Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5270
eller bare lego racers
ALLE Half-Life spillene

Beyond good and evil

Braid

World Of Goo

Mini Ninjas

Star Wars: Knights of the old republic (Det kan du spille forferdelig lenge om du liker det)

ALLE spillene som har Telltale Games har laget, og spillene som kom før oppfølgerne de har laget.

Trackmania Nations forever (Det kan du spille for evig, og det er gratis)

Batman: Arkham Asylum (Dritbra, men det krever en del av pc'en)

Psychonauts

Garrys Mod (Genialt spill hvor du kan gjøre hva du vil. Skyte ting, ta bilder, bare kødd, bruke kjøretøy, lage maskiner osv. Bare fantasien som setter grenser. Men det krever at du har et spill som kjører på Source spillmotoren. Pass på å laste ned en haug med addons før du drar.)

Audiosurf (Kan bli litt kjedelig om du ikke har en massiv mp3 sammling. For å se hva det går ut på, søk på youtube)

Tomb Raider: Underworld
og Tomb Raider: Legend
▼ ... noen måneder senere ... ▼
laste ned emulatorer til nintendo 64 og ps1, så laster du ned James Bond: Goldeneye til nintendo'n, og James Bond: Tomorow never dies, og the world is not enough. Mye morro



EDIT: Der så jeg akkurat at jeg reiv opp en gammel post, beklager.
Sist endret av Gj3dda; 11. april 2010 kl. 23:15.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Du kommer til å sitte leeenge med Fallout 3.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Andballe Vis innlegg
Jeg vil faktisk gå så langt som å si at Sim City spillene er det beste tidsfordrivet. Det passer kanskje ikke inn i denne rekken med skytespill, men personlig synes jeg Sim City er kjekt som få. Når man får satt seg inn i spille og får "driften" i gang kan man sitte i timevis
Vis hele sitatet...
Seconded!
Men jeg merker at når man snakker om spillet med venner er de som regel totalt uinteresserte i hva som foregår.
Vet det er en gammel tråd, men det er rart ingen har nevnt Fallout 1 og 2! Er jo MINST like bra tidsfordriv som treeren!

minnene strømmer tilbake
Et tips er å spille hele Monkey Island serien! Er vanvittig morro å finne ut alle "brain puzzelsene" og samtidig veldig bra historie, og ikke minst vannvittig bra humor! elsker serien!

Et tips er å laste ned (eller kopiere i et tekst dokument av noe slag) Walkthrough til spillene i tilfelle du setter deg fast. Kan være ekstremt frustrerene, spesiellt når du ikke har nett og muligheten til å få litt "hjelp"
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen av Blizzard-spillene. WoW IKKE innkludert
Tenker mer på Starcraft 1 eller 2.. Og warcraft

Mount & Blade er også et utrolig godt tidsfordriv så lenge dui kke finner ut hvordan du cheater ^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Almenning Vis innlegg
Mobilt breiband?
Vis hele sitatet...
Ikke alle som driter penger vettu
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Eller gå ut i solen, og sosialiser deg med de andre militær kompisene?
Metro 2033 - utrolig lang storyline, med MASSE spennende "oppdrag"!
Jeg vil anbefale deg disse spillene:
Fallout 3 - Nesten en type RPS (roleplaying shooter) ikke fullt ut men nesten, veldig bra spill.
Warcraft 3 The Frozen Throne - Beste strategispillet som er laget noen gang(tillegspakke så du må laste ned/kjøpe Reign of Chaos) last ned http://www.epicwar.com/maps/352/ MASSE god spilling der.
Fable: The Lost Chapters - Rollespill, et helt fantastisk spill ikke så langt da
Portal - Helt fantastisk førstepersonspill, anbefaler på det sterkeste
Beyond Good & Evil - 3. person "SciFi eventyrspill" umulig å forklare men det er ett av de beste spillene jeg har spilt noen gang.

Husk noen bøker og gameboy/emulator.

Edit: glemte Dragonage og Mass Effect spillene, har ikke spilt de selv, men skal visstnok være fantastiske spill

Edit så ikke at det var en gammel tråd før nå
Sist endret av ynkey; 9. juni 2010 kl. 11:22.