Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1590
Dette er en bra film og jeg har gledet meg siden jeg så den på kino til at den skal slippes ut på dvd. Jeg fant ikke noe release dato på filmen, så jeg sendte en mail til filmweb.no. En kort stund etter fikk jeg mail tilbake og de sa at den skulle slippes 11 oktober. Som dessuten var i går. Men jeg har funnet den til salgs på nettet enda, så er det noen som har kjøpt den eller vet når den kommer ut (hvis den ikke har gjort det)?

Lurer også litt på når den blir lagt ut på nettet for nedlasting.. Har ikke funnet den enda

Takker for svar!!
29. november kommer den ut på DVD, og den vil nok finnes på nettet ikke så mange minutter etter det.
Koster forøvrig 159 kr på CDON.no
Og dette er hva som følger med som bonus på spesialutgaven:

- Interaktiv dokumentarfilm om Slipp Jimmy fri: Hele historien med masse materiale fra filmen slik
som slettede scener, animatic fra filmen og annet materiale som ikke tidligere er vist. Utover dette vil det være intervju med Christopher Nielsen og de som har vært med å lage filmen.
- 3 trailere fra Slipp Jimmy fri, med en helt ny internasjonal trailer som ikke tidligere har vært vist
for publikum.
- To Trøtte typer – hele greia!
- To Trøtte typer julekalender
- Christopher Nielsens prisbelønte kortfilm Narvefredag, med stemmene til bla. Aksel Hennie og
Nicolai Cleve Broch
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
hmm.. 29. november? hvorfor i helvete sa dama at den skulle slippes 11. oktober da?
Dustekjærring.. Vel, vel.. bare å vente da..

EDIT: Var nå på filmweb.no

Der står det ingenting skrevet om at Den skal slippes 29. nov.
http://www.filmweb.no/video/kommer
Sist endret av Pope; 12. oktober 2006 kl. 15:27.
Sitat av Pope
hmm.. 29. november? hvorfor i helvete sa dama at den skulle slippes 11. oktober da?
Dustekjærring.. Vel, vel.. bare å vente da..

EDIT: Var nå på filmweb.no

Der står det ingenting skrevet om at Den skal slippes 29. nov.
http://www.filmweb.no/video/kommer
Vis hele sitatet...

Nei, det står at den skulle vært ute i går. Se opp til høyre.
http://www.filmweb.no/video/article102590.ece
På CDON.com står det 29. November. Mener og at den ble utsatt, da antageligvis til det som står der.
Uansett så gleder jeg meg noe sinnsykt. Kult at både to trøtte typer og julekalenderen er med og
Denne må jo kanskje kjøpes! (Og leeches)
Så den på kino da
Veldig bra film
Filmer som dette må definitivt _kjøpes_ på DVD!
Sitat av Viva la Opium
På CDON.com står det 29. November. Mener og at den ble utsatt, da antageligvis til det som står der.
Vis hele sitatet...
..kan jo hende CDOFF (tvshop) skriver det på den måten for at det skal virke som om at de får den tidlig; skjedd før andre steder.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Jaja.. Nok en skuffelse.. Dette er svaret jeg fikk da jeg sendte mail til filmweb oglurte på hvor det ble av filmen:

Hei,

Det stemmer at den egentlig skulle gå opp denne uken, men så nå har Nordisk
Film foreløpig trukket den ettersom den visstnok ikke er helt klar for
utgivelse ennå. Jeg spurte de om de hadde en ny dato, men det var visstnok
ikke bestemt ennå.

Så derfor har jeg midlertidig fjernet filmen fra vår kommer-liste ettersom
det ikke foreligger noen ny dato ennå.

Beklager dette!

God helg!


Med vennlig hilsen

Kamilla Eriksen
Webkonsulent
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå som dvd'en er ute har fler sett den der ute? Hva synes dere? at denne filmen fikk en sekser i dagbladet er en skandale, middelmådig film!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Eplepepsi
Nå som dvd'en er ute har fler sett den der ute? Hva synes dere? at denne filmen fikk en sekser i dagbladet er en skandale, middelmådig film!
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke fått sett filmen, men at du slakter den uten å kommentere det noe nærmere syns jeg er en skandale og svært usaklig.

edit: å/og feil
Sist endret av tnt; 17. januar 2007 kl. 01:47.
Sitat av tnt
Jeg har ikke fått sett filmen, men at du slakter den uten å kommentere det noe nærmere syns jeg er en skandale å svært usaklig.
Vis hele sitatet...
Dialogen er ikke spesielt morsom, animasjonen er ikke mer enn GREI (Jimmy er bra, samene også forsåvidt, men personene i filmen er tildels utrykksløse), mange av karakterene virker veldig uferdige i "karakteren", masete og fælt (spesielt jentene i dyrevernerjengen)

"Christopher Nielsens typegalleri er en vanvittig blanding av demografiske og sosiologiske blinkskudd. Dophuene er utstyrt med akkurat passe voggende gange, utslåtte tenner og megetsigende blikkvekslinger."


Se den. Kom igjen, en SEKSER? http://www.dagbladet.no/kultur/2006/04/20/463970.html
Synes filmen er genial. Liker handlingen veldig godt, samtidig som jeg synes karakterene er bygd opp på en bra og spennende måte. Lenge siden jeg har ledd så mye som jeg gjorde da jeg så denne filmen. Anbefales!
Er vel en film av stonere, for stonere. Selv synes jeg den var helt grei.
denne filmen er på min MUST-HAVE liste, hadde gledet meg til den skulle komme ut, men NEI DA, nordisk film trekker den tilbake på ubestemt tid... just my luck...
Sitat av diablo
denne filmen er på min MUST-HAVE liste, hadde gledet meg til den skulle komme ut, men NEI DA, nordisk film trekker den tilbake på ubestemt tid... just my luck...
Vis hele sitatet...

Tror du er litt på etterskud filmen er jo ute på dvd nå..
den ligger også på nett...
Sist endret av Buzzn; 21. januar 2007 kl. 00:37. Grunn: ordfeil
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Det må han være. Jeg kjøpte den jo i går