Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 3382
Jo, du slår deg veldig vrang. Hver gang noen sier noe negativt arguementerer du for deg selv, i stedet for å innse at alle andre kanskje har rett for en gangs skyld.
Forøvrig mener jeg ikke at det er noe galt i å brenne for ideene sine, og å sloss for dem. Problemet er at du ikke vet når du skal gi deg.
mongelang :::
Jeg sier jo hele tiden at jeg ikke trenger å ha rett og dere kan ha rett.. Hva mer kan jeg gjøre enn å si det? Henge opp et flagg og sitte med megafon i toppen men NRK filmer?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
atomet: Han tuller vel bare med oss denne gangen også

kontrax: når du hele tiden sitter og argumenterer i mot de andre her i denne, og alle andre tråder, så slår du deg faktisk vrang.
Sitat av KonTrax
mongelang :::
Jeg sier jo hele tiden at jeg ikke trenger å ha rett og dere kan ha rett.. Hva mer kan jeg gjøre enn å si det? Henge opp et flagg og sitte med megafon i toppen men NRK filmer?
Vis hele sitatet...
Vel, du burde prøve å vise litt mer ydmykhet, for sånn som du er nå virker du bare som en arrogant liten drittunge.

Forresten er det mongeland (knis).
Sitat av KonTrax
Hva mer kan jeg gjøre enn å si det?
Vis hele sitatet...
Du kan vel prøve med å faktisk si rett ut at du tar feil... du minner meg om en viss annen fyr her på forumet som også var litt for sta for sitt eget beste Hvis du ikke klarer å komme noen vei med argumentene dine når du diskuterer med oss hva er da vitsen? Kanskje det er bedre å bare holde argumentene dine for deg selv innimellom, ha litt selvrespekt da mann!
Jeg stopper rett og slett her.. Her kommer man ingen vei.. Uansett hva som blir sakt så har mengden rett.. En teori i denne innsjø får ikke to sekund tanke..

Jeg lurer om det ikke er individuelle som bør godta at mengden har rett, men at mengden må åpne seg for ideer og teorier..
Sist endret av KonTrax; 5. desember 2005 kl. 23:54.
Djeesus. Når skal du skjønne at alt som er "nytenkende" og eksperimentelt ikke er bra, bare av den grunn?
Sitat av KonTrax
Jeg lurer om det ikke er individuelle som bør godta at mengden har rett, men at mengden må åpne seg for ideer og teorier..
Vis hele sitatet...
Vi er åpne for ideer. Vi vet at det er individer som skaper evolusjon i samfunnet. Vi vet at vi at folk må ta sjangser for å skape noe nytt... Men vi vet også at når en ide ikke fungerer blir den ikke noe bedre om den er aldri så nyskapende eller kreativ, og vi vet også at en dårlig ide ikke blir en god ide selv om du diskuterer den aldri så mye.
Sitat av mongeland
Djeesus. Når skal du skjønne at alt som er "nytenkende" og eksperimentelt ikke er bra, bare av den grunn?
Vis hele sitatet...
...spesielt når det ikke engang er nytenkende... men å gjenta gamle tabber.
Kommenteringsgreia funker ikke så bra når du er inne i en artikkel. Ser jævlig ut etter man har kommentert, i alle fall i Firefox.
La meg si helt konkret (uten for mye utdypning) hva du kan forbedre om du absolutt vil beholde dette designet:

1. Menyen er altfor stor, gjør den mindre og hold den i ett språk. Den er også unødvendig bred.
2. Fargevalget er kjedelig, prøv med flere farger og lær deg litt om komplimentær farger.
4. Stilen: selv er jeg en minimalist som liker rette streker og kanter, men det krever dog enda mer kunnskap å tørre å prøve seg på den stilen (om stilen overhodet er gjennomtenkt).
5. "Til menyen" knappen fungerer dårlig. Prøv heller to knapper; en over og en under innholds boksen. Vertikal tekst er så uleselig at såvidt det ikke er for en bestemt typografisk effekt (ala statiske bilder og kunst) så bør du holde deg unna dette.
6. For mye luft på siden. Gjør den litt mer kompakt, få øynene til å finne mer fokus.
Sist endret av Galenmereth; 6. desember 2005 kl. 16:20.
Teori-ekspriment :::
Dere er jammen teite alle mann. Har dere ikke skjønt at dette var et ekspriment, for å få oss til å forstå at horisontal-scroll virkelig SUGER? Han får ut det værste i oss, og får oss til å gi oss selv de beste argumentene for at vi skal gjøre ting enkelt og lage funksjonelt design! Dette er kun et ekspriment, et forsøk, noe KontraX ::: er veldig dyktig til. Måten han har gjort det på er til å bøye seg i støvet for, han har vært tidløs, reist tilbake i tiden, gravd frem det ekleste konseptet sør for nordpolen, reist til nåtiden, og latt oss irritere. Fantastisk!


Ellers liker jeg ikke fargene dine, det blir for mye tomrom, og det blir vanskelig å få med seg hva du faktisk ønsker å si til leseren!
Banebrytende :::
Se jeg eksperimenterer med nye typer design og egne teorier:
Siden min!
Liker du ikke siden min er du streit og kjedelig, den er bra ok??

At det er eksperimentelt forutsetter ikke at det er bra, siden din var elendig face it. Jeg orket ikke å scrolle til venstre for å se teksten fordi jeg er lat, og så har jeg ikke horisontal scroll.
Det at siden ikke flytter seg etter teksten er også dumt, jeg ser på ene siden din har du så mye tekst: |---| og så stor side: |-------------------------------------------------|. Dette gjør bare brukeren av siden irritert.
Sist endret av voldern; 6. desember 2005 kl. 22:02.
Håkei, slutt å lage nye tråder fra nå av, ok?

edit: ::::::::]]]]]]]denne var ment til kontrax, altså. Jeg er den onde mengden som dreper kreativitetens sjel som svever i blomsterhavet hvis endelikt møtes i møtet med janteloven etc etc etc. Tror de fleste er lei nå.[[[[[[:::::::
Sist endret av ivioyner; 6. desember 2005 kl. 22:37.