Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 11715
erfaringer....noen rus ? blandes i mat eller ?
Er bare bruke et såkalt weedboard til å få hasjen i så små biter du klarer uten å faktisk brenne hasjen å vaporisere en god del av THC'en
[quote=duwd;1834211]
Sitat av Double0Steven Vis innlegg

? hvis du ikke skjønner det så hjelper det neppe å forklare men anyways,
jeg skal ikke engang begynne å snakke om hvor bullshit det er me å kunne bli "avhengig", men å si at du føler deg litt mer avhengig når du spiser en du røyker?

finnes det en metafor for å forklare hvor dumt det høres ut?
blir som å si, idag føler jeg mer 15 prosent mer avhengig av nikotin pga at jeg valgte snus isteden for sigg" det er ikke sånn shit funker.
Vis hele sitatet...
Fy faen for en for en holdning du har. Jeg blir mer avhengig av det fordi rusen blir mye kraftigere på en helt annen måte.
Hvis ikke jeg tar helt feil så blir avhengighets potensiale en god del større hvis du injiserer rusmidler med sprøyte fremfor å ta det f.eks oralt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av caperno Vis innlegg
All bønne river dersom det røykes rent. God bønne river mer og virker litt annerledes på halsen enn dårlig bønne.

Man bruker heller ikke tobakk kun for å gjøre det mildere, men også slik at man skal få bedre fyr på hasjen.
Vis hele sitatet...
Beste grønten jeg noen sinne kom over som var på grad med AK-47 og de kjente røska og rev så mye at det MÅTTE tobakk i omtrent. Vi klarte nå alikavel å choke oss igjennom en spliff fordelt på 3 ganske innrøka karer og alle hosta og harka mellom hvert minste trekk, men fytte helvete...var fjerne i over 1,5 time på den greia der...eller høye da VEEEEELDIG høye.
Det går vel fint an å røyke den bar, men som nybegynner/en som bruker lite og sjeldent, vil jeg ikke anbefale det til andre nybegynnere...been there, done that...fikk en rus som var litt to much, rett og slett.
Sitat av Coffern Vis innlegg
Beste grønten jeg noen sinne kom over som var på grad med AK-47 og de kjente røska og rev så mye at det MÅTTE tobakk i omtrent. Vi klarte nå alikavel å choke oss igjennom en spliff fordelt på 3 ganske innrøka karer og alle hosta og harka mellom hvert minste trekk, men fytte helvete...var fjerne i over 1,5 time på den greia der...eller høye da VEEEEELDIG høye.
Vis hele sitatet...
At pot'en river i halsen er nå ikke alltid synonymt med at den er god, og omvendt. Det beste i mine øyne er god pot med en fyldig fruktig smak og aroma, uten å rive i halsen.
Ta en liten bit. Tenn på og få det til og røyke ordentlig, også setter du over et stort glass. Ta et sugerør og "sug" røyken ut..
[quote=Double0Steven;1836558]
Sitat av duwd Vis innlegg

Fy faen for en for en holdning du har. Jeg blir mer avhengig av det fordi rusen blir mye kraftigere på en helt annen måte.
Hvis ikke jeg tar helt feil så blir avhengighets potensiale en god del større hvis du injiserer rusmidler med sprøyte fremfor å ta det f.eks oralt.
Vis hele sitatet...
Placebo. førtiåttetegn
▼ ... noen uker senere ... ▼
syntes og pleier somregel alltid og røyke det rent, tobbakk er bare no farlige greier XD

hoster dessuten mye mere når jeg blander tobbakk oppi ( bong)
[quote=ClosetotheEdge;1845867]
Sitat av Double0Steven Vis innlegg

Placebo. førtiåttetegn
Vis hele sitatet...
Jaha. førtinitegn
Sitat av Double0Steven Vis innlegg
Har søkt litt rundt uten å finne svar, derfor spør jeg dere: Er det "farligere" å røyke hasj uten å blande det ut med noe som helst?
Det virker logisk at svaret er nei, men det svir så meget mye + at jeg har fått litt plager i brystet (sannsynligvis stressrelatert) som jeg ikke har hatt før.
Vis hele sitatet...
I sommer når jeg var hjemme fikk jeg kun tak i brunt via de jeg kjenner; jeg blir dårlig av tobakk så det endte med at jeg satt mye og røyka reint. Etterhvert begynte jeg å merke at det gjorde vondt "utenpå ribbeina" når jeg strakk meg eller bøyde meg til siden o.l. Dette føltes ut som om at det skjedde i brystet som du sier, ikke i lungene. Jeg ble litt bekymret, men tok sjansen på at det ville gå over av seg selv. Det har det gjort (jeg har iallefall ikke merket det på en stund), men det tok faktisk noen uker. Er dette det samme du opplevde?

Sitat av oamo91 Vis innlegg
Det er bare og jobbe lenge nokk med hasjen slik at det blir noen pittesmå klumper. i størrelse dette . punktumet her, hehe. Åsså er det bare og fyre med lighteren hardt og bare trekke godsakene.
Men du merker nesten ikke at du trekker noe, så du får litt noia første gangene der du tror du ikke får trekka det igjennom. Men det funker
Men røyker du mye reint en kveld kjenner du deg gåen i halsen.

edit.
Det lager ikke noen tykk røyk heller når du røyker reint. Så det er mindre røyk
Vis hele sitatet...
Betyr dette at en sløser med THC, eller bare at røyken ikke er så tykk/synlig?
Jeg føler aldri at jeg får brukt hasjen effektivt når den røykes rent, så jeg har prøvd alt fra store klumper til små korn (og blandinger av små og store klumper) i håp om å oppnå bedre effekt uten å øke mengden. Kan egentlig ikke si helt sikkert hva som har fungert best for meg, det er vanskelig å se forskjell, og det ender som regel med at jeg sitter og røyker til jeg er fornøyd uansett
Sitat av bleak Vis innlegg
I sommer når jeg var hjemme fikk jeg kun tak i brunt via de jeg kjenner; jeg blir dårlig av tobakk så det endte med at jeg satt mye og røyka reint. Etterhvert begynte jeg å merke at det gjorde vondt "utenpå ribbeina" når jeg strakk meg eller bøyde meg til siden o.l. Dette føltes ut som om at det skjedde i brystet som du sier, ikke i lungene. Jeg ble litt bekymret, men tok sjansen på at det ville gå over av seg selv. Det har det gjort (jeg har iallefall ikke merket det på en stund), men det tok faktisk noen uker. Er dette det samme du opplevde?


Betyr dette at en sløser med THC, eller bare at røyken ikke er så tykk/synlig?
Jeg føler aldri at jeg får brukt hasjen effektivt når den røykes rent, så jeg har prøvd alt fra store klumper til små korn (og blandinger av små og store klumper) i håp om å oppnå bedre effekt uten å øke mengden. Kan egentlig ikke si helt sikkert hva som har fungert best for meg, det er vanskelig å se forskjell, og det ender som regel med at jeg sitter og røyker til jeg er fornøyd uansett
Vis hele sitatet...
Ja, merket det rundt omkring i brystet, usikker på om det var lungene eller ei. Det kjente ut som jeg fikk en skarp syl trykt inn random steder i brystet.
Nå har jeg ikke røyka på en meget god stund å føler heller ikke noe smerte.