Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 16077
last ned "g-force" gold version til WMP 11. kloble pcen til en 50" skjerm, skru opp volumet på noe fet psytrance og man slipper "nesten" ta noe form for dop.

Eller... eg mener.... er det rart folk bruker dop!!!
Jeg ser dub er nevnt her tidligere, og ei ganske ny skive på den fronten er Rhythm & Sound "See Mi Yah Remixes", jeg vil kalle det deepspacehousereggae, noe som fungerer alldeles utmerket etter ei bombe
Pink Floyd, Pearl Jam, Thom Yorke, Queens Of The Stone Age, Apocalyptica, johnny cash, moby, Sublime, Røyksopp, Alpha Wave Movement, Infected Mushrooms, Aphex Twin, Jefferson Airplane, Nightmares On Wax - Smokers Delight,


Den mest geniale sangen må vell være Kings Of Convenience - I Don't Know What I Can Save You From (Röyksopp Remix).
quasimoto
deltron 3030
madlib
j dilla
mf doom !
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
Bob marley

hehe
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bob Marley - Turn your lights down low.
Rolling stones - angie
Michael Franti And Spearhead - Ganja Babe
Snoop dogg - vato
NRBQ - Wacky Tobacky
ELO - blinded by the light
Rolling stones - can't you hear me knockin' "cocaine eyes"
The Eagles - Hotel california (live versjon)
Method man and redman - how high part2
Tenacious D - Tribute
Toby Keith - I'll Never Smoke Weed With Willie Again
Toby keith - as good as i once was
Rise against - injection
Cradle of Filth - Nymphetamine
ELO - Evil Woman
Dr. Dre and Snoop Dogg - The Wash
Dj Daly - Ravers Fantasy


Mine favoritter
Sist endret av Kimasj; 4. november 2006 kl. 05:45.
Jeg liker the Streets, men veit ikke om det funker for noen andre... De rolige sangene, selvsagt..
lords of acid - marihujana in your brains
matisyahu me king without a crown... d e en jødisk tynn kvit mann som syng reagge...(: å cypress hill selvfølgeli..

enya, lauryn hill å bob marley - turn your lights down low e helt hærli å høre på når du har røya dæ en feit en (:

lauryn hill å bob marley e helt hærli å høre på når man har røyka sæ en litn en...(: matisyahu - king without a crown , d e en kvit tynn jøde som syng reagge... hehe... å cypress hill sælvfølglei..

knis (: første gang vettu...
Led Zeppelin - whole lotta love.
The Delta - Thing.
..sistnevnte er litt skummel da.. hehe
Grateful Dead - Workingman`s dead/ American beauty (album)
Meget bra musikk i cannabisrus (og ellers)
"matisyahu me king without a crown" den kan jeg være enig i
og alle Explotions in the sky låtene.
jefferson airplane - white rabbit

det er good sangen sin det
Mayhem, satyricon, dimmu osv. er ganske facinerende når man er stein. (Selv om videoer av disse kan bli litt krevende for oppfattelsen.)

Noen helt og stein sanger:
Manowar: Warriors of the world united.
Dream Evil: The Chosen Once
HIM: Beyond Redemption
The 69 Eyes: Feel berlin, christina death, Sister of charity osv...
The Crüxshadows: Bl.a.: Marylin, my bitterness.
++++
Rap, Trance, hiphop, techno, chill musikk og rytmer forever!
Rest Of My Life av Kottonmouth Kings

http://www.youtube.com/watch?v=UGF7WmQ3iaw <- musikk video
Hør på tool! Hypnotiserende musikk hvis man er skikkelig stein :]
Tool er utrolig hypnotiserende ja. 10.000 Days-albumet er det beste jeg kan høre på når jeg er stein, og jeg har hørt på mange av gjengangerne i denne tråden.

Men jeg var akkurat inne på www.shangri-la.no - musikken som spilles i bakgrunnen der er jo helt fantastisk. Noen som vet om noen skiver eller artister i samme gata? Nei, ikke Enya...
dåkker e nødt å røyke dåkker under borde, å så sætte på a nightmare before christmas me han tim burton, mann e genial is e bestandi en slager forrestn !
De selger jo noen cd'er på siden der da, veit ikke om det er samme musikken men.. Send de en mail :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Baby Bash - Suga Suga
Baby Bash - Nana
Green Velvet - La La Land
Redwing - Rocket (Vocal Remix)
Scarf! - The Odysee
Pulsedriver - Neptuna
Ralph Novell - Dance tour Anthem
Top Modelz - Your Love
Solar Patrol - Milky Way
Solar Patrol - Feel The Music
Pulsedriver - Whistle Song
Bass-T - Jack The House
2 Vibes - Move Alone
C-Bool - Got 2 Know
Paffendorf - Lala Girl
Rio And Juliano - Dont Walk Away

Dette er noe av musikken jeg hører på når jeg er skeiv. Bokstavelig talt
Håper dere liker noen av sangene så jeg ikke har gjort dette forgjeves. Eller no sånt..hehe

Her er en link til en side med masse bra album av Dj Doboy. Der kan du laste ned alle album han har kommet med, og hvis dere vil ha CUE filer, så kan dere laste de ned på linken.

Kos dere
Sist endret av BudderN; 28. februar 2007 kl. 08:55.
Lisa Lashes funker vel bra kan jeg tenke meg.
Lisa Lashes - Fuck on Cocaine
Aretha Franklin - I Say A Little Prayer For You, verdens beste sang når man er fjern. Vet det er mange som bare tenker *mongo* nå, men prøv ass! Det booster humøre, digger den sangen! =)
Michael Franti - Ganja babe

ambefales på det høyeste!
Synes nesten at det er rart at ingen har nevnt greensleeves enda. den klassiske versjonen på gitar er best når man er fjern, alt liksom bare forsvinner... bare hjernen din og musikken...

Ellers så må jeg bare anbefale The Cat Empire med Two Shoes. Du får ikke steinere musikk enn det.