Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 171233
http://www.ustream.tv/channel/dayz-med-freaks
Tenkt til å møte med Tombøtte og spille litt

Dårlig kvalitet og sånn PGA shit internet atm, håper det funker greit
JOIN, vi er på LU30
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Har kjøpt den komplette Arma 2 pakka, men får ikke DayZ til å fungere. Noen som har lyst til å gi litt support over Skype/TW? Er jeg med jeg! Blir dog første gangen jeg spiller, og kjøpte ene og alene pga deres jævla tråd! Ser skikkelig bra ut!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
dayzwiki.com/wiki/index.php?title=How_to_install_Dayz

Les gjennom før du starter.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Sio Vis innlegg
dayzwiki.com/wiki/index.php?title=How_to_install_Dayz

Les gjennom før du starter.
Vis hele sitatet...
Ja, stemmer, er totalt retard jeg. Steam krasjer når jeg starter det og skal joine en server. Meeeen setter meg og fikler litt selv.
Sist endret av CHillZoNE; 29. juni 2012 kl. 23:50.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er ikke lov med privatserver.
Vis hele sitatet...
Kan jo det, så lenge jeg ikke bruker dayz teamet sin HIVE

Sitat av bronze Vis innlegg
Som han sa. Du treng tilgong til HIVE-serveren til DayZ for å få vite kva level og kva utstyr folk har når dei joiner serveren. Denne tilgangen vil du ikkje få med privatserver.
Vis hele sitatet...
Joda, man kan sette opp sin egen database å da kan man lagre utstyr etc.
Sist endret av TheDarkOne; 30. juni 2012 kl. 00:20.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Så lenge jeg har ungått å lese denne tråden, men når jeg endelig tok meg tid så tror jeg dette kan være drømmespillet mitt! skal teste det nå
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
Kan jo det, så lenge jeg ikke bruker dayz teamet sin HIVE



Joda, man kan sette opp sin egen database å da kan man lagre utstyr etc.
Vis hele sitatet...
Isåfall count me interested.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Isåfall count me interested.
Vis hele sitatet...
Kan oppdatere når jeg har fått den til å fungere.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
håper ikke du kan ta med gearet over på vanlige servere?
håper jeg virkelig ikke. kan veldig lett misbrukes

første freak post! lurka en god stund.
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Nei, man kan ikke ta med ting man får på private servers over til public. Heldigvis!

Apoxi
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Blir noen med på rave-party i Kamenka?
Chille med chemlights as
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Sitat av FatMan Vis innlegg
håper ikke du kan ta med gearet over på vanlige servere?
Vis hele sitatet...
Privat HIVE = helt ny save, så noe gear exploit blir det nok ikke
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Hadde vært morsomt om du hadde fått privat server TDA, da blir jeg gjerne med å leker.
En slik server ville ha gitt jævlig god tilgang til trening, som jeg tror veldig mange her har lyst på.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Men, prøv å spawn et heli eller noe så en kan leke seg litt, få oversikt over ting etc.
Du må beise sjarken!
Dør av latter når jeg ser de videoene som var postet hær, kanskje noe man skulle kjøpt seg, men man må ha teamspeak, mumble eller ventrilo
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Absolutt ikke, men er jo en fordel om du vil samarbeide med noen, da in-game chatten er ganske risky å bruke mtp at andre kan høre dere
Du må beise sjarken!
Er det arrowhead pakken man må ha?

Hvor laster man ned selve modden?

Legg til Krislohn på steam så skal det bli zombie dreping
Vil råde folk til å ikke ha camps ect på Norway 3, vi er en gjeng som har spilt der en stund nå, virker som en veldig bugged server. Vi mistet 2 telt med ammo og våpen. Bla 3 Bizon SD . 3 eller 4 ak47/74 , mp5 , MA16 , m249 m240 osv. så klarte vi alle å dø i går også etter en times intens hunting av en annen gruppe
Du må beise sjarken!
Legg meg til på steam
Foretrekker dere å spille first person? blir helt sjøsjuk av å spille det selv. foretrekker 3rd person, men ser ikke ut som noen norway servere har det
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Stealthy Vis innlegg
Foretrekker dere å spille first person? blir helt sjøsjuk av å spille det selv. foretrekker 3rd person, men ser ikke ut som noen norway servere har det
Vis hele sitatet...
Skru av head-bob og skru ned HDR.
Du må beise sjarken!
Jeg skal legge til dayz modden men finner ikke ut i hvilken mappe jeg skal lage den @dayZ mappa?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Kjøpte du det på steam?
Isåfall: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\@DayZ\Addons
I addons mappen (som du lager) slenge vi pent inn mod-filene. Kjøpte du det ikke på steam, ser du sikkert tegningen uansett :)
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bruk sixupdater for å installere modden.
Du må beise sjarken!
Får fortsatt ikke til errors som sier at jeg ikke har diverse filer, og dermed ikke får joine dayz servere
FAEEEN, skulle hjelpe en dude i byen rett ved Devils Castle og knakk beinet... noen med morfin som kan hjelpe?

Er somsakt ved den byen rett ved Devils Castle, finner ikke det engelske navnet, men den starter på Bb og slutter på Hoe på russisk. Bb***hoe eller noe.

PLZ

PLZZZZZZZZZ
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Vil råde folk til å ikke ha camps ect på Norway 3, vi er en gjeng som har spilt der en stund nå, virker som en veldig bugged server. Vi mistet 2 telt med ammo og våpen. Bla 3 Bizon SD . 3 eller 4 ak47/74 , mp5 , MA16 , m249 m240 osv. så klarte vi alle å dø i går også etter en times intens hunting av en annen gruppe
Vis hele sitatet...

Hmmm, jeg går ofte rundt og tømmer camper. Er ikke sikkert det er ting som forsvinner, men at folk tar det.

Hvor lå campen deres?
Leter etter en gjeng og spille med Send pm ^^
Noen som har en fix på at "loading" screen når du kommer inn på serveren er stuck?
Hører naturlyder osv, men står bare at den loader. Søkt litt rundt og det er en del som har fått dette nå nylig, men ingen konkret fix.

Noen som har en fix på at "loading" screen når du kommer inn på serveren er stuck?
Hører naturlyder osv, men står bare at den loader. Søkt litt rundt og det er en del som har fått dette nå nylig, men ingen konkret fix.
Sitat av CelphCrowned Vis innlegg
Noen som har en fix på at "loading" screen når du kommer inn på serveren er stuck?
Hører naturlyder osv, men står bare at den loader. Søkt litt rundt og det er en del som har fått dette nå nylig, men ingen konkret fix.

Noen som har en fix på at "loading" screen når du kommer inn på serveren er stuck?
Hører naturlyder osv, men står bare at den loader. Søkt litt rundt og det er en del som har fått dette nå nylig, men ingen konkret fix.
Vis hele sitatet...
Avinstaller Battle - eye Så installerer du det igjen, så er det fikset! ;D
Du må beise sjarken!
Når du har kjøpt spillet på steam, er det noen andre som har problemer med at combined operations ikke vil starte?
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Må man kjøpe spillet på steam for å spille DayZ?
Du må beise sjarken!
Hvilken server er folk på? noen som vil gå med meg?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Må man kjøpe spillet på steam for å spille DayZ?
Vis hele sitatet...
Nei, det må en ikke.
Jeg kjøpte Combined Operations på steam i går, for å spille DayZ med en kompis. Begge to fikk problemer med at vi var usynlige, HUDen som viser blood var usynlig, målerne for lyd og visibilitet virket ikke, og man kunne ikke bruke items som f. eks. mat.

Noen som har hatt samme problemer og evt. fikset det?
Livestreamer nå. fant sykkel og greier http://www.ustream.tv/channel/dayz-med-freaks

Er alene tho.. freaks som vil joine meg?

KNAKK BEINET PÅ DEVILS CASTLE,
SYKLER RUNDT SÅ KAN KOMME MEG TIL STEDER,
HAR NOEN MORFIN?
TAKK

Har nå glticha igjen og har lite blod, hjelp pl0x?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
jeg kan sikkert joine, men har ikke noe medical supplies. Sitter på TS, server etc?
Er ikke på spillet akkurat nå, kan joine hvilken som helst server så lenge noen kan komme til Devils Castle med morfin og litt blod. Ligger inne i tårnet som går ann å gå inn i
Sifra om du kan så kommer jeg på og sånt. Sykkelen gikk foresten til helvete....
Sist endret av iSatan; 1. juli 2012 kl. 01:52.
Du må beise sjarken!
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Jeg kjøpte Combined Operations på steam i går, for å spille DayZ med en kompis. Begge to fikk problemer med at vi var usynlige, HUDen som viser blood var usynlig, målerne for lyd og visibilitet virket ikke, og man kunne ikke bruke items som f. eks. mat.

Noen som har hatt samme problemer og evt. fikset det?
Vis hele sitatet...
kjøpte du den som heter operation arrowhead?
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Jeg kjøpte Combined Operations på steam i går, for å spille DayZ med en kompis. Begge to fikk problemer med at vi var usynlige, HUDen som viser blood var usynlig, målerne for lyd og visibilitet virket ikke, og man kunne ikke bruke items som f. eks. mat.

Noen som har hatt samme problemer og evt. fikset det?
Vis hele sitatet...
Hvis du møter på noen problemer på DayZ ville jeg googlet det. Jeg kjøpte og installerte det idag og møtte på en haug av problemer. Fleste var løst med litt googling.
Bare google "DayZ <problem>"
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av iSatan Vis innlegg
Er ikke på spillet akkurat nå, kan joine hvilken som helst server så lenge noen kan komme til Devils Castle med morfin og litt blod. Ligger inne i tårnet som går ann å gå inn i
Sifra om du kan så kommer jeg på og sånt. Sykkelen gikk foresten til helvete....
Vis hele sitatet...
Spillet glitchet så jeg brakk begge bena (kan skje når du kryper over en dørterskel) så jeg har begått seppuku dessverre. Ellers kunne jeg sikkert ha robbet et sykehus for deg.
damn..
Ligger der enda, noen hjelp meeei
Du må beise sjarken!
jeg har kjøpt pakken med arrowhead or arma 2 men finner ikke noe startfil for CO så ender alltid opp i OA hvis jeg starter fra steam
Har du fulgte hele denne: http://dayzwiki.com/wiki/index.php?t...MA2_Beta_patch ?
Står at fila skal ligge i operation arrowhead mappa.
Du må beise sjarken!
ja, men det ligger ikke noe CO fil der
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nå må dere lese litt før dere installerer. Bruk SIX UPDATER for alt relatert til oppdatering.
4. Run "_runA2CO_beta.cmd" and enjoy playing!
Ikke den heller? Hvis du mangler filer ville jeg installert på nytt. Med Arma 2 først, så arrowhead.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av iSatan Vis innlegg
damn..
Ligger der enda, noen hjelp meeei
Vis hele sitatet...
Du må komme i kontakt med folk. Er du nff gruppen? Er du på TS? Er du på mumble? Jeg sitter på voip.silentspy.net akkurat nå og skal game noen timer til, har som sagt brukket bena, men en bruker (Iths?) kommer for å hjelpe meg.

Akkurat nå mistet han forbindelsen, så vi for se om det blir noe av.
Fikk det til å virke, men når det kommer til passord, hvilket passord skal jeg bruke da?