Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 6730
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ei stund ja... gå for corsair obsidian 650D (eller 800D hvis du orker størrelsen) deilig design, sidevindu (altså kan den bygges om til discotek) og sykt ryddig
Vis hele sitatet...
Syntes den ser litt plain ut, men ok :P Den med litt blått eller rødt lys inni hadde vært fett.
Overkill du skulle ha?
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...3-38047B8A78FE

Kan jo selvfølgelig gå ned en god del på strømforsyning og droppe 1 av skjermkortene. Prøv å sett opp det samme på Dustin så får du det sikkert billigere også.
Sitat av computeryeti Vis innlegg
Syntes den ser litt plain ut, men ok :P Den med litt blått eller rødt lys inni hadde vært fett.
Vis hele sitatet...
det kan ordnes
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
det kan ordnes
Vis hele sitatet...
Hehe :P

Kan ikke du sette opp en PC til 15k, så kan jeg se hva du hadde gjort med de pengene, har setti opp noen planer selv, vill bare se hvordan andre hadde gjort det.
Intel X79 Express brikkesett
Intel Core i7 3930K 3,2GHz mikroprosessor med 12Mb Smart Cache
Mikroprosessor maks Turbo frekvens 3,8GHz
16Gb DDR3 1333MHz minne (maks 32Gb)
1 stk. Nvidia GTX680 2Gb DDR5 DX11
PCIe PCIe 3.0 grafikk
2Tb 6Gb/sek 7200rpm harddisk 64Mb cache datadisk
750 watt høyeffektiv strømforsyning (88%)
24x SATA DVD-RW optisk drev
Realtek ALC898 High Definition Audio med støtte for Dolby Home Theater
Audio jack, optisk og koaksial S/PDIF lydutgang
Lydkvalitet i 2/4/5.1/7.1 kanal

19K good?? :P +tower
Sist endret av computeryeti; 2. april 2012 kl. 21:48.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Og hvor er SSD'en? Eller er jeg blind? Vil vitterlig påstå å IKKE ha en SSD til en overprisa hore pc som det, er latterlig...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Og hvor er SSD'en? Eller er jeg blind? Vil vitterlig påstå å IKKE ha en SSD til en overprisa hore pc som det, er latterlig...
Vis hele sitatet...
Jøss....PCstyling som har setti den sammen
Gaming og laptop er to ord som ikke hører sammen, selv har jeg faktisk en gaming laptop fra ASUS, den er relativt ny, kjøpt ifjord. Den funker greit, men den har ingen muligheter for 120hz (noe jeg ser på som vitalt) Den veier ganske mye, og er ikke noe særlig å ta meg seg når du feks skal på ferie, eller om du skal ha den på skole elns.

TL;DR: Om du vil ha noe å game på, kjøp heller en stajsonær siden det er 10x bedre
Hva med å kjøpe en bra stasjonær PC til rundt 15k, og kjøpe en laptop til rundt 6k, da har du PC hos moren og faren din.
Sitat av azeller09 Vis innlegg
Hva med å kjøpe en bra stasjonær PC til rundt 15k, og kjøpe en laptop til rundt 6k, da har du PC hos moren og faren din.
Vis hele sitatet...
Vet om noen som har en laptop til 13k som er 4år gammel... som jeg kanskje kan kjøpe for 2k, (mest sannsynelig) så jeg har en laptop til studie :P trenger bare gaming stasjonær nå
No offence, men du virker som en bortskjemt pappadalt på 14 år som skal kjøpe epic gamerdata sånn at du har noe å skryte av på skolen. Men du bestemmer.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
No offence, men du virker som en bortskjemt pappadalt på 14 år som skal kjøpe epic gamerdata sånn at du har noe å skryte av på skolen. Men du bestemmer.
Vis hele sitatet...
Hehe
Spart opp pengene selv, ikke så veldig bortskjemt på den fronten Blir nok litt skryting på skolen ja, skal bare mangle ;P
Spart opp via konfirmasjon?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av computeryeti Vis innlegg
Jøss....PCstyling som har setti den sammen
Vis hele sitatet...
Dafuq? Hvem er PCstyling? o.O
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Spart opp via konfirmasjon?
Vis hele sitatet...
Ja, på en måte.... (lang forsikringspremien historie) cx

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Dafuq? Hvem er PCstyling? o.O
Vis hele sitatet...
Det er noen som driver med bygging av datamaskiner.... Hørt om Google btw?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av computeryeti Vis innlegg
Det er noen som driver med bygging av datamaskiner.... Hørt om Google btw?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har aldeles hørt om Google. Bruker det daglig. Men sånn som du framstilte det, så kunne det vært Spesifikk Pc-styling, en person her inne(aka nick) eller som du nevner, NOEN som driver med det. Derav spørsmålet mitt, siden det er endel ukjente faktorer som jeg ikke kan ta høyde for, når jeg ikke aner. Men jeg tror du skal bruke Google og søke etter Alminnelig høflighet.

Behøver ikke å være frekk og leke snørrete verdensmester i best drittunge...
Sist endret av CHillZoNE; 3. april 2012 kl. 02:15.
forsikrings*

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Ja, jeg har aldeles hørt om Google. Bruker det daglig. Men sånn som du framstilte det, så kunne det vært Spesifikk Pc-styling, en person her inne(aka nick) eller som du nevner, NOEN som driver med det. Derav spørsmålet mitt, siden det er endel ukjente faktorer som jeg ikke kan ta høyde for, når jeg ikke aner. Men jeg tror du skal bruke Google og søke etter Alminnelig høflighet.

Behøver ikke å være frekk og leke snørrete verdensmester i best drittunge...
Vis hele sitatet...
Ey rolig, sorry, var ikke meninga at du skulle ta det til deg slik....
Sist endret av computeryeti; 3. april 2012 kl. 07:13.