Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 144232
Sitat av mongeland
Det sucker sånn at dem skal lage mange sesonger. Noen som er enig? Det må da være grenser for hvor langt de kan dra det ut.
Vis hele sitatet...
Det sier jeg meg enig i. De har vel merket at de kan tjene penger på det, og lager derfor en sesong til.
*bump*:P Hvor har du hørt at de skal lage mange sesonger, Mongeland?
lost er et utrolig bra program, og ikke en vanlig ugjennomtenkt, simpel serie, som det for øvrig finnes mange av på skjermer her og der... det jeg liker med serien er den uhorvelig høye spenningen, og alle de kule karakterene... dessuten er jo en øde øy perfekt setting for alt mulig av syke handlinger... de kuleste personene i min mening er for øvrig sawyer og sayid
Dagens epdisode ble jeg helt tårevåt av.
Walt ga bort hunden til Shannon,vi så også et gjensyn av Boone fra flyplassen.
Vi så Ana Lucia for første gang og, Dr.Artz hørtes ut som den sjimpasen når han løpte ifra monstret.
Her er trialern til neste epdisode i Rm:
http://www.lostlinks.net/videos/promo.ram
Gitarfreaken: leste et intervju med en av produsentene.

Pantaliano: du kan jo vente med å spoile til litt utpå ettermiddagen slik at vi som ikke er opp hele natta rekker å se den.
Bare så dere er klare over det, det ble sluppet en rarfix og en synch-fix på lol releasen så les på whatever torrentside dere laster fra om det er blidd applied ..
Rar-fixen var ikke helt bra den heller, du trenger kun synch-fixen.
Til dere som har versionen med lyd delay

Hvis dere allerede har lasta ned den med dårlig lyd så gjør disse instillingene i mediaplayer classic. Men ikke gjør det før det komme delay på lyden

view -> options -> filters -> audio switcher ---> "Audio Time Shift" input : 7125
Sist endret av Sabbi; 19. mai 2005 kl. 14:12.
Det virket som releasen til tcm stoppet før den egentlig var ferdig. Noen som vet om det er mye som gikk ikke ble med?
Sabbi: Evt bare last ned synch-fixen.

Gitarfreaken: Jeg og hørte noe om det.
Noen som kan pm'e om hvor det er mulig å få fatt i både torrent og fix?
Jeg er helt lost etter btefnet forsvant..
Sist endret av catolh; 19. mai 2005 kl. 14:25.
Sitat av mongeland
Sabbi: Evt bare last ned synch-fixen.

Gitarfreaken: Jeg og hørte noe om det.
Vis hele sitatet...
Ikke alle som er like tålmodige som deg vettu
master namer
elodin's Avatar
Så den nettopp jeg og nå.

Som Pantoliano sa.. kom nok en liten tåre i øyekroken ja.

Spåil:
[COLOR=White]The Black Rock *humre*
Har alltid tenkt på at det var noe med denne, at det ikke var en stein.
Er spent på hva av teorier som dukker opp om denne båten nå.
Også hva faen er "The Others", spøkelser fra båten?

Var det ikke noen av de som laget serien som sa at "alt har en naturlig forklaring"?
Da er det et par ting jeg er _jævlig_ spent på å få en naturlig forklaring på.[/COLOR]
Sist endret av elodin; 19. mai 2005 kl. 15:41.
Sabbi: Tålmodig? Den er på noen få hundre kilobytes og tar to minutter å kjøre.
Sitat av Helkanaur
Spåil:
[COLOR=White]The Black Rock *humre*
Var det ikke noen av de som laget serien som sa at "alt har en naturlig forklaring"?
Da er det et par ting jeg er _jævlig_ spent på å få en naturlig forklaring på.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Spoil: [COLOR=White]Hvordan er det mulig å gi en naturlig forklaring på det med tallene og Hurley?[/COLOR]
master namer
elodin's Avatar
Spaail:[COLOR=White]
Ja, de tallene er en av tingene jeg lurer sykt på.
Og det store "sikkerhetssystemet" (monster-greia) som er ute i skogen?
(Forresten, tror dere det var det som Locke så tidligere i serien?)

Og disse "The Others", det vil jo naturligvis virke som om det bare er folk som blir tullete oppe i hodet sitt og hører stemmer.
Gleder meg til å se hvem/hva de er, og om Danielle bare er helt skrullete eller om det faktisk er noe.

De må nok ha en vag oppfatning av "naturlig", forfatterne av serien
Men det kan hende jeg er feilinformert og da. Noen som har hørt noe?[/COLOR]


Tenk, om en uke er sesongen ferdig!
fy ... episode 23 var bare KONGE! og bygger om til en sinsyk spennende episode 24, jeg bare sier det omfg! fikk frysninger av trailer ! HURRRY!!!!

Edit: eller var det hurley, anyways :P
Sist endret av Cenomorph; 19. mai 2005 kl. 18:13.
master namer
elodin's Avatar
Gamer, det kommer an på om man regner med spesial-episoden eller ikke.
De fleste gjør vel ikke det.


Fra TvTome.com:

18. 1-18 117 02-Mar-2005 Numbers
19. 1-19 118 30-Mar-2005 Deus Ex Machina
20. 1-20 119 06-Apr-2005 Do No Harm

Special
S-1 0 27-Apr-2005 Lost: The Journey

Season 1
22. 1-21 121 04-May-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides)
23. 1-22 122 11-May-2005 Born to Run
24. 1-23 123 18-May-2005 Exodus (1)
25. 1-24 124 25-May-2005 Exodus (2)
26. 1-25 125 25-May-2005 Exodus (3)
Vis hele sitatet...

Og kanskje prøve å kutte ned litt på utropstegn/spørsmålstegn?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Sitat av Gamer
HALLO!!!???? 24 har kommet (torrentspy.com, gå in på direktories, tv, lost, siste siden helt neders, ingen seeder=()!!!!
Vis hele sitatet...

Det er en typo, kun 23 som er ute. 24 og 25 kommer neste uke som dobbelepisode.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Gamer
HALLO!!!???? 24 har kommet (torrentspy.com, gå in på direktories, tv, lost, siste siden helt neders, ingen seeder=()!!!!
Vis hele sitatet...
Tror det har mer med at det er noen grupper som tok "special" episoden med i episode regningen. Derfor kaller noen dagens episode for 24 mens folk flest (lol) kaller den 23.

Slik for eksempel:

Lost.S01E24-TVL
Lost.S01E23.HDTV.XviD-LOL
Har akkurat sett episode 23, dette må være en av de beste episodene noensinne.

Spaaila:[color=white]
Da han læreren (Arst eller noe) kom løpende ut av skoget skvatt jeg som bare faen, var sikkert på at føkkings 50 Cent og noen gangstere kom for å drepe hele gjengen.

Samme med når vi fikk se «The Black Rock», var sikkert på at kaptein Sortebill og hans 25 sjørøvere skulle komme og banke dritten ut av alle sammen.

Uansett, bra og oppklarende episode. Definitivt den mest «rørende» av dem alle. Nå skal jeg lese litt på lost-norge, så er det natta og eksamen [/color]
kommer spesial episoden også på tv??
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Bean
kommer spesial episoden også på tv??
Vis hele sitatet...
Den ble hvertfall vist på tv i usa, regner med at TVNorge velger å vise den også uten at jeg har noe grunnlag å uttale meg på.
Hvorfor skal TVnorge vise den? De er langt bak usa!
Tvnorge skal vise episoden der HURLEY snakker om talla.
Sitat av x3m187
Hvorfor skal TVnorge vise den? De er langt bak usa!
Tvnorge skal vise episoden der HURLEY snakker om talla.
Vis hele sitatet...
Han mente jo ikke i dag da. TVnorge kommer til å vise spesialepisoden når de kommer dit.
Lost episode: Episode 24. Exodus (2) og Episode 25. Exodus (3).
Kommer 1-2 timer på denne siden.
http://www.gcstop.com/lost.htm
Enjoy.
Noen som har flere linker eller torrent til de episodene?
Denne sida er ok på tvtorrents. http://www.bitmetv.org/ Ikke så mange medlemmer, så det kan nok ta litt tid. Ellers er jo torrentbytes.net fenomenal, hvis du bare klarer å lage deg en konto
Sesongavslutningen kommer til å "blow your mind".
Fanden heller, sesong 2 begynner vel ikke før i oktober eller noe. Vet ikke om jeg klarer å vente. :<
syns torrentbytes var litt sen, de bruker alltid og være før piratebay :S men ikke denne gangen, men uansett farta er genial ifra torrentbytes uansett :P 57% av episodene nede
Vil du dele den torrenten fra torrentbytes?
For min torrent fra divxcrawler går dritt sakte
Spoiler:

[COLOR=White]Må si jeg likte slutten dårlig! Var jo som en avslutning til en helt vanlig episode...Fikk ikke oppklart noe som helst nesten, bortsett fra at luken faktisk var inngangen til undergrunnen på øya. Må vente sykt lenge nå for å få forklaring på alt dette. Hvorfor må de på død og liv ha tak i en unge? Stakkars Walt Alt for spennende dette her :P Men det sikkerhetssystemet, var det en lasso lignende ting som ble skutt ut av de hullene og dro med seg alt den fikk tak i egentlig?[/COLOR]
Sist endret av GeirBauer; 26. mai 2005 kl. 12:53.
Noen som vet om noen sider med bra speed untatt torrentbytes?
Sitat av GeirBauer
Spoiler:
Vis hele sitatet...
Spoiler:
[COLOR=White] Det så veldig ut som en slags lasso ja, han hadde sikkert blitt dreng til undergrunnen, hvor luka sikkert fører til ! Men var det noen andre som fikk med seg at sawyer ble skutt og kinesern heiv seg etter? og hvorfor ska folk absolut ha tak i alle di som e ung, skal dem trene dem opp te miltia elr.no eller kansje bruke dem som slavearbeidere.. Btw, isbjørnbladet var hugos.
[/COLOR]
Spoilers: [color=White]Fy faen for en dritt slutt Alså, som GeirBauer sa det var jo akkurat som en vanlig episode. Den forklarte meg ingenting. Så jeg håper at sesong 2 ikke tar for lang tid, I want some answers![/color]
Irritasjonsutbrudd:[COLOR=White]Herregud så irriterende episoder dette var. Det var ingen folk nær den svarte røyken, ingen oppklaring om luka, ingen bilder av noen nye "monster" SELV om Locke har sett dem flere ganger, ingen forklaring om talla, og hva som skjedde på sjøen var bare dumt og ødela mye av mystikken om hva som egentlig skjer. Det skulle ikke forundre meg om luka fører til helvete, og DA blir jeg skikkelig skuffa. Jeg vet ikke hva jeg håper egentlig skjer, men jeg vet at ingenting skjedde i sluttepisodene! Det var jo skikkelig spennende i store deler av episodene, som bare slutta med tøv. Faen også!

Forresten : Er det sannsynlig av sjørøverene tilhører "the others"? Håper egentlig det.[/COLOR]
Sist endret av DonTomaso; 26. mai 2005 kl. 16:01.
LOST er den mest geniale serien noensinne! Enormt spennende, tragisk og morsomt. Alt i en serie! Selv om det er irriterende at hver episode slutter slik at du sitter igjen som et spørsmålstegn... Men da har jeg alltid noe å se fram til
Neutral Good
Mith's Avatar
Spoiler ja [COLOR=White]
"Forresten : Er det sannsynlig av sjørøverene tilhører "the others"? Håper egentlig det."

Det er nok "the others" ja, og ikke nok med det, de tok jo ungen akkuratt som hu franske dama sa. Det er bare det at istedet for baybyen til Claire, så var det Walt de var ute etter.
[/COLOR]
Sia den special episoden kom har det vore mykje surr med folk som tell den med når dei legg serien ut som .torrent.
Har lasta ned episode 21 og 23 to gongar!
(bil)Spoiler: [COLOR=White]Er sikker på at de personene var "the others". Tror de tente bålet på stranden for å villede de som var igjen på øya og det er godt mulig det er der de tok båten fra. Skjønner mindre og mindre jeg, hvorfor i allverden skal alle hull være så dype at ingen kan se bunnen på de? Eneste "logiske" forklaringen jeg kommer på er at "the others" bor nede i underjordiske ganger og at trærne ikke blir dratt opp, men "blåst" opp nedenifra. Skal mye til for å forklare hvordan de får det til uansett.

Tror jeg får se denne episoden en gang til jeg
[/COLOR]
Jeg er ganske skuffet nå, men jeg hadde vel egentlig ikke forventet noe mer. SPOILER?[COLOR=White] Tror sesong 2 kan bli ganske grei, fordi nå er vi kommet til "the good stuff".. Men det gjenstår å se.[/COLOR]
hanmannsann
Spoiler:
[color=white]De er nok etter walt istede for babyen til claire (aron), som allerede er nevnt. Dette er nok fordi Walt er spesiell for dem (bare tenk på det med at det walt tenkte blei sant ..). Dei trenger Walt til noko, kanskje dei har funne noko under øya som Walt kan åpne/fikse/bruke.....elns..[/color]
Sist endret av One_ar; 26. mai 2005 kl. 18:44.
Spoiler?:
[COLOR=White]Var det ikke den skyggen/røyken eller hva det var som dro opp trærne da? Det som nesten dro lock ned i det hullet[/COLOR]
Tragisk og trist episoden De som tok walt er jo garantert "the others". Og hva som skjuler seg i luka blir spennende å se neste sesong.
Vet ikke om det er nevnt her, men gåte til isbjørn mysteriet er jo at Walt fikk den frem
Det er en isbjørn i tegneserien han leser.

Annet kul info (som sammenhenger mellom flashbacker, bruk av tallene i tallrekken osv.) finner du her:
http://forums.somethingawful.com/sho...readid=1569416
master namer
elodin's Avatar
Slutten var jo egentlig ikke dårlig da.. det er egentlig en liten genistrek.
Vi sitter igjen med så mange spørsmål = vi ser neste sesong.

Men, jeg må innrømme, jeg hater LOST-folka litt nå.
Så mye spennende som skjedde. Så mange spørsmål.



Spaail: [COLOR=White]Hvordan kan man ikke få med seg at Sawyer ble skutt, Cenomorph?

Mange morsomme detaljer i episoden og.
Når Locke kjører forbi Michael når han snakker i telefonen på flyplassen.
At Hurley leser i det spanske bladet med isbjørnen osv.

Men faen som jeg lo da Artz ble sprengt.
"You got some Artz on you..."

Og så typisk at vi ikke får vite noe mer om luka.
Ble i hvert fall mer sikker på at "monsteret" er en mekanisk greie.. forsatt litt vanskelig å forklare trærne som flyr rundt enda, som noen nevnte tidligere.


Er litt usikker på "The Others", tenkte først med en gang at folka på båten var dem.. *forvirret*
Spent på hva de skal med Walt!
[/COLOR]




Må ... ha ... neste ... sesong..
hva betyr spoiler? lurer skikkelig!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
HERE BE SPOILERS (nei, gidder ikke ordne retardfarge)

En tanke er jo at the others hjernevasker Walt og sender han tilbake for å spionere.
Sitat av laau
hva betyr spoiler? lurer skikkelig!
Vis hele sitatet...
Spoiler betyr at du skriver noe som har skjedd i serien, og siden de ikke har vist de siste episodene på TV, og mange ikke har sett de, skriver man spoiler over info som vil ødelegge spenningen for de som ikke har sett så langt enda

edit:

Spoiler [COLOR=White]Klikker hvis de trekker inn kristendomen som at Walt er den nye mesias eller no :P De har jo trukket paraleller med The Black Rock og Noas ark. Og hvis, som nevnt tidligere, hullet går ned til helvete. Da blir det for dumt. De kan umulig være så dumme å lage en slik slutt o_O[/COLOR]
Sist endret av GeirBauer; 26. mai 2005 kl. 21:24.