Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1072
Hei. Jeg driver og vurderer om jeg kansje skall søke foto linja på Norges Kreative Fagskole til neste år. Er det noen her som har gått på den skolen og kan anbefale den eller si att den suger. har lest litt på forumet her og det virker egentlig som ikke så mange er positive til den. Men jeg synes det virker som en ganske interesang linja. Eller er det noen som kansje kan anbefale en annen foto skole i norge/ikke så lang unna norge.
Trådstarter
83 0
HALO! Er det virkelig ingen der ute som har noe og si om denne skolen? Enten positivt eller negantiv?
vet ikke noe om skiolen, men har hørt at det er nesten umulig og få seg læreplass etterpå
Jeg også vurderte den en stund. Alle som ikke har gått på den sier at den suger, mens de som går der stortrives. Linjen fikk også skryt av mange kjente fotografer, så jeg skjønner ikke hva the fuzz er all about. Sjekk litt rundt, jeg tror det er en fin klasse.
Trådstarter
83 0
Jeg har fått det samme intrykke som deg Mushy. jeg kjenner ei som har gått der hu er kjempe førnøyd men alle som ikke har gått der er negative. Jeg går andre året på kokk/servitør nå men har vell insett at det ikke er noe sted for meg. så tor det bilr foto til neste år.
Sist endret av moose; 25. august 2007 kl. 22:11.
lærerplass er og blir vanskelig, men det burde ikke være grunnen til å ikke søke =)
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
NKF har vel fått mest beef for administrative problemer, dårlig behandling av elever osv. Det studiet de fleste NKFerne er misfornøyd med er afaik grafisk design.
Trådstarter
83 0
Hva er det som er grunnen til at det er så vanskelig og få læreplass da? Er det få av dem + att mange vil ha dem? Eller er det de att de forskjellige bedriftene ikke vil ha lærlinger?
få av dem + att mange vil ha dem
Vis hele sitatet...
Pluss en god del tegn for å få posta...
Trådstarter
83 0
Hehe er en litt dårlig konbinasjon det dere.
å jobbe som fotograf er jo ikke et generelt enkelt yrke. hvis man først har kommet inn på en plass, så er man heldig og får kanskje flere kontakter til senere arbeid. hvis man derrimot ikke blir tatt imot av noen, så ja. da er det litt vanskelig. og det er mye konkurranse her blant fotografer. det har blitt mange flere de siste årene, så da blir det hardere å få plass
Trådstarter
83 0
Jeg skjønner jo det du skriver Eolin. Men jeg tror nok jeg kommer til og prøve. Jeg har egentlig ikke veldig lyst til og stå og røre i noen gryter resten av livet eller.