Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  121 10503
Jeg kjøpte da masse flaxlodd da jeg var 13-14, ble aldri spurt om leg.. Kanskje det er en ny lov?
Hva med å kjøpe en sånn fancy retro Coca Cola maskin fra 1930-1950 ish, og bruke den som minibar/kjøleskap å ha på rommet? Fresh samtidig som den er funksjonell! Og ikke minst noe ikke alle andre har

Men hvis ikke ville jeg brukt penga på lettsykkel ja, jeg angrer KRAFTIG på at jeg ikke gjorde det.
Sitat av IpN Vis innlegg
Jeg kjøpte da masse flaxlodd da jeg var 13-14, ble aldri spurt om leg.. Kanskje det er en ny lov?
Vis hele sitatet...
Ja, ny regel fra i år av
Jeg kjøpte en gammel porsche for mine komf penger. kjøpte den for 20k, kjøpte delebil for 10k. Fikk skilter til jeg fikk lappen, koste meg STOOORT i 1 år, solgte den for 50k.

Endel arbeidstimer som gikk med da.
Du kan alltids gå og veksle alt inn i 50 øringer da ser det ut som det har doblet seg
Eller vær smart og spar på pengene kjøp deg noe du har hatt lyst på lenge og kjøper det og sparer resten ingen dum ide.
Sitat av CookieY Vis innlegg
Du kan alltids gå og veksle alt inn i 50 øringer da ser det ut som det har doblet seg
Eller vær smart og spar på pengene kjøp deg noe du har hatt lyst på lenge og kjøper det og sparer resten ingen dum ide.
Vis hele sitatet...
antageligvis mer enn doblet da han sannsynligvis ikke har fått alt i enkroninger
Sitat av Gromega Vis innlegg
Ja, men en Snøscooter holder seg ikke i verdi.
Kjøper man en båt feks på vinterstid er man garantert å få mer for den om sommeren. En båt øker stort sett i verdi, synker værefall veldig lite!
Vis hele sitatet...
Så sant så sant..

Selv kjøpte eg ein båt som kosta 90k nye, men siden me kjøpte han brukt (vært 1 gang på sjøen) fekk me han for 75k fordi han ville ha han vekk fort.


dette kjekte eg stor på! fordi seinere når eg skal selge den etter eit par år får eg mist 80-90k for han
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Du kan kjøpe gitaren min Epiphone les paul Japan Special-75?
dagens nekro?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Det jeg lurer mest på er at han skriver at han nettopp har hatt konfirmasjon. Konfirmasjon er ikke før på våren. Skal du på KRIK( Kristen treningsleir) har du konf etter sommeren. Humanetisk har på våren. Du har en VELDIG rar relgion om du har konf nå
Vis hele sitatet...
Tråden er fra Mai 2011.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Diox Vis innlegg
Sats alle pengene på én runde blackjack.
Vis hele sitatet...
Det er 18-årsgrense på slikt.
Du ber vel ikke trådstarter om å bryte norsk lov vel?
Sist endret av Bombasa; 19. mars 2012 kl. 23:25.
Spar pengene, siden du spør her er det tydligvis ikke noe spesielt du ønsker deg.

Jeg kasta vekk alle pengene mine på fullt av drit + en moped, sitter igjen med bare ett par tusen på konto og må spare ett par måneder skal jeg få nok til lappen og en decent bil.
Angrer ganske mye på at jeg sløste bort 20 000 på stort sett tull, så hadde jeg fått de pengene igjen idag hadde jeg spart til bil og bil-lappen!
Denne var jo litt nyttig for meg som snart har konf
Forresten et litt off-topic spørsmål. Kan man bare sette inn penger i fond når man er 14/15 år, eller må foreldre gjøre det?

Tenkte aldri på det den gangen jeg hadde konf.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
scooter og gaming pc ;;
Ville brukt ALLE pengene på og informere Freaks om at, man ikke poster på 1 år gamle tråder!
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Denne var jo litt nyttig for meg som snart har konf
Vis hele sitatet...
Ja, nå har du mange gode tips til hvordan du kan sløse bort masse penger du hadde fått mye mer bruk for noen år frem i tid! Heldig du
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Ja, nå har du mange gode tips til hvordan du kan sløse bort masse penger du hadde fått mye mer bruk for noen år frem i tid! Heldig du
Vis hele sitatet...
Satser på å følge de forslagene som gjør at jeg har konf pengene i mere enn 1 dag
Er du fornuftig setter du mestparten på konto, og bruker rundt 10% på ting du vil ha.
Om du er ute etter å ha det gøy ville jeg kjøpt meg moped, cerwin vega og harman kardon forsterker osv
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Du får svært lite utbytte av BSU om du er 16 år og ikke betaler en krone i skatt Sett heller pengene på høyrenteknoto, fond eller i aksjer og sett dem inn på BSU konto når du begynner å betale nok skatt til å ha nytte av skattefradraget
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Jeg satt alle pengene jeg fikk (45,000) inn på sparekonto, brukte kun 3tusen av de på en PS3. Vil si jeg har brukt pengene på å skape et bedre liv, da i ungdomstiden kjøpte jeg PS3 som gir meg glede, og senere i livet da jeg enda har konf.pengene. Noe av det smarteste jeg har gjort hittil i livet.