Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 4602
Jones in the fast lane er et kult browserspill.
Dota er også bra tidsfordriv dersom du vil bruke litt harddiskplass.
Sjekk ut Operation 7 - et ganske bra FPS spill -- som er gratis!
M4ren's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
de fleste spill ligger jo på piratebay, dog funker ikke multiplayer på alle. bare å laste ned.
Vis hele sitatet...
Klarer ikke laste ned derifra jeg, Vet ikke hvoradn jeg åpner de filene
M4ren's Avatar
Trådstarter
Det var da som faen!

Tipper du skal ha den jævela nettsida di for å lese jenters problemer og dra'n mens du leser. get a life
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Spiller selv cod4 og har ikke råd til mw2.
Americas Army er gratis, krever lite og ser fett ut og er fps med snille amerikanere mot arabere med palestinaskjerf rundt ansiktet som roper slemme ting på hebraisk etc.
Ganske fett egentlig.

Jeg tror jeg kan bli funnet som millagull07 på Steam, det er hvertfall det som står når den logger på xD
Vis hele sitatet...
Ikke prøv Americas Army... gjorde det en gang.. du må gå igjennom en tourtial som tar MANGE timer før du kan gå multiplayer å skyte ned terrorister....

Ellers anbefaler jeg RuneScape på det sterkeste. Har kanskje over 200 dager ingame :O
Sitat av uaexed Vis innlegg
Ikke prøv Americas Army... gjorde det en gang.. du må gå igjennom en tourtial som tar MANGE timer før du kan gå multiplayer å skyte ned terrorister....

Ellers anbefaler jeg RuneScape på det sterkeste. Har kanskje over 200 dager ingame :O
Vis hele sitatet...
pff, tar 5 minutter, hvilket har du spilt?
Det er samme greia som Cod4, du skal skyte på e par blinker, lære knapper etc (ganske greit siden det ikke er så mange spill som har funksjoner som AA) så bærer det ut i verden for å kverke klisjé terrorister som vræler på et skummelt språk.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Spiller selv cod4 og har ikke råd til mw2.
Vis hele sitatet...
MW2 er gratis det å.. Du må bare lete de rette stedene. AlterIwnet er noe jeg anbefaler sterkt, og det er ikke veldig vansklig å innstallere. http://alteriw.net/viewtopic.php?f=3&t=24 Her kan du spille på dedicated servers, som da vil si at du selv kan lage og styre en server, mye bedre en steam sin versjon
Sitat av FishHead Vis innlegg
MW2 er gratis det å.. Du må bare lete de rette stedene. AlterIwnet er noe jeg anbefaler sterkt, og det er ikke veldig vansklig å innstallere. http://alteriw.net/viewtopic.php?f=3&t=24 Her kan du spille på dedicated servers, som da vil si at du selv kan lage og styre en server, mye bedre en steam sin versjon
Vis hele sitatet...
Spille på en slik server er greit, men dersom du hoster en blir du garantert bannet fra MW:2 De merker det kansje nå, men banner deg om noen uker/måneder. Alle jeg kjenner som har gjort dette, inkludert meg har blitt bannet etter en stund.
Anbefaler F3AR på det sterkeste.
Ikke bare er det spennende, men det er faktisk "ranks" på det!
Du kan også spille dette med venner. (så lenge de har det)


Synes det er kjempeartig!
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Spille på en slik server er greit, men dersom du hoster en blir du garantert bannet fra MW:2 De merker det kansje nå, men banner deg om noen uker/måneder. Alle jeg kjenner som har gjort dette, inkludert meg har blitt bannet etter en stund.
Vis hele sitatet...
Trur ikke du har spilt på AlterIwnet.. Det har ingenting med steam eller de som lagde Mw2 å gjøre. AlterIwnet ble til fordi folk klagde så mye på det at man ikke kunne ha egne servere. De lagde derfor Mw2 på nytt bare på sin egen måte. Siden hosten er admin på serveren blir cheatere bannet med en gang. Gå på AlterIwnet forumet å les mer: http://alteriw.net/
Vil absolutt anbefale deg å teste ut Proun! Det er verken CS, Minecraft, COD eller noe i de baner, men herregud så avhengighetsskapende (og rage-fremkallende) det er!
Alle som ikke har vært borti det bør gi det et forsøk, det er gratis tross alt.
mmohut har så og si alle spillene som er free 2 play. ta en titt der du
http://mmohuts.com/
Har testet litt Age of empires Online i det siste, virker veldig bra! om man liker AoE da

gratis og multiplayer( er en del content i spillet man kan betale for å få men masse er gratis og!
Sitat av SileX Vis innlegg
Har du litt tolmodighet, så venter du til BF3,Fifa12 og CoD mw3 kommer ut
Vis hele sitatet...
Skyrim kommer jo også snart ut! Og guild wars 2!
Champions online er jo gratis på steam nå, og det er jo et sånn massive online rpg!