Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 788
nå har jeg lasta ned 1 film på torrent.. men får ikkje til å se den... må man laste ned eit anna program for å se den?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Torrent er ikke et avspillingsprogram. Du må gjerne bruke en avspiller for å kunne se film. F.eks vlc. I første omgang kan det også være at du må pakke ut filene du har lastet ned.

Forklar gjerne litt mer eksakt hva du har hentet ned, det er mange muligheter her.
Trådstarter
28 0
eg har lasta ned prison break 201
Har du lastet ned en stykk .torrent fil? Eller har du lastet ned en avi/mpg fil?
Dumt spørsmål, men du har lasta ned episoden med å bruke et torrentprogram eller har du bare en .torrent fil? Du må bruke Azureuz eller lignende for å laste ned filmen, etterpå kan det være du må unrare filene til en .avi eller lignende.
- Slyck er veldig forklarende av seg.
Som sagt før, fila(ene) du laster ned er enten .avi ligennde format og kan spilles av direkte i mediaspillere. Ender du opp med ganske mange filer må du laste ned Winrar for å kunne unrare dem, du ender da opp med .avi fila igjen.
Hvis du er skikelig sløv så er det mulig du har glemt å pakke opp filmen. Mange filmer som må pakkes opp i win rar etc.

Mulighet to er at du bare har lastet ned torrent fila, husk at den fila innholder bare infomasjon om hvem som har filmen du vil ha, det er ikke filmen. Den må åpnes i en client som eks utorrent som jeg andbefaler

Mulighet tre er at det er en image fil, at du må åpne fila i eks daemon tools for å se den.

Finnes nok flere muligheter, men vanskelig å si hvor feilen ligger, ettersom vi har fått så lite info!
Kan du si noe om hvor stor filen er?