Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 8520
Så den første episoden for litt siden. Syntes den var helt grei, men som selvmord sier så prøver de litt for hardt. Kommer nok til å fortsette å se de fremtidige episodene!
Sist endret av AtleCom; 22. september 2011 kl. 16:26.
Sitat av JohnMichael Vis innlegg
Ikke glem å se Comedy Central Roast Of Charlie Sheen. Selfølelig ble den sendt samme kveld som første Ashton episode av Two And A Half Men.
Vis hele sitatet...
Seconded! Dette er "must see" materialet. Vet ikke hvor mange ganger jeg brøyt ut i latter gjennom denne episoden.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Seconded! Dette er "must see" materialet. Vet ikke hvor mange ganger jeg brøyt ut i latter gjennom denne episoden.
Vis hele sitatet...
Dett er noe jeg også anbefaler! Jævla lættis!
Serien er absolutt ikke det samme uten Charlie. Ashton Kutcher er etter min mening ikke den rette personen å være med i serien. Ashton Kutchers rolle ligner mye på den i " The 70's show og det ser ut som han ikke klarer å holde seg til rollen i noen av scenene.

Men jeg skal gi serien en sjanse, fordi skriveren av serien kanskje har en utmerket ide for serien videre.
Jeg ble også overasket over rollen Ashton Kutcher fikk. Jeg så mer for meg at Charlie's ukjente sønn kom og arvet alt, men det var jo mine tanker.
Trodde også han skulle være en ukjent sønn eller noe, hehe.. så blir spennende å se hva de gjør framover.
Skal gi det en sjanse selv, selvom jeg syntes første episoden var vilt dårlig, å med så fælt mye overdreven latter i bakgrunnen, selvom de ikke sa eller gjorde noe morsom eller underholdende.
Som når kutcher sier i serien, når han er på telefonen ; I'm at Allan Parker's House. Så holder "folk" på å le seg i hjel.. Sier det igjen, de prøvde FOR hardt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noe som også irriterer meg med denne serien nå, er at hun som spilte søstern til Herb, (som er sammen med judith, var hennes forlover å lå med charlie), nå er eksen til kutcher, husker aldri navnet på den han spiller, å men tror heller aldri jeg kommer til å lære det....
Lo en gang igjennom hele episoden. Vitsene var presset fram, tilgjort, generelt dårlige og holdt ikke opp med hva Tahm engang var.
Serien blir ikke den samme uten sheen men kutcher er jo drit morsom han også så jeg syntes serien holdt koken med han, det kunne vært mange andre substituter som hadde fucka det opp totalt men kutcher gjorde et førsteintrykk på meg i hvertfall!
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av JoyToy Vis innlegg
Serien blir ikke den samme uten sheen men kutcher er jo drit morsom han også så jeg syntes serien holdt koken med han, det kunne vært mange andre substituter som hadde fucka det opp totalt men kutcher gjorde et førsteintrykk på meg i hvertfall!
Vis hele sitatet...
Ashton Kutcher er en god skuespiller, og kunne gjort en bra jobb i rollen (tror jeg). Men at han spiller dum og "morsom" sånn som han gjorde i That's 70 show er bare helt... tilbakestående. Skjønner ikke vitsen å spille en sånn rolle. Om han bare kunne spilt serriøst tror jeg det kunne vært en helt grei serie. Eneste grunnen til at jeg fortsetter å se på er fordi Alan fortsett er ganske morsom siden han fortsetter i rollen som patetisk og desperat.
Bra skuespiller å morsom? Han lever av at han er en "good looking guy", kan ikke sammenlignes med det charlie gjorde i serien i det hele tatt!

Å Allan har jo ikke akkurat framstått på den måten han en gang gjorde, Prøver å være litt hardere eller mer badguy aktig eller hva faen jeg skal kalle det, kommer fremdeles til å se litt framover, men det er bare for å se hvordan serien utvikler seg.
Sist endret av selvmord; 3. oktober 2011 kl. 03:23. Grunn: BLA BLA BLAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....................
Kunne vel egentlig bare avsluttet serien... ingen kan erstatte Charlie
Et seriøst spørsmål:

Likte dere virkelig Two and a half men så mye, før Charlie gikk berserk og var i media hver dag?
Serien er jo typisk hollywood oppgulp, med oppbrukte humor-fraser og annen skvip. Joa, noe i two and a half men er morsomt, men at folk hyller Charlie og serien klarer jeg ikke å forstå. Det fins mange andre serier som er så og si helt like som denne, hva er det som er så bra?
Widow: Det er vel den for mange menn utopiske livstilen Charlie hadde som var morsom å følge med.
Hvor mange gutter har ikke en drøm om å kunne leve det livet han levde innerst inne?
Sitat av Widow Vis innlegg
Et seriøst spørsmål:

Likte dere virkelig Two and a half men så mye, før Charlie gikk berserk og var i media hver dag?
Serien er jo typisk hollywood oppgulp, med oppbrukte humor-fraser og annen skvip. Joa, noe i two and a half men er morsomt, men at folk hyller Charlie og serien klarer jeg ikke å forstå. Det fins mange andre serier som er så og si helt like som denne, hva er det som er så bra?
Vis hele sitatet...
En av få serier jeg har likt fra jeg begynte se på det, å det var mange sessonger før han begynte gå "bananas", charlie altså..
Haha føler meg litt dum, men hadde en litt tung psykisk tid for noen år siden. Da jeg var på mitt værste fant jeg alltid fram cola flaska, la meg i senga å så på Two and a half men. For meg så hjalp faktisk serien og ikke minst sheen meg med å slappe godt av å se livet fra et litt annet perspektiv en det jeg gjorde.

Trist at de ødela serien min slik !
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Haha føler meg litt dum, men hadde en litt tung psykisk tid for noen år siden. Da jeg var på mitt værste fant jeg alltid fram cola flaska, la meg i senga å så på Two and a half men. For meg så hjalp faktisk serien og ikke minst sheen meg med å slappe godt av å se livet fra et litt annet perspektiv en det jeg gjorde.

Trist at de ødela serien min slik !
Vis hele sitatet...

Haha, skjønner hva du mener :P Har faktisk sett på det selv for å få tankene litt bort å til et litt positivt sted når ting er dritt, eller jeg er stressa..hehe
Sitat av selvmord Vis innlegg
Haha, skjønner hva du mener :P Har faktisk sett på det selv for å få tankene litt bort å til et litt positivt sted når ting er dritt, eller jeg er stressa..hehe
Vis hele sitatet...
Ja, Selvmord xD
Har når sett de første tre, og syns ikke de var så gale. Jeg tror nok fint jeg kan vende meg til han.
Charlie ble ikke direkte erstattet i min mening. Jeg tror heller ikke at han er død pågrunn av man ikke fikk se han i kisten.
Han kan ha faket sin egen død og dermed komme tilbake i senere tid.

Jeg tror de neste sesongene kommer til å blir bra, selv om jeg føler at noe mangler.
Sitat av Widow Vis innlegg
Et seriøst spørsmål:

Likte dere virkelig Two and a half men så mye, før Charlie gikk berserk og var i media hver dag?
Serien er jo typisk hollywood oppgulp, med oppbrukte humor-fraser og annen skvip. Joa, noe i two and a half men er morsomt, men at folk hyller Charlie og serien klarer jeg ikke å forstå. Det fins mange andre serier som er så og si helt like som denne, hva er det som er så bra?
Vis hele sitatet...
For meg fungerer simpel humor som ikke krever en dritt av meg som terapi Det gjør meg avslappet og glad, og Two and a Half men er perfekt til dette formålet! Kan ikke bare se på URIX og Brennpunkt vet du.
haha likte episode tre :P

Charlie er borte, og jeg får en følelse av at Alan skal prøve å gjøre Ashton mer Carlie :P

liker Ashton, uten nakendelen, den er litt overdreven synes jeg :P

Charlie er fordet kongen, serien var egentlig hans liv tapet på film.