dette skal bli!
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Jeg bestilte det hos gamezone.no i går rundt 12.30 og det var allerede i hus i dag ca kl. 1300! Fjaandin så kos dette skal bli!
Vis hele sitatet...
min "pakkes" for øyeblikket. ligger sikkert i postkassa på Fredan da.
Noen fra Spaceworld som har fått spillet enda? Jeg lurer virkelig på om de klarer å levere innen fredag, jeg forhåndsbestilte for 2 uker siden..
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Jeg bestilte det hos gamezone.no i går rundt 12.30 og det var allerede i hus i dag ca kl. 1300! Fjaandin så kos dette skal bli!
Vis hele sitatet...
Ja, men du får vel ikke installert det? Sitter med spillet i hånden selv men irriterende å måtte vente til 11.11
Sitat av Goophy Vis innlegg
Jeg bestilte fra CDON idag morges, ble sendt for 4 timer siden.
Vis hele sitatet...
Herlig (y). Men jeg fikk aldri noe ordrestatus fra dem på den minside opplegget de hadde. Jeg måtte ringe og da fikk jeg beskjed om at de hadde tatt i mot ordren manuelt og at den ville bli sendt snart. Har ikke fått noe informasjon side, og jeg bestilte det på Tirsdag.
Gleder meg som bare søøøren! Grafikken ser silkysmooth ut og landskapene ser perfekte ut!
Landskapene minner meg litt om WotLK; Grizzly Hills, Icecrown og Dragonblight. Hadde min storhetstid på WoW under denne expansionpacken, så får gode asosiasjoner til dette spillet når jeg ser screenshots.
Tenkte jeg kunne spørre her isteden for å starte en ny tråd, tror dere min PC kan kjøre det nye Skyrim godt?

Intel Quad Q8300 2.5ghz
HD radeon skjermkort 5770
Sitat av Jennymas Vis innlegg
Tenkte jeg kunne spørre her isteden for å starte en ny tråd, tror dere min PC kan kjøre det nye Skyrim godt?

Intel Quad Q8300 2.5ghz
HD radeon skjermkort 5770
Vis hele sitatet...
Du skal iallefall klare å kjøre det.. prøv å sjekk her:
www.canyourunit.com
Sitat av bragilicious Vis innlegg
Du skal iallefall klare å kjøre det.. prøv å sjekk her:
www.canyourunit.com
Vis hele sitatet...
Jeg sjekka der ja, men den viste bare minimum requirements. Jeg lurer egentlig på om det er mulig å ha grei grafikk samtidig som jeg har 45+ fps
Har et lite spørsmål. Har aldri før kjøpt et (meget poplært - Skyrim) spill i butikk på release. Nå har det seg slik at jeg er blakk som en kirkerotte og ikke har noe penger å rutte med før på fredag. Da har jeg tenkt meg til Platekompaniet (på Sørlandssenteret) for å kjøpe Skyrim, ca. klokken 13:06. Er det slik at de pleier bli utsolgt just like that, eller vil jeg kunne få tak i dette spillet på dagen uten komplikasjoner?
Sitat av Jules Verne Vis innlegg
Tenkte jeg bare kunne slenge inn at jeg har fått Skyrim nå, og sitter med det i hendene to dager før utgivelsesdato! (Riktignok til Xbox, men allikevel...!) Kan tenke meg det blir en sen kveld idag.
Vis hele sitatet...
Fungerer det da, eller må xbox brukere også vente?

Sitat av Jennymas Vis innlegg
Jeg sjekka der ja, men den viste bare minimum requirements. Jeg lurer egentlig på om det er mulig å ha grei grafikk samtidig som jeg har 45+ fps
Vis hele sitatet...
CPU
Recommended: Quad-core Intel or AMD CPU

CPU Speed
Recommended: 3.0 GHz

OS
Recommended: Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)

Video Card
Recommended: DirectX 9 compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1 GB of RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon HD 4890 or higher)

Sound Card
Recommended: Yes
You Have: NVIDIA High Definition Audio

Free Disk Space
Recommended: 6 GB

Dette er da for Recommended.
Sist endret av PerPerPerPer; 9. november 2011 kl. 23:01.
En kompis forhåndsbestilte det. Er ikke helt sikkert hvor fra, men han fikk vertfall Skyrim i posten idag. (Xbox)

Selv venter jeg på en crack, tar nok 2-3 dager til.
Sist endret av Kognito; 9. november 2011 kl. 23:05.
Jeg fikk også spillet i dag from Komplett. Nå må jeg bare vent til natt til fredag før jeg kan spille det.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Fungerer det da, eller må xbox brukere også vente?
Vis hele sitatet...
Er noen mindre bugs (veldig dårlig rendering noen steder, etc), men det regner jeg med blir fiksa i release updaten. Ellers funker det fett.
Sitat av Jules Verne Vis innlegg
Er noen mindre bugs (veldig dårlig rendering noen steder, etc), men det regner jeg med blir fiksa i release updaten. Ellers funker det fett.
Vis hele sitatet...
Heldige!

FYI: I dag skal IGN sin Skyrim review bli sluppet, gleder meg!
Noen som har bestillt fra cdon som har fått det sendt ? minn har låst seg på pakkes, er rimelig nervøs for att jeg ikke har det på release dagen nå. men jeg kan vell bare kjøpe det for download da, å sende cdon regninga
Jøss. det ligger i bukta allerede.
jeg fikk tilogmed spilt det. der er fantastisk gøy
Er nervøs selv, har bestilt fra cdon jeg også. Har ikke hørt et pip fra de kanter siden jeg bestilte det. Får jeg det ikke på fredag kjøper jeg det i butikken og bare avbestiller fra cdon, for sånne amatører betaler jeg ikke for
ah, så flerre sitter sammen med meg i den situasjonen. vell får håpe de får en lerepenge når/hvis de mister mange kunder.


First World Problems
Sist endret av onClipEvent; 10. november 2011 kl. 16:21.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Kjenner det er deilig å være småpirat nå! Skyrim på PC om 20 min. Thank you Razor!
Er det noen andre enn meg som sitter å raper Oblivion/Morrowind for alt innhold?! Jeg klarer ikke å vente, blir nok ikke skole imorgen
Da er CDON endelig oppdatert og spillet er nå sendt ut. Ganske sikker på at det ligger i posten innen jeg har voknet engang ute på dagen.
det som er teit er å ha spillet til PC men kan ikke en gang laste det inn?

kan pre-loade spillet som vil si å laste ned fra steam ( steam er århundrets fitteverk ) men ikke laste inn fra CD. da må jeg vente til kl 12..

eller er det en måte å laste inn fra cd og slippe nedlastning?

EDIT: folk som ikke har nett, kan de drite i å få skyrim? tenker slik at om netter forsvinner så kommer man ikke inn på spillet grunnet steam?
Sist endret av WhiteHat; 10. november 2011 kl. 18:54.
Jaa, endelig oppdatert status til sendt på cdon her også. så nå ligger alt i posten sine hender. håper bare de rekker det!
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Er det noen andre enn meg som sitter å raper Oblivion/Morrowind for alt innhold?! Jeg klarer ikke å vente, blir nok ikke skole imorgen
Vis hele sitatet...
Har laget 5 nye Oblivion characters.
Øver meg på å lage den ultimat stygge Skyrim character.
Seed razor da folkens, jeg vil spille og !
Det er bare 6 timer til du kan spille det. Greier du ikke å vente i 6 timer når du har ventet i nesten et år?
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Seed razor da folkens, jeg vil spille og !
Vis hele sitatet...
dette spillet fortjener å bli kjøpt! så de kan lage fler

men er det crack ute allerede? man må jo ha steam autentisering osv.

steampowered.com / finne butikk som har nattåpent?
Sist endret av WhiteHat; 10. november 2011 kl. 19:12.
Lov og teste før man kjøper. :P
Skal prøves på pc, kjøpes sikkert til konsoll. Slike spill passer til sofaen og surround.
Sist endret av sneipen; 10. november 2011 kl. 19:30.
Noen som vet om noen plasser som holder nattåpent i trondheim i natt?
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Da var det ikke så lenge igjen, gitt. Noen som vet om noen gode #skyrim kanaler på gode servere? Har funnet en på EFNet og en på Quakenet.
Trist at folk som har gledet seg til Skyrim velger å laste det ned ulovlig. Gjerrige og utakknemlige vil nå jeg si.
Sist endret av Carne; 10. november 2011 kl. 20:47.