Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 143924
Vil anbefale alle å høre på siste episode av "The Official LOST Podcast" som blir lagt ut via itunes, eller lost sine nettsider på abc.com . Det er ikke den beste episoden av podcasten de har laget, men de sier mye om siste episode, litt om sluttscenen (i isødet), og litt om hva vi kan vente oss i neste sesong. Som en liten "sidenote" nevner de at sendeplanen til neste år blir ganske drastisk endret, siden de ikke likte måten det hele tiden dukket opp flere uker med pauser. Sesong tre vil først vises i seks uker (seks episoder), så en laaang pause, deretter kommer alle de resterende episodene uten pauser.
sluttet å se lost etter en stor venteperiode, eller noe slikt =/ tror jeg så til episode 8 av sesong 2 elns =/
Ok, vi fikk en forklaring på hvorfor flyet styrtet, MEN, p åbilder ser man Dharma logoen på Passasjer flyet, dette er er jo enda ikke forklart
Mener å huske at det bilde var manipulert?
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som vet hvor mange episoder totalt denne serien er på?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av jubelbrus
noen som vet hvor mange episoder totalt denne serien er på?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet er det planlagt 6 sesonger. De melker kua for alle penga.
Sitat av TurboAciid
Så vidt jeg vet er det planlagt 6 sesonger. De melker kua for alle penga.
Vis hele sitatet...
Man planlegger aldri så langt i forveien. Det kommer helt an på hvor populær serien er i USA, og hvor mye reklame man klarer å selge. En serie kan legges ned når som helst hvis den plutselig blir upopulær, men det du sier om kua stemmer garantert.
Lost suger deep shit!!! in med Prison Brake!!!
LOST er en av de mest spennende filmene jeg har sett!
Sitat av haldir264
LOST er en av de mest spennende filmene jeg har sett!
Vis hele sitatet...
Bare for å kverulere litt til. LOST er en serie, som består av flere enn en episode(film).
Film var vel litt å ta i. En av de mest spennende SERIENE jeg har sett
Sitat av simdal
OBS! SPOILER FOR DE SOM IKKE HAR SETT EPISODE 2x21 ''?''

1. Det er hvert 108 minutt (måtte kverulere )

2. I episode 2x21 ''?'' finner de bunkersen ''The Pearl'' det er en overvåknings stasjon som overvåker ''The Swan'' som jack og gjengen er på. Der er det en orientasjons kasett som det var i ''The Swan'' hvor en som kaller seg for Dr. Mark Wickman sier at de folka i ''The Swan'' tror de må taste inn en kode for hvert 108 minutt hvis ikke går verden under osv... Ergo alt er bare et ekspriment for å ''kødde med dem''... Locke klikker og sånn... så desverre er den teorien feil

EDIT:
3. hvorfor forklarer det at det er isbjørner på øya? Isbjørner greier uansett ikke å leve i et så varmt klima, samme faen om de har et kompass i huet eller ikke. Det gjør de bare mer forvirra... Eneste jeg kan skjønne der er at den isbjørnen har rømt fra Dharma stasjonen ''The Arrow'' som driver med zoology og gått helt spinnvill siden det var så varmt og den holdt på å dævve å løpt rundt i skævven, for så å støtte på Kate og gjengen...

4. Dette minner med om den ''Fly og Båter blir sugd mot øya pga elektromagnetismen'' teorien igjen... JA, greit, okey! MEN hvordan greide det Dharma Initiative flyet å sleppe forsyningene på øya da? (kan nesten ikke ha vært helikopter for det hadde lost folka hørt) et fly derimot er mer stille osv hvis det er i en høy høyde)
Vis hele sitatet...
Det var jo når elektromagnetismen ble så sterk at det ble system failure at den var sterk nok til å suge til seg fly osv. Den er jo ikke så sterk hele tiden. Med andre ord, det ville ikke vært noe problem å slippe forsyningene på øya.
Har hele sett sesong 1 å den va BRA!!
Å sett litt av 2 eren men syntes ikke det va like bra... :/
Jeg håper jeg greier å unngå og laste ned denne sesongens avsluttning Vil helst se den på tv'en til onsdagen Gleder meg, lurer på hva som skjer med den båten som kom og hva som skjer med Jack, Kate, Sawyer og Hurly tror man skulle få vite hvorfor flyet i det hele tatt krasja
Jeg var giret på første sesongen, og begynnelsen av andre, men de drar den for langt, og når jeg hørte at det kommer tredje sesong og kanskje fjerde, DA datt jeg av lasset.... laaaaangdrygt.....
Sitat av simdal
Jeg håper jeg greier å unngå og laste ned denne sesongens avsluttning Vil helst se den på tv'en til onsdagen Gleder meg, lurer på hva som skjer med den båten som kom og hva som skjer med Jack, Kate, Sawyer og Hurly tror man skulle få vite hvorfor flyet i det hele tatt krasja
Vis hele sitatet...
En ting jeg stadig lurer på, hvor skulle man ikke ville laste ned? Mye bedre bilde, etc, etc.
Jeg syns serien er bra periodevis, annenhver er spennende ca.
Og jeg håper det ikke blir mer enn èn sessong til. Jeg vil ha alle svar nå
Sitat av classic_war
En ting jeg stadig lurer på, hvor skulle man ikke ville laste ned? Mye bedre bilde, etc, etc.
Vis hele sitatet...
Egentlig så veit jeg ikke... Men jeg må inrømme at det er bedre å sitte godt i sofan å se på tven en en liten 17'' skjerm uten tekst (teksten driter jeg egentlig i siden jeg kan engelsk, men jeg har blitt så vant til den ) dessuten så er det bra og ha noe å glede seg til... Jeg liker å stå opp en onsdag morra å tenke, weeeee idag er det lost
Det sitter jo en og annen fjortis på norbits og tekster alle Lost episodene etterhvert som de kommer ut
TULLER DU? HAHA AT HAN GIDDER Hvor bra er den tekstinga da?
Tror aldri jeg har sett en Lost episode med tekst, så det kan jeg ikke svare på, hehe.

Men jeg har lastet en DVD derifra med "hjemmelagd" norsk tekst, og den var faktisk bra! Nå er det ikke allverdens jeg bruker tekster når jeg ser filmer, men jeg merket ikke noe særlig tabber
Okey så dem tekster virkelig alle filma sine ''How about that'' jøss det hadde ikke jeg giddi
▼ ... over en uke senere ... ▼
mens jeg leste lit på denna tråden slo det meg......har kanskje vært nevnt før, va vet jeg...det er 69 sider å lese gjennom.....mene

hva var, og hvor er det blitt av den svarte røykskyen som plutselig sto øye til "øye" (vet vell ikke om skygger har øyer:P) med eko
Vet ingenting
Sitat av w00ty
mens jeg leste lit på denna tråden slo det meg......har kanskje vært nevnt før, va vet jeg...det er 69 sider å lese gjennom.....mene

hva var, og hvor er det blitt av den svarte røykskyen som plutselig sto øye til "øye" (vet vell ikke om skygger har øyer:P) med eko
Vis hele sitatet...

Den har man ikke sett siden Ecko episoden.
Så just siste episode, men sitter igjen med utrolig mange spørsmål. Gidder ikke å ramse opp alt, unntatt følgende: Kommer det en sesong 3, tro?
Sitat av TTT
Så just siste episode, men sitter igjen med utrolig mange spørsmål. Gidder ikke å ramse opp alt, unntatt følgende: Kommer det en sesong 3, tro?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro det ja.

Sitat:
Season three
Season three will begin airing on October 4, 2006. It will include 23 episodes that will be delivered in two blocks: an initial autumn arc of six episodes and a second run of seventeen consecutive episodes beginning in February 2007. According to executive producer Damon Lindelof, the audience will meet more survivors of the plane crash as new characters in the third season, and these new survivors' flashbacks will be featured as a unique and central component of the series (existing cast members' flashbacks will accordingly be fewer than in previous seasons). Lindelof and Carlton Cuse have planned for the third season to focus on the Others (as led by "Henry Gale") and their history, ranks, and goals.


Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Lost_(TV_series)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Morsom liten (OK, bildet er ganske stort) sak som ble postet på digg.
"Geographical Study of LOST"

http://mapgallery.esri.com/2006/414/85121816138512.jpg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det jeg lurer på er hvordan serien skal fortsette hvis både Jack, Cate, Sawyer, Lock og Eko er ute av bildet.

Med mindre Jack, Cate og Sawyer kommer seg unna på en eller annen måte da.
Sitat av fappaggagga
Det jeg lurer på er hvordan serien skal fortsette hvis både Jack, Cate, Sawyer, Lock og Eko er ute av bildet.

Med mindre Jack, Cate og Sawyer kommer seg unna på en eller annen måte da.
Vis hele sitatet...
Har du ikke sett reklamen av sesong 3 på tv norge? Jeg så den her om dagen og da var det bilde av Jack, Kate, Hurley og Sawyer midt utti jungærn hvor Jack skøyt en fyr og Hurley bare: is he dead? Kan desverre ikke huske å ha sett noe til Locke, Desmond og Eko da

EDIT: Så ja de kommer seg unna
Sist endret av simdal; 2. august 2006 kl. 22:16.
super bra! lost ruuuler
Sitat av simdal
Har du ikke sett reklamen av sesong 3 på tv norge? Jeg så den her om dagen og da var det bilde av Jack, Kate, Hurley og Sawyer midt utti jungærn hvor Jack skøyt en fyr og Hurley bare: is he dead? Kan desverre ikke huske å ha sett noe til Locke, Desmond og Eko da

EDIT: Så ja de kommer seg unna
Vis hele sitatet...
Digg! Siden de var med Hurley tipper jeg at han reddet dem. Nice gjort
Selv om jeg håper vi ser noen episoder hvor de er hos The Others først.

Min teori er som følger: The Others er ikke folk som de ser ut som, folk som går med drittklær og bor i hytter og heter tørka sild.

Siden han fyren som var i bunkern sammen med Desmond er den samme som den amerikanske offiseren til Sayid i golfkrigen og siden The Others klarer å kidnappe folk plutselig og bare plutselig dukker opp steder tror jeg de er Amerikanske spesialtstyrker som har ett eller annet fore på øya. Det er også grunnen til at de viste navna på alle på flyet.

Grunnen til at de kidnapper folk osv. kan være fordi de driver med eksprimenter på dem.
Siden Walt sa at de driver og tar prøver osv.

De må jo være litt avanserte, de hadde jo stun gun.


Men dette er bare en teori og jeg ser også det teite med den.
Enig med Fappaggagga.. Har faktisk aldri tenkt på det slik.. Etter en stund trodde jeg faktisk at de hadde flydd inn i Bermuda-Triangelet:P
▼ ... over en måned senere ... ▼
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
For sesong 3 som begynner Onsdag den 4/10.
LOST - ABC Sneak Preview (contains spoilers)
Sist endret av Mullah; 15. september 2006 kl. 17:24.
Gleder meg utrooolig mye!
jeg skjønner ikke LOST hypen, den serien er oppskrytt!! har sett alle episodene og enda skjønner jeg ikke hvorfor folk har dilla på den..! den er SÅÅÅÅ urealistisk..!! Jeg håper at neste sesong forklarer mer om alt tullet som skjer, sånn at jeg kanskje får litt forståelse, men tror neppe at de klarer å gjøre en svart sky som dreper mennesker realistisk.. jeg beklager for all negativiteten, men jeg bare skjønner ikke.. jeg syntes de to første episodene var bra, da det handlet om flystyrten, men så dukket det opp en isbjørn, og så et "monster" (som viste seg å være en nokså så skummel svart sky), en krøpling som plutselig kan gå osv. det hender for mye på den øya, samtidig som det egentli ikke skjer noe. den siste sesongen har jeg følt at jeg egentlig kunne ha latt være å se noen episoder, fordi det skjedde jo så lite.... håper en ny sesong kan redde hele serien, slik at jeg ikke føler at jeg har fulgt med på noe som jeg egentlig kunne ha vært uten... og igjen beklager for all negativiteten jeg kommer med... men er det noen her som har en teori på denne svarte skyen??
Sitat av living-dead
jeg skjønner ikke LOST hypen, den serien er oppskrytt!! har sett alle episodene og enda skjønner jeg ikke hvorfor folk har dilla på den..! den er SÅÅÅÅ urealistisk..!!
Vis hele sitatet...
Tv serier skal være urealistiske, herregud, det er det som er hele konseptet. Det skal være det. Nevn en tv serie som er helt realistisk a? Det finnes ikke...
Synes 1 episode av lost var bra. Nå blir det bare dratt ut i det evige for å tjene penger, virker det til..
Sitat av simdal
Tv serier skal være urealistiske, herregud, det er det som er hele konseptet. Det skal være det. Nevn en tv serie som er helt realistisk a? Det finnes ikke...
Vis hele sitatet...
jeg er klar over at tv-serier skal være urealistiske, men en serie som LOST bygger på en flykrasj og en gjeng overlevende på en "øde" øy..!! kunne den ikke bare handle om det da? hvorfor alt det andre tullet??!! det bare ødelegger serien.. kan ikke du være så snill å komme med din teori på denne morderiske skyen??
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av living-dead
jeg er klar over at tv-serier skal være urealistiske, men en serie som LOST bygger på en flykrasj og en gjeng overlevende på en "øde" øy..!! kunne den ikke bare handle om det da? hvorfor alt det andre tullet??!! det bare ødelegger serien.. kan ikke du være så snill å komme med din teori på denne morderiske skyen??
Vis hele sitatet...

Science fiction.... Viss du ikke liker science fiction, så ikke se på det.
Sitat av living-dead
jeg er klar over at tv-serier skal være urealistiske, men en serie som LOST bygger på en flykrasj og en gjeng overlevende på en "øde" øy..!! kunne den ikke bare handle om det da? hvorfor alt det andre tullet??!! det bare ødelegger serien.. kan ikke du være så snill å komme med din teori på denne morderiske skyen??
Vis hele sitatet...

Det er jo det som er det geniale med serien. Alle spørsmålene, tilfeldighetene og alt bizarre som skjer. En gjeng folk som bare er på en øde øy uten at noe spesielt skjer er oppbrukt og kjedelig.
Friends er nokså realistisk.
Sesong 3 begynner idag i usa
Sitat av kingpin2
Sesong 3 begynner idag i usa
Vis hele sitatet...
Ja men begynner ikke før i 2007 i norge hater tv norge... jeg kommer til å laste ned!
lost.s03e01.hdtv.xvid-xor / Time: 0:04/42:15
Sitat av Thrillseeker
lost.s03e01.hdtv.xvid-xor / Time: 0:04/42:15
Vis hele sitatet...
Hvor hen da? leter febrilsk... kommer ikke inn på tvtorrents.com... Sikkert grunnet høy trafikk
torrentnabb. ftp ftw
Simdal: Episoden ligger på både piratebay og mininova.

Syns episoden var ganske spennende, men det var liksom ikke helt den samme ekstasefølelsen som når forrige sesong begynte. Men vi blir presentert for mange rare og nye ting, og jeg tror at serien skal klare å leve en stund på det som ble strartet denne episoden.

Og for de som lurte, så er sangen i begynnelsen Petula Clark - Downtown (Sesongen begynner igjen med en sang, omtrent sånn som forrige sesong).
Jeg som gledet meg sånn til denne episoden. Få svar på masse ubesvartespørsmål, så kommer det bare enda flere spørsmål! Går snart lei hele lostopplegget.