Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 203589
Level 25-ish Nord med 70-80 i sneak og lockpicking. 20-30 i one-handed, destruction og archery.

Måtte skru ned vanskeligheten litt ja.
Tror ikke jeg skjønner hvordan jeg unlocker nye shouts, har lært 2 nye shouts, etheral og slow time. Har drept drager siden da og da står det "Dragon Soul Absorbed" eller noe midt på skjermen, men jeg kan fortsatt ikke bruke de nye Shoutsene mine, det står bare at jeg trenger Dragon Soul...
Velg et shout og trykk R. Det står helt nederst på skjermen.
Sitat av echuz Vis innlegg
Spillet står bare og loader når jeg skal begynne og spille igjen. Noen som vet hva det kan komme av? Den svarer heller ikke, men animasjonen og tipsene rullerer riktig. Må lukkes med task manager.. Utrolig irriterende å ikke få spilt!
Vis hele sitatet...
Veit ikke om noen har allerede har svart, men samma skjedde med meg. Istedenfor å bare trykke "continue" så tok jeg heller å trykka på "load" og tok det derifra. For meg så fiksa det seg ved å gjøre det slik:P
Nettopp vært nede på butikken å kjøpt det, en ansatt fortalte meg "Om du skal jobbe imorgen, ikke installer det enda" så regner med jeg blir avhengig fort :-) Hadde nedlastet versjon klar, men ville heller kjøpe for bug updates ect. Min bror har sålagt hatt 4 bugs på PS3, iløpet av 2 dager.
Mange som sliter med å drepe en isbjørn i lvl 10 ? får det faen ikke til å drepe den eller å kite den...
Kommet til lvl 12 nå og sliter bare med mamutene og kjempene.
Spiller som Wood elf som bare bruker bue og daggers
Har ikke spilt noe i serien av skyrim.
Er ikke så ille glad i fantasy, men elsker RPG, som bla. fallout.
Men det ser ut som landskapet og stemningen i skyrim er så awesome, tror du jeg vil like det? :P
Sitat av kaixlaiv Vis innlegg
Kommet til lvl 12 nå og sliter bare med mamutene og kjempene.
Spiller som Wood elf som bare bruker bue og daggers
Vis hele sitatet...
Da er det nok en stund til du skal klare å ta dem spesielt når du bruker bue og daggers, de to dårligste våpnene i gamet.
akkurat vært i byen og kjøpt spillet, men klarer bare ikke og velge rase jeg skal være, syntes Khajiit var kul og se på og leste at sted at de hadde nattsyn, men klarer ikke og velge noen som har forslag? forklar gjerne hva som er bra og dårlig med clasen :P
Sliter med og kontrolere avbstinensene mine nå, skyrim syndromet til jeg kommer hjem, er det noen som vet hvor vampyrene holder til / varulvene? Eller the dark brotherhood?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
akkurat vært i byen og kjøpt spillet, men klarer bare ikke og velge rase jeg skal være, syntes Khajiit var kul og se på og leste at sted at de hadde nattsyn, men klarer ikke og velge noen som har forslag? forklar gjerne hva som er bra og dårlig med clasen :P
Vis hele sitatet...
Hva slags type class skal du spille? Pil og Bue, Two-Hand, Dual-Wield, Mage osv.
Et mesterverk av et spill. Koser meg som bare det med dette spillet og må si jeg er bekymret for hvor mye tid dette vil ta fra meg. Men mange av disse "Draugir Deathlord" er jaggu ikke lett. Irriterende den shouten som disarmer, noe de bruker ofte.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Hva slags type class skal du spille? Pil og Bue, Two-Hand, Dual-Wield, Mage osv.
Vis hele sitatet...
pil og bue er jo litt kult, two hand aldri vært noe fan av det, Dual-Wield er også litt kult, og mage er jeg som regel i alle spill så er på en måte litt lei av det og lyst til og prøve noe nytt..
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Har ikke spilt noe i serien av skyrim.
Er ikke så ille glad i fantasy, men elsker RPG, som bla. fallout.
Men det ser ut som landskapet og stemningen i skyrim er så awesome, tror du jeg vil like det? :P
Vis hele sitatet...
Da vil du elske det

Jeg har spillet mye Fallout og elsker spillene, 3'ern er min favoritt vel og merke. Har ikke spilt noe i The Elder Scrolls serien før jeg heller, men Skyrim er fantastisk.




Noen som vet om man kan endre på figuren senere i spillet? War paint, og haircut, kanskje bytte klasse?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Er det noen som vet hva man trenger for å lage dragonscale armour? (helmet, boots, gauntlets osv.)
Vil bare nevne at hvis du har problemer å drepe noe kan du trykke "|" - så trykker du på mob'en du skal drepe for så å skrive "kill". Anbefales ikke å gjøre med mindre du sliter noe jævlig, ettersom det ødelegger litt.
Siden ingen har noen clas og anbefale så går jeg får khajiit jeg om jeg er miss fornød eller om noen kommer med forslag så bare bytter jeg, klarer ikke og vente mere med og spille

Sitat av Whadupholmes Vis innlegg
Vil bare nevne at hvis du har problemer å drepe noe kan du trykke "|" - så trykker du på mob'en du skal drepe for så å skrive "kill". Anbefales ikke å gjøre med mindre du sliter noe jævlig, ettersom det ødelegger litt.
Vis hele sitatet...
OK, det der bare ødelegger spill stemningen.!
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Siden ingen har noen clas og anbefale så går jeg får khajiit jeg om jeg er miss fornød eller om noen kommer med forslag så bare bytter jeg, klarer ikke og vente mere med og spille
Vis hele sitatet...
Om en klasse er bedre til noe enn andre betyr ikke at de ikke duger til annet.

Bruker Khajiit til Dual wield magi og Sverd/øks. funker fett. drar fram bua iblandt.

Gå for den du liker du.
Spoiler alert. Spørsmålet er i hvit skrift.

[COLOR="White"]Hva er egentlig best, Werewolf eller vampyr? Og hva har det å si angående forskjellige factions?[/COLOR]
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Har planer om å gå two-handed og dragonscale armour med min Nord. Da får jeg også muligheten til å bruke bue, ettersom dragonscale armour går under light armour. Må ha 100smithing og 14 dragonscales tho
tror jeg bytter til NORD få litt viking faktor :P
Sitat av DingoXo Vis innlegg
tror jeg bytter til NORD få litt viking faktor :P
Vis hele sitatet...
Like'ræ! Øks og skjold ftw!
Er Warding spells restoration eller alteration? En Warding spell jeg har står under restoration, men en kar i College of Winterhold som lærer bort warding spells er alteration ekspert. Gir ingen mening.

Er uansett et utrolig bra spill! Dunmer battlemage ftw!
Sol Niger Within
Vartec's Avatar
Sitat av faceplants Vis innlegg
Sliter med og kontrolere avbstinensene mine nå, skyrim syndromet til jeg kommer hjem, er det noen som vet hvor vampyrene holder til / varulvene? Eller the dark brotherhood?
Vis hele sitatet...
The Companions (tilnærmet Fighters Guild) har varulver iallefall
Spoiler alert :

[COLOR="White"]etter jeg har brukt elder scroll, står de folkene jeg skal lære meg et shout av bare der.
Jeg kan ikke bevege meg eller gjøre noe, og de bare står stille veldig lenge og ser på at dragene flyr...
Må man bare vente veldig lenge der, eller er det en bugg? [/COLOR]
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Kan man ha sex?
Vis hele sitatet...
Hvis partner er over seksuell lavalder og akten er frivilig fra begge parter, ja.
Hvis det er sex i spillet du mener. Så nei Ikke som jeg har erfart enda i vertfall.
Sist endret av Eiol; 14. november 2011 kl. 15:38.
Sitat av Eiol Vis innlegg
Hvis partner er over seksuell lavalder og akten er frivilig fra begge parter, ja.
Hvis det er sex i spillet du mener. Så nei Ikke som jeg har erfart enda i vertfall.
Vis hele sitatet...
Takk for en god latter og et godt svar!
Selge loot, hvor? Tømt alle i Whiterun for gull nå
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
Selge loot, hvor? Tømt alle i Whiterun for gull nå
Vis hele sitatet...
Hvilken som helst av de andre byene? Riverwood? (Hestekjerrene utenfor hver by er forresten en fin og rask måte å komme til byer du ikke har besøkt enda!) Hvis ikke må du nokk bare vente! Selgerne får igjen penger etter hvert.
Sist endret av Eiol; 14. november 2011 kl. 16:34.
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Kan man ha sex?
Vis hele sitatet...
Jeg er gift, og eneste valget hun gir meg er "cook for me", så jeg tror ikke det
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jeg er gift, og eneste valget hun gir meg er "cook for me", så jeg tror ikke det
Vis hele sitatet...
Damene på kjøkkenet og du som er ute og ramponerer drager.

De har forstått det.
Er nede i en slags hule nå, og møtte på noen skapninger kalt Chaurus. Disse poisoner meg, og jeg er død i løpet av få sekunder, uansett hvor barsk en viking jeg er. Spiller One-Handed Nord. Noen tips til å håndtere disse skapningene, eller unngå/resistere poison?
Sitat av Landlubber Vis innlegg
Er nede i en slags hule nå, og møtte på noen skapninger kalt Chaurus. Disse poisoner meg, og jeg er død i løpet av få sekunder, uansett hvor barsk en viking jeg er. Spiller One-Handed Nord. Noen tips til å håndtere disse skapningene, eller unngå/resistere poison?
Vis hele sitatet...
Hater de jævlene. Døde mange mange ganger mens jeg sloss mot dem. Men det jeg fant effektivt var å gå bakover mens jeg brukte en fire spell på dem.
skal nå drepe min første drage nå, ved western watchtower, hvordan dreper man drager?
Sitat av Landlubber Vis innlegg
Er nede i en slags hule nå, og møtte på noen skapninger kalt Chaurus. Disse poisoner meg, og jeg er død i løpet av få sekunder, uansett hvor barsk en viking jeg er. Spiller One-Handed Nord. Noen tips til å håndtere disse skapningene, eller unngå/resistere poison?
Vis hele sitatet...
Chaurusene er faen meg de værste skapningene jeg har truffet på. Den poison dems er insane.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
skal nå drepe min første drage nå, ved western watchtower, hvordan dreper man drager?
Vis hele sitatet...
Pil og bue funket fjell for meg.
om man ikke har dette?

klarer bare ikke og fly etter han og sverde han ned..
Sitat av DingoXo Vis innlegg
om man ikke har dette?
Vis hele sitatet...
finn et litt åpent område. Drager liger å lande om de har en grei åpen plass. Du kan da bruke magi / slå de med øksa.
Anbefaler alle å lese bøkene "The Cabin in the Woods" og "The Woodcutter's Wife" hvis dere finner de ingame, de ligger i orphanaget i Riften. Første boka er en ganske spennende spøkelseshistorie om en soldat, den sistnevnte er historien bak så les førstnevnte først! Anbefales!
fikk det til :P
Sitat av Shepard Vis innlegg
Anbefaler alle å lese bøkene "The Cabin in the Woods" og "The Woodcutter's Wife" hvis dere finner de ingame, de ligger i orphanaget i Riften. Første boka er en ganske spennende spøkelseshistorie om en soldat, den sistnevnte er historien bak så les førstnevnte først! Anbefales!
Vis hele sitatet...
Ja og når man snakker om bøker anbefaler jeg alle som ikke har spilt oblivion om å lese The Oblivion Crisis. Der oppsummeres det greit alt av mainquestet i Oblivion
Har ett spørsmål, jeg har ikke spilt noen av Elder Scrolls spillene, og er nå på leting etter nytt tidsfordriv, men, hva er det med Skyrim som gjør at stor del av gaming community'n sier det kommer til å bli årets spill? Altså, hva er det med Skyrim som alle er så jævla gira på?:P
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Har ett spørsmål, jeg har ikke spilt noen av Elder Scrolls spillene, og er nå på leting etter nytt tidsfordriv, men, hva er det med Skyrim som gjør at stor del av gaming community'n sier det kommer til å bli årets spill? Altså, hva er det med Skyrim som alle er så jævla gira på?:P
Vis hele sitatet...
Jeg har fått samme spm fra folk i klassa. Han ene spurte også om det var online, og når han fikk høre at det ikke var det, lo han; "hvordan kan det være noe gøy?" han har en mørk fortid med Wow

Men skal man prøve å forklare det på en kort måte:ALT! Historien, naturen, quests, byene, folkene, alle mulighetene, designet, alt er helt fantastisk!

Det er en helt magisk stemning over hele spillet, og historien er relativt fantastisk, for å bruke en rr quote
jeg må si jeg likte spillet, men det slår fortsatt ikke fallout 3 (gameofyearedition ofc)
skal sies at jeg bare har spilt 3-4 times og bare surra rundt er lv 4 bare, men et godt spill i mine øye men fallout slår skyrim forløbig desverre..
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Har ett spørsmål, jeg har ikke spilt noen av Elder Scrolls spillene, og er nå på leting etter nytt tidsfordriv, men, hva er det med Skyrim som gjør at stor del av gaming community'n sier det kommer til å bli årets spill? Altså, hva er det med Skyrim som alle er så jævla gira på?:P
Vis hele sitatet...
Det er et spill der du kan gjøre hva du vil. Tankeløs smashing av hoder? Greit, da er det rett til orc med two-handed våpen. Strategi? Bue, daggers og magi. Vil du ha et rolig spill med god historie? Bare gå deg vill, finn byer, gjør randome quest.

Og så har du jo det beste. Drepe drager. Alle spill som lar deg drepe en drage, er awesome. Spessielt når du får kreftene demmes.

Kunne skrevet fire a2 ark om dette, men gidder rett og slett ikke. Om du lurer på om du vil ha det, må du rett og slett bare finne stoff på nettet. Finnes mye allerede.
Wat to do når man har drept alle i den første plassen? Går videre, men blir jumper.

Har ikke saver før massakren heller, begynte jo med at jeg skulle grille litt kylling, men neida, "LOL VI TAR DEG"
bare jeg som fant det vanskelig og finne fram til toppen av det fjellet man skal lære seg og ''kontrolere'' drage kreftene sine, sleit med det i 1 time og bare finne veien opp dit jo..
Noen fler som har store performance-problemer med pc-versjonen?
Har plagdes med det i hele dag, og jeg nekter å spille med 30fps på ultra, når jeg kan spille bf3 med 100fps på ultra, det blir for dumt.
All denne letingen etter svar, og løsninger, har gjort at jeg nå har mistet all lyst til å i det heletatt spille spillet.
Ødela kvelden min gjorde det og.
Høyst skuffende at Bethesta, etter så mange år med spillutvikling til pc, kommer med denne utilpasse consoleporten her, hva faen?

I MAD