Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 44501
Sitat av bolla3 Vis innlegg
Tror RPG eller tilsvarende hadde gjort jobben enda bedre
Vis hele sitatet...
ja efektive dem og men du må jo skrubbe blod vekk i flere timer etterpå
Sitat av lucifer92 Vis innlegg
ja efektive dem og men du må jo skrubbe blod vekk i flere timer etterpå
Vis hele sitatet...
Pffft! detaljer!

Men on-topic: så bifaller jeg det med å gå/jogge en tur.
energi?
Sist endret av lucifer92; 1. august 2009 kl. 08:35.
Smack!.......
For meg funker det finfint å ta en god kopp med sterk kaffe, en stor porsjon med krokanis og ei god bok. (Vet ikke om krokanisen egentlig hjelper så mye, den var mest for kosen sin del)
En jeg kjenner er kirurg og trikset de bruker ved å holde seg våkne under lengre operasjoner er å la kaldt vann renne over håndleddene slik at man kjøler ned blodet.

Hvor kaldt og lenge husker jeg ikke, men kaldt og lenge nok til at du fryser av det.
Det er vel ikke den mest behagelige måten så jeg ville heller tatt meg en kaffe eller to
Har brukt den metoden for å avkjøle meg noen ganger, og det er ganske effektivt. Funker sikkert greit for å holde seg våken også.
Akkurat nå er jeg lys våken, rett og slett av å være overtrøtt. Siden jeg skal tilbringe det neste døgnet på tog har jeg bestemt meg for å dægne nå, og heller sove mest mulig av togturen. Hater å være våken når jeg er offline uansett
Sitat av boiler Vis innlegg
En jeg kjenner er kirurg og trikset de bruker ved å holde seg våkne under lengre operasjoner er å la kaldt vann renne over håndleddene slik at man kjøler ned blodet.

Hvor kaldt og lenge husker jeg ikke, men kaldt og lenge nok til at du fryser av det.
Det er vel ikke den mest behagelige måten så jeg ville heller tatt meg en kaffe eller to
Vis hele sitatet...
det er nok sant jeg hørte at brainfreeze skulle virke fantastisk
kjøp deg et gram speed..
Sitat av Niklert Vis innlegg
kjøp deg et gram speed..
Vis hele sitatet...
Siterer førsteposten:

men jeg tenkte på som er lovlig og lett få taki det.
Vis hele sitatet...
gå ut! ta deg en tur på kjøpesenteret eller en tur i parken. få gjort noe utenfor leiligheten/huset det er den beste naturlige metoden for å holde seg våken
Eller bare skaff dere noe speed/kola, et speil, et barberblad og en seddel og slå dere løs? Seriøst, hvorfor diskuterer dere naturlige/semi-lovlige måter å holde seg våken på - på et rusmiddelforum?
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Eller bare skaff dere noe speed/kola, et speil, et barberblad og en seddel og slå dere løs? Seriøst, hvorfor diskuterer dere naturlige/semi-lovlige måter å holde seg våken på - på et rusmiddelforum?
Vis hele sitatet...
Lovlige rusmidler er da rusmidler det og! Trådstarter ville ikke bryte loven, ergo, lovlige rusmidler.
Jeg holdt meg våken i 48 timer i en mørk gymsal på burn, cola og grandis.
Eneste gangene jeg var ute var når de andre skulle ut og røyke.

Jeg var bestemt på at jeg skulle klare 48 timer, og jeg klarte det, og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen tror jeg.

Du trenger noe å gjøre og å sette deg et mål om hvor lenge du vil være våken. Det funker.
Sov 12 timer på fire netter, da jeg var på lan. Det som funket best for meg var epler, vann og en veldig avslappet stilling (liggende i en stol) og bruk minst mulig energi.
Lukk alle gardiner, ta vekk klokker, ha et kaldt rom, har lyset på og ta deg en kopp kaffe.
At du blir trøtt har med energimangel og søvnmønsteret ditt, hvis du lurer kroppen til å tro at det er dag, spiser mat/frukt og drikker oppkvikkende drikker (brus, kaffe ol.) vil det også ta lengre tid før du blir trøtt.
Det skader heller ikke å skylle ansiktet i iskaldt vann i tillegg.
Er du innstillt på at du ikke blir trøtt og bare fornekter det for deg selv vil det også gå.

BTW: For noen år siden hørte jeg om en metode som et 'Silja' elns. der du kunne lære deg å skifte hvilken hjernedel du bruker energi fra, for du bruker bare den ene siden når du er våken. Hvis du gjør dette ville du være istand til å være våken ganske lenge ville jeg tro.
Kan dessverre ikke huske helt hva det het
Sist endret av Heisenberg1; 7. august 2009 kl. 01:01.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
gammel tråd,men d som funke e å sitt inne på et kaldt rom med irriterende musikk, sitt foran pc'en med full lysstyrke på å les på nff.
Man må være forsiktig med å holde seg våken altfor lenge på lang tid. Lite søvn kan føre til hjerteproblemer uansett hvilken alder man er i.

Jeg hadde en periode med 4 eksamener på 1 uke, og da førte det til veldig lite søvn. Jeg pleide å ta en kald dusj. Det hjalp veldig mye. Også kan jeg råde deg til å ta en gå tur :-) Vil ikke anbefale å ta narkotika eller koffein.
▼ ... over en måned senere ... ▼
jo, ritalin fungere jo i og for seg (har adhd så enkelt å få tak i) men om du virkelig skal være oppe lenge, peis på med burn og når du blir trøtt etter det ignorer det og drikk kaffe eller no med mye koffein i. Når du er overtrøtt kan du være våken i absurbd lang tid. 88 timer er min rekord på tlan i år, men må innrømme at jeg var ganske kake når jeg sovna å sto opp igjen -.-
Når jeg må holde meg våken lenge, som oftest er på kjøreturer så er trikset mitt å slå meg selv med en flat neve i ansiktet.
Man kan også få seg en masete kjerring . "They'll keep u up all night"
Efedrin+alkohol.

Litt usikker på bivirkninger og uønskete effekter, men les litt om det
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sorry for bumping. Har nå sittet våken i 19 timer og målet mitt er 36. De energidrikkene jeg har konsumert er 2x monster energy. men ha et mål hvor lenge du skal være våken. Prøv også å hør på musikk(da går tiden ekstremt fort), spill et spill(helst online). Ikke se på tv da man vanligvis sovner i reklamepausene. Tror det var alt for denne gang.
jeg klarte å holde meg våken 110 timer, men alt jeg gjorde var å reise... dro fra afrika til norge. Nei det tar jo ikke 110 timer å reise fra Afrika til norge ( jeg er ikke afrikansk vi var på ferie btw ) men det var aldri anledning å sove på, vi sto enten ute å ventet på en buss, eller kjørte en iskald humpete buss, eller stressa med å finne ting, og når jeg endelig hadde kommet hjem klarte jeg rett og slett ikke å sove så derfor dro jeg på lan, og for å ikke sovne der dro vi ut å bada klokka 5 om natta og det var jo bikjekaldt! så tror temperatur har en del å si, temperatur og stress, har du det kaldt omtrent hele tiden kommer du ikke til å sovne!
Et gammelt kinesisk kjerringråd jeg fikk fra en sånn hokus-pokus kinesisk medisinmann: knip sammen musklene i anus i ny og ne. Høres kanskje dumt ut, men det funker, hvertfall for meg
http://www.thinkgeek.com/caffeine/drinks/a273/

inneholder like mye coffein som 2 redbullm og skal "shottes"
se elm street filmer
Bestillte "CAFFEINE 200mg 100 Tablets" http://www.biovea.net/%28S%28xjwoqru...CID=0&PID=1515

1 tablett er ca 2 kopper svart kaffe, ta en tablett ca hver 2 time funker fjell.
Ingen problem å få de sendt i posten heller, men det tok ca 3 uker fra jeg bestillte til jeg fikk de
Er ikke helt sikker på om de er lovlig, tror de går under Medisiner.....

Description:

Caffeine: A natural anti-fatigue and energy booster.

• Helps temporarily restore mental alertness or wakefulness when experiencing fatigue or drowsiness.
• Provides the energizing effects of caffeine without added sugar or calories or compromising your dietary goals.
• Helps burn excess calories and boost metabolism.

What is Caffeine?

Caffeine is an alkaloid obtained from the dried leaves of Thea sinensis, tea, or the dried seeds of Coffea arabica, coffee. It has been primarily used as a central nervous system stimulant, diuretic, circulatory and respiratory stimulant.

Why take Caffeine?

• Endurance and Recuperation: Clinical tests have shown taking caffeine 30 minutes to an hour before workouts results in longer endurance, faster times, less exertion, less fatigue, and more rapid recovery - up to 30 percent better in each category. The most effective caffeine, though, is in supplement form, not in coffee, because the 100-plus other compounds in coffee seem to block some of the effects.

• Weight Loss: Caffeine speeds metabolism and is the most-active ingredient in many diet pills. Caffeine breaks down fat, freeing fatty acids which are immediately burned. Conversion of fat to energy is about 30 percent more efficient when caffeine is consumed prior to exercise.

• Energy and Memory: One study examined one hundred and forty-four volunteers (72 male, 72 female, mean age 21 years) and had them consume breakfast with caffeine. They found that consuming caffeine improved the "encoding of new information and counteracted the fatigue that developed over the test session."

Warnings:

• Limit the use of caffeine-containing medications, foods, or beverages while taking this product because too much caffeine may cause nervousness, irritability, sleeplessness and occasional rapid heartbeat.
• Do not use if you are diabetic.
• Keep out of reach of children.
Sist endret av Olje14; 3. juli 2010 kl. 01:03.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Ha på lys og ikke legg deg ned... Det funker for korte stunder... HVis du skal se på film, se komedie. Det er alltid lettere med en venn, da man gjerne på et eller annet punkt begynner å le hysterisk. Latter kvikker opp hjernen...

Koffein funker fint for korte stunder, men jeg har opplevd å drikke kaffe etter å ha vært oppe i omtrent 22 timer, var allerede overtrøtt, og da ble jeg bare mer sliten fysisk, fikk vonde bankende smerter i brystet, mens hjernen ble kjempeaktiv og jeg spratt frem og tilbake på nettet som et ekorn med brennende hale og snute...(Jeg er fast kaffedrikker og egentlig vant til koffein...)

Gjør som Sokrates! Eller han andre. En av dem satt med en blykule i hånden og en blikktallerken ved siden av seg. I det han sovnet datt kule nedi tallerkenen og vekket ham, dette var nok til at han kunne holde det gående en halvtime til, før han gjentok manøveren. Bottomline: Powernaps!
Vetke om det er nevnt, men druesukker? Skal vistnok fungere som koffein, men om det er helt bra for kroppen vet jeg ikke..
Når du merker at du begynner å bli veldig trøtt så reiser du deg opp og gir deg selv et realt slag i ballene. Smerten gjør at du blir våken og ikke tenker så mye på å sove mer. Begynner du å få lyst til å sove etter at smerten har gitt seg? da er det bare å kjøre på med et nytt slag!
spis mye og drikk mye vann,
jeg tar en del Gerimax extream, og di funker fett,
men får syke magesmerter over lengre bruk.
vet ikke om noen har nevnt det før for jeg gidda ikke lese igjennom. amfetamin foreksempel, ingenting er vel bedre enn det? siden du laga denne tråden på rusmidler så tenker du vel ikke på powernaps, kaffe og energi drikker?

har hørt at rosenrot skal hjelpe til å gi deg mer energi, kanskje energidrikken funker bedre hvis du bruker rosenrot. kald kaffe er best siden du blir trøtt av varme. hvis du bruker pulver kaffe kan du jo spise det og skylde det ned med energi drikker. hvis du spiser en hel boks med kaffepulver så blir du sikkert våken nok, på tom mage går det fortere