Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 38566
Sitat av Jonta Vis innlegg
keentoo: Selg den på finn, og ikke nevn det til noen? Lykke til.
Vis hele sitatet...
Selge den på finn.no, Norges største markedssted og ikke nevne det til noen??

"HALLOOOOOOOOO!! Noen som vil kjøpe GULL????
- Jeg har ikke solgt noe gull?"
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
yzzyx: My point exactly. Les posten over min (:
Hvordan går det?
Har du kommet lengre?
Oppdater oss!
▼ ... noen uker senere ... ▼
begynn å stem på et parti som fjerner eller minsker arveskatt kolosalt, så gå å selg den
Sitat av RydEN Vis innlegg
begynn å stem på et parti som fjerner eller minsker arveskatt kolosalt, så gå å selg den
Vis hele sitatet...
Så du mener at arveskatten må minskes kolossalt før han kan selge den? Vet du i det hele tatt noe om skatt på arv? Det er et bunnfradrag på 470 000, noe han garantert kommer under.
Er nok ikke verdt å selge enda, vent noen tiår til!
synd at bestefaren din døde, men fypokker, lurer på om han har beholdt den fra krigen og ike sagt noe til dere pga minnner, synd dere ikke får spurt han sikket en interessant historie bak den! du kan jo velge å selge den nå, eller spare den å kankskje den stige i verdi etterhvert,blekket som er sølt på kan lett fjernes med whitesprit, da gull ikke reagerer på dette så vidt jeg vet
Hvis alt en eller annen går til helvete og penger mister sin verdi kan det jo være greit å ha denne på loftet..
Nazister i familien? Kan være gull derfra.
hvor mange barrer har du?

jeg ville forsåvidt ha spart den/pengene til krisetid.
Tror det lureste ville vært å spare barren mtp. at du får mer for den om f. eks 10 år.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Du er forsåvidt en heldig jævel allerede, mens hvis du har flere av denne type bar er du årets heldige mann... Nyt pengene!
Sitat av bigvito Vis innlegg
Nazister i familien? Kan være gull derfra.
Vis hele sitatet...
NAZI GOLD! D:

Jeg har lyst på en gullbar. De er pene. Og blanke. Og av gull. Og kule.

Jeg tror egentlig at jeg hadde dødd om jeg hadde funnet gull.

Offtopic: Om du piller deg i nesa nå, og noen spør "Finner du noe gull?", kan du bare svare "Har allerede funnet en kilo jeg "
Sitat av bigvito Vis innlegg
Nazister i familien? Kan være gull derfra.
Vis hele sitatet...
Eller kanskje det er jødegull?

Men hvis det er potetgull så får du ikke så mye.. 100kr kanskje..
Sitat av httpwhat Vis innlegg
Siden bestefaren din har gått bort, er det nok gode sjanser for at staten skal ha en god bit av den barren der. Synd at det ikke ble gitt som forskudd på arv.
Vis hele sitatet...
Svartebørs har du vell ikke hørt om? ^^
Fyren er her ikke lenger. Vi lar det ligge nå? Dere er uansett på overtid i denne tråden.