Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 7235
Grunnen til at moralen er så lav i narkotikamiljøet er fordi de allerede er sett på som kriminelle jævler....
Men er sykt at noen tar sex av 12 åringer... og at dette i det hele tatt skjer :s cannabis er digg, men ikke SÅ digg at man selger seg SELV for faen

Hvis heroin ble lovlig i morra, ville ingen flere enn de som allerede er avhengige benyttet seg av dette. Det er bare myndighetene som pisser på DEG, sier du er for dum til å passe på deg selv så du trenger en lov som sier du ikke kan.... fy faen så jævla dumt
Jeg har ikke noen spesielle tanker om dette, det er en frivillig avtale om bytting av tjenester. På en annen side er det i mot min moral at barn prostituerer seg. Men min moral burde ikke ha noe å si. Burde være lovlig dette.