Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  113 17482
syko16's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vill!
Og er denne tobakken vanskelig å skaffe?
Vis hele sitatet...
Et raskt søk på google kan vel alltids hjelpe deg.

Et av de første treffene mine:
http://www.everyherbal.com/tobacco.htm

Burde vel være mulig å finne noe der blant annet...
Sitat av Vill!
Og er denne tobakken vanskelig å skaffe?
Vis hele sitatet...
Hvor tilgjengelig Rustica er som "industritobakk" vet jeg ikke, men å dyrke Rustica er svært lett - selv her til lands. Jeg hadde vel 15-20 planter i fjor, de så ut til å kose seg i klimaet her nord.
Captain Black er vel ganske så sterkt vil jeg tro
men den er ikke lett å få tak i her i Norge da...
men det er vanlig 20-pakk sigaretter med 1,4 - 1,5 nikotin i eller'no sånt... :P

men den er jaggu med god også !
Sitat av utmeldt
1. "Jeg tøffer meg ikke ved å røyke"

2. "Egentlig syns jeg det er litt ukult å røyke, men jeg digger rusen."

3. "Jeg lyver ikke når jeg sier at jeg er moden for alderen min."

1. Det virker nesten sånn. 2. Egentlig? Det er ukult. Rusen? Sært. 3. Du viker ganske moden, å spørre om den sterkeste tobakken er ofte et tegn på at du begynner å bli voksen.
Vis hele sitatet...
hehe ikke glem denne uttalelesen da:

[quote=syko16] Jeg tøffer meg ikke ved å røyke , jeg røyker nesten alltid alene eller sammen med en god kompis for å nyte det mest mulig... QUOTE]


snakker om tobakk som det er bønne eller no haha
Spar penger, legg en skruff svak i fisringen og la den godgjøre seg. Porsjon er anbefalt. Du er garantert en heftig nikotinrus fra skrukken og oppover til hårfestet.
Sitat av syko16
Lurer på hva slags tobakk som er sterkest av det man får kjøpt i norge? Har tidligere prøvd Rød 3 og syntes det var relativt kraftig. Har imidlertid hørt at det finnes en god del sterkere saker der ute, og i stedet for å kjøpe alt jeg finner og røyke alt det spør jeg heller her..
Vis hele sitatet...

har du prøvd karvablad?det ikk man kjøpt før men er ikke sikker på om det finns lenger,kansje i speialbutikker som ved nationaltheatret,

Sitat av syko16
Lurer på hva slags tobakk som er sterkest av det man får kjøpt i norge? Har tidligere prøvd Rød 3 og syntes det var relativt kraftig. Har imidlertid hørt at det finnes en god del sterkere saker der ute, og i stedet for å kjøpe alt jeg finner og røyke alt det spør jeg heller her..
Vis hele sitatet...

har du prøvd karvablad?det fikk man kjøpt før men er ikke sikker på om det finns lenger,kansje i speialbutikker som ved nationaltheatret,

Sitat av Apraksin
temaet begynner å gå av sporet....
la oss så fastslå: karva blad og gullsnitt er de sterkeste sortene for rulletobakk du får her i furet værbitt. karva blad må man helst på tobakks-sjappe for å få tak i, gullsnitt kan vanligvis kjøpes i butikken. I enkelte tobakks-sjapper kan du også velge ut forskjellige sorter tobakk og lage en egen miks.

Av ferdig-røyk er south state og teddy verstingene (begge uten filter). For optimal effekt vil jeg tro tipset er å knekke filteret av en prince og puffe i vei.

Du skulle nå ha mer en nok alternativer til å oppnå ønsket nikotinrus, så nå er det bare å sette seg utenfor og "glane på stjernene".
Vis hele sitatet...
rull deg en sig på mandag og røyk den på fredag,da er den god å tørr og river i halsen

[i]nå har du fått mange tips.så da er det bare å prøve det ut og nyte det,har selv røyka i 22år og er røykfri nå diggg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Unnskyld for at jeg drar denne tråden opp igjen.

Sitter med en 50g boks, til 80 øre her. Ganske gammel. Karvet bladtobak heter den.
Fra J.L.Tidemann fabrikken. Vil bare si at den er ganske sterk. men omtrent umulig å få tak i nå. Ettersom den er 50-60 år gammel. Ryddet i ett gammelt hus idag, skulle kaste noen ting i en pappeske. Jeg tenkte at jeg kunne se hva som var i esken, før jeg kastet det. Da fant jeg en full boks med denne tobakken. Prøvde den da jeg kom hjem. Ganske sterk, som sagt. Tviler på at du finner den, men den er å annbefale.
Sitat av webBIZ
Unnskyld for at jeg drar denne tråden opp igjen.

Sitter med en 50g boks, til 80 øre her. Ganske gammel. Karvet bladtobak heter den.
Fra J.L.Tidemann fabrikken. Vil bare si at den er ganske sterk. men omtrent umulig å få tak i nå. Ettersom den er 50-60 år gammel. Ryddet i ett gammelt hus idag, skulle kaste noen ting i en pappeske. Jeg tenkte at jeg kunne se hva som var i esken, før jeg kastet det. Da fant jeg en full boks med denne tobakken. Prøvde den da jeg kom hjem. Ganske sterk, som sagt. Tviler på at du finner den, men den er å annbefale.
Vis hele sitatet...
Beinhardt å røyke 60år gammel tobakk da. Er sikkert det samme som karvetblad som du får kjøpt i butikkene nå. Men jeg vil tro av et halvt århundre setter litt ekstra smak på sakene.
Hvor får man kjøpt blå strek?
På vanlige butikker. hvertfall her får du det.
Blå strek selges på de fleste dagligvarebutikker og bensinstasjoner med normalt utvalg av tobakksprodukter!
Petterøes Karvet Blad 2 finnes fremdeles i sortimentet til Tiedemanns. Det er nok noe av det sterkeste på markedet og er sikkert å finne i en skikkelig tobakkskiosk!
Selv røyker jeg pipe, og den sterkeste tobakken jeg har vært borti er st.bruno, som du får kjøpt få steder i Norge. Min britiske bestefar på 85 år, som har røyket pipe hele livet ga denne til meg, fulgt av "This will blow your head off"

Det er sterke saker, men det er pipetobakk.
Jeg vet lite om "karvet blad" men er det vanlig tobakk? Hvor selges det i så fall?

Jeg bor i hamarområdet om det skulle ha noe og si..