Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297441
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
M40A1 (Elns) med 7x zoom - Straight pull up.
Vis hele sitatet...
Prater vi om trening nå eller?

Mitt er som følger:
G3A3 med Rødpunkt eller EOTech, grep og lyddemper/kraftigere løp.
.44 Magnum/M9/1911
Førstehjelpspakke
Defibrillator
Ekstra ammo
Sitat av r0bin Vis innlegg
Hva er favoritt oppsettet til folket her?
Mitt ser som følgende ut:

Assult
-AS VAL med irnv.
-Scoped .44 Magnum
-M320

Og selvfølgelig spec ops som cammo. Daua mye mindre etter jeg fikk på meg den. Blir nesten usynlig for irnv med den på.
Vis hele sitatet...
M16A3 1x IRNV scope
M9 Tact.
Medkit
Defibrillator
Ammo

Spiller mest på Metro, skifter litt camo ettersom hvor vi er på mapet.
Noen som har noen gode servere som de kan dele? Er jo folketomt på alt av bf.no og tv2 servere for tiden, føles hvertfall slik. Ser mest etter servere med rush, nesten spilt meg litt lei på CQ
Jvor skifter man camo på Ps3, og har det noe spessielt å si? Har liksom ikke lagt noe spessielt merke til at folk har forskjellig cammo
Flere som ikke kommer inn nå, på ps3?
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
M40A1 (Elns) med 7x zoom - Straight pull up.
M9 Supp.
Mav
.
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å spille hardcore med m40a1 og bruke acog (4x zoom).
Funker utrolig bra å spille offensivt med, spesielt på city maps. 1 shot 1 kill.
Men da ville jeg kanskje bytta m9'en med g18 med suppressor. Det er veldig greit de gangene du kommer litt for nærme fienden.
Game disconnected
pokemon's Avatar
noen som vet hva den siste updaten inneholder? den som kom idag altså?
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
noen som vet hva den siste updaten inneholder? den som kom idag altså?
Vis hele sitatet...
Vel, ps3 spillere har grunn til å være fornøyd idag..
Sitat av pokemon Vis innlegg
noen som vet hva den siste updaten inneholder? den som kom idag altså?
Vis hele sitatet...
Patch note

Er ferdig emd å laste ned patchen på 4gb, men får black screen ved launch. Kjøpte fra offgamers. Noen som har funnet fix? :/

Edit: Fant fix for black screen! Alle som har kjøpt fra offgamers må laste ned det her og paste i bf3 folder.
https://rapidshare.com/files/3566558748/BF3_Dec6.rar
Mitt standardoppsett er som følger:

Assault:
M416 - M/ RDS, Supressor
M1911 SUPP / M9 SUPP
M320 / M320Smoke
4 gb med Patching, hellige moder. Btw, noen fler som synes ACOG er helt på trynet?
Sist endret av wavezor; 6. desember 2011 kl. 15:52.
Sitat av wavezor Vis innlegg
4 gb med Patching, hellige moder. Btw, noen fler som synes ACOG er helt på trynet?
Vis hele sitatet...
Ja, fatter ikke hvorfor "doten" er en trekant
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Ja, fatter ikke hvorfor "doten" er en trekant
Vis hele sitatet...
Dere sikter vel midt på?
Chevron-en på ACOG-en er designet for at tuppen skal være mer presis enn en dot. I tillegg er bunnen ca. en halvmeter på 300m avstand, noe som kan brukes til å beregne avstand eller ta personer i bevegelse.
Noen som har problemer med å få installert back to karkland på PS3?
Om noen her e inntresert i og teame opp på ps3, så add: PoXno
- Spiller med Mic. Foretrekker dog. skype - Spiller for det meste hardcore!
Aldri likt BF-spillene, men idag ga jeg etter presset fra kolleger og kjøpte meg BF3 til PC Har spilt mye CoD siste året, men er vel kanskje på tide å gi BF en ordentlig prøverunde. Kjøpte Bad Company 2 på 360 i sommer, men jeg synes ikke det gjorde seg på konsoll. Mangler 500mb på patchen før jeg ser om jeg liker det BF bedre på PC
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Nei fysj, tror jeg ville fått traumer av å spilt et sånt spill på konsoll. Prøvde såvidt BFBC2 på Xbox360 da det kom, men ingen kjemi. Med ett jeg prøvde det på PC ble det derimot en annen sak
Har spilt en liten time og må nok innrømme at det er MYE bedre på PC. Så langt har det vært artig, selv med mitt 5770xxx-kort :P


Har spilt MW3 både på PC og konsoll, men der liker jeg 360 bedre enn PC.
http://www.youtube.com/watch?v=7Oc6ta1POjc

Lagde en liten shotgun montage. Første montagen jeg har lagd noen gang, og første gang jeg i det hele tatt prøver meg på editing Er ikke topp kvalitet, men det får gå.
Sist endret av Shepard; 9. desember 2011 kl. 02:02.
Er back to karkand mappet til PC kommet ut?
Sist endret av Soppinfeksjon; 9. desember 2011 kl. 02:03.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Er back to karkand mappet til PC kommet ut?
Vis hele sitatet...
Nei, de kommer ut den 13.
Ok..

Savner snø-maps.. :/
Sist endret av Soppinfeksjon; 9. desember 2011 kl. 02:16.
Jeg har alltid vært fan av de store åpne slagene i Battlefield-serien, og lidenskapen begynte egentlig med Desert Combat-modden til BF 1942. På 3'ern må jeg derimot innrømme at jeg setter størst pris på CQB-kartene, enten i Conquest eller Rush. Jeg har alltid sett litt ned på CoD og det jeg så på som ADHD-fjortisser som bare sprang rundt og fastscopa. I det nye er det imidlertid (for meg iallefall) så vanskelig å ta ut kjøretøy og plagsomme skarpskyttere at jeg heller spiller de mindre banene.

Lite tips til de som er i startfasen og prøver å få noen kjappe poeng (uten å jukse selvfølgelig):
Kjør Support, spill noen av de mindre banene eller rush, og pump ut med ammunisjon til lagkameratene dine. Du får masse poeng bare av det, du får ribbons for hver 7-ende resupply, og det er jævlig enkelt å komme seg til 50 ribbons og få medaljen som gir 10.000 poeng. Selv har jeg to slike, og ingen andre medaljer. Er på god vei på endel av de andre, men dette bør gi dere noen kjappe poeng i starten. I tillegg gir det glade lagkamerater.

Apropos: I dag har spillet mitt krasjet ved flere anledninger. Er det noen andre som har vært borti dette, eller må jeg bare oppdatere alt og håpe på det beste? Spillet "sluttet å svare" midt i spillet.
Saknar teamplay sidan kameratane har tatt seg ei pause frå BF3. Sei ifrå om nokon vil spele MED mikrofon i morgon eller andre dagar i helga. Eg har alle unlocks til heli og tanks, så vi kan godt samarbeide i ein av dei.

Kan også legge til brukaren min på battelog: Langdal
Sitat av bobbo Vis innlegg
Lite tips til de som er i startfasen og prøver å få noen kjappe poeng (uten å jukse selvfølgelig):
Kjør Support, spill noen av de mindre banene eller rush, og pump ut med ammunisjon til lagkameratene dine. Du får masse poeng bare av det, du får ribbons for hver 7-ende resupply, og det er jævlig enkelt å komme seg til 50 ribbons og få medaljen som gir 10.000 poeng. Selv har jeg to slike, og ingen andre medaljer. Er på god vei på endel av de andre, men dette bør gi dere noen kjappe poeng i starten. I tillegg gir det glade lagkamerater.
Vis hele sitatet...
Sant nok at support med ammobox-spam er effektivt, men det er mye mer poeng å sanke som assault. Selv om du ikke får en ribbon etter 7 heals, får du det etter 7 revives. Og en revive gir minst 100 exp.

Har spilt med flere revive-horer som blir MVP med 9000 poeng og 3 kills. Support har det nok ikke så lett.(CQB map)
Hei,

Er det noen som vet hvordan (hvis det går an) man kan gå 2 spillere inn på ett brett og være på motsatt lag? Om runden starter eller ikke spiller ingen rolle. bare for øving sin skyld.
Det gikk i bf2, men runden startet ikke før man kom opp i ett visst antall spillere. Men man kunne gå rundt og fly, etc.. samt skyte den på andre laget. Har funnet servere som man starter med 2 spillere, men da kommer man på samme lag og det går ikke å bytte.

Noen tips?
Sitat av chrisan Vis innlegg
Hei,

Er det noen som vet hvordan (hvis det går an) man kan gå 2 spillere inn på ett brett og være på motsatt lag? Om runden starter eller ikke spiller ingen rolle. bare for øving sin skyld.
Det gikk i bf2, men runden startet ikke før man kom opp i ett visst antall spillere. Men man kunne gå rundt og fly, etc.. samt skyte den på andre laget. Har funnet servere som man starter med 2 spillere, men da kommer man på samme lag og det går ikke å bytte.

Noen tips?
Vis hele sitatet...
Hvis det er snakk om PC er det en del servere med navn som "practice" etc., som lar deg øve deg uten at det er mange spillere der.
Tips til å skaffe sinnsykt mye poeng: Ta miner med mortaren.
Du får 20 poeng for hver mine, og en ribbon som gir deg 200 poeng for hver andre mine du tar.

I tillegg er det veldig effektivt å spamme medkits og ammo-crates på små baner (f.eks. Operation Metro).
ok. skal søke på det takk!

Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Hvis det er snakk om PC er det en del servere med navn som "practice" etc., som lar deg øve deg uten at det er mange spillere der.
Vis hele sitatet...
skal søke på det.. takk
er bra for xp'en å spamme ammokits, ja, men for å få virkelig mye xp på en runde, joiner man en operation metro server med 64 spillere, spiller som medic, og når alt blir til en stor clusterfuck med rpg'er og granater, holder du deg bak, og legger hele tiden ut medkit, samtidig som du gjenoppliver folk som dør. er ogå lurt å ha et våpen som skyter fort, slik som f2000, og spraye løs når fienden kommer seg litt forbi fronten deres. er veldig kjedelig å spille slik, men om du er ute etter å få et spesielt våpen, anbefaler jeg dette, da man lett kan få over 20000xp per runde, og mange ribbons.
Sitat av Shepard Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=7Oc6ta1POjc

Lagde en liten shotgun montage. Første montagen jeg har lagd noen gang, og første gang jeg i det hele tatt prøver meg på editing Er ikke topp kvalitet, men det får gå.
Vis hele sitatet...

Var bra den, men det som irriterte meg var at skriften/teksten på rund 0.30 ikke var helt midtplassert.
Spille med USAS-12 med Frag 12g rounds som supporter kan jo være konge!
Anbefaler virkelig. Hadde nettopp et trippel kill da jeg sprengte en bil sånn.. tålig i lufta )
Sitat av loord Vis innlegg
Noen som har problemer med å få installert back to karkland på PS3?
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene med den.. Gikk på storen på Bf3, skrev inn koden og installerte, men når jeg går på servere med Karkand maps, får jeg en feilmelding som sier at jeg ikke har tilleggspakken..

Skjønner ikke dette, ligger til å med credits og slikt til Karkand på spillet nå, så jeg vet at jeg har det..
Noen andre som irriterer seg grønn over x-box BF3 versjonen for øyeblikket ?
Rimelig lite jovialt at halve teamet må vente alt fra 2-5 min for at deploy funker..Vet at dette har vært ett problem fra starten av, men etter den siste patchen så får jeg dette problemet omtrent alle kamper jeg spiller :/

Fikk også nettopp m416 med Assault(stort sett kun spilt Eng)..Første livet jeg spiller med dette våpenet så starter jeg med acog siktet + Underslung, dette er vell for f ikke normalt ?
Litt av sjarmen er jo at jeg vil spille opp/få tak i attachments til våpenene selv, ikke starte i "god mode" så fort jeg får ett nytt våpen :1
Game disconnected
pokemon's Avatar
fikk et headshot på 1054 meter idag, var temmelig mye poeng for en kill
Noen som vet om en 64slots server som bare har Kharg Island og som ikke har killcam på? (PC)
Sist endret av Soppinfeksjon; 11. desember 2011 kl. 15:47.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Noen som vet om en 64slots server som bare har Kharg Island og som ikke har killcam på? (PC)
Vis hele sitatet...
Fant 6 servere atm. Sett på filter (rødt kryss på killcam) og søk for 64 personers kharg island map uten map rotation...

LINK

Denne er nok best.
Sist endret av Spirituell; 11. desember 2011 kl. 16:29.
Headshot med m320 smoke

Er det 100 kills som må til for og få IRNV?
Noen som spiller på xbox 360?
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Headshot med m320 smoke

Er det 100 kills som må til for og få IRNV?
Vis hele sitatet...
Ja, det er det.
Windows 7 og BF3 (+ noen andre spill) har et problem med at Windows legger ned spillet på tilfeldige tidspunkt fordi "PCen kjører sakte, så jeg skrur av Aero for deg." popper opp. Sikkert flere enn meg som synes at dette er utrolig plagsomt. Så her er hvordan du fikser det.

Skriv "sysdm.cpl" i søkefeltet/run. Velg Advanced/Avansert og trykk på Settings/Innstillinger i Performance/Ytelse-boksen.
Den står default på "Let Windows choose what's best for my computer", noe som er riv ruskende galt når jeg kjører BF3 på ultra og har 40 FPS i de villeste øyeblikkene. Om du velger "Adjust for best apperance" eller performance er helt opp til deg. Du kan også stille inn litt selv, men da slipper du iallefall at spillet minimeres hele tiden.
Er det ikke i dag Back to karkand skal komme? Finner ikke ut hvordan jeg tar dette i bruk. Noen tips?
Jeg har hørt at Back To Karkand skal komme 13.dec.
Sitat av phideph Vis innlegg
Jeg har hørt at Back To Karkand skal komme 13.dec.
Vis hele sitatet...
Hva koster den til PC? Og er det verdt det?
Masse nye 'veteran' baner som er de mest populære opp igjenom tidligere titler, nye våpen og en ny type challenge og gjøre, pris er jeg usikker på men tipper en 100-150 kr jeg vil si den er verdt det ja!
Sist endret av WhyNot!; 12. desember 2011 kl. 14:44.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Masse nye 'veteran' baner som er de mest populære opp igjenom tidligere titler, nye våpen og en ny type challenge og gjøre, pris er jeg usikker på men tipper en 100-150 kr jeg vil si den er verdt det ja!
Vis hele sitatet...
OK, håper ikke den er like dårlig som Vietnam-packen til BC2, da blir jeg skuffa...
Jeg spiller påå PS3 og har hatt B2K en uke nå. Vi har jo maks 32 spillere, men selv det kan bli altfor mange spillere på Wake Island. Blir ofte helt kaos. Vil jeg ha kaos, spiller jeg MW3. Det fine med battlefield er at man kan gå i lag og bruke taktikk uten å dø hvert minutt.

Et av de andre banene i map packen likte jeg veldig godt.
Tror det er Gulf of Oman. (Den som har TV-station) Dødskonge!

Men vil nesten tro at 64 spillere blir for mye på de nye banene egentlig...
gleder meg til å fly jet flyene som kan ta av vertikalt har unlocked alt på vanlige jets nå så trenger noe nytt å fly ^^