Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 957
En kveld for litt siden var jeg hos en kamerat så kjøpte jeg noen xanor. runde små hvit gråe.
Noen som vet hvor mange mg de er? fikk i meg 13 stykker å ble helt ute å kjørte.

De jeg var sammen med ble til andre personer. prata med dem om kule ting vi har gjort sammen å sånn men de personene jeg sikta til var ikke dem..
de var plutselig noen andre kompiser. hvis dere skjønner. de så ut som noen andre kompiser av meg. osv.

måtte få dem til å følge meg litt hjemover, når de dro hjemover igjen når vi var sånn halveis på veien hjem, så der gikk jeg i min egen verden å prata med meg selv og "de kompisene mine som var sammen med meg." men de hadde jo da dratt for lenge siden..

viste heller ikke hvor jeg var så kom meg aldri helt hjem den dagen. kom til meg selv dagen etterpå mens jeg surra rundt i nær området.

Hadde jeg blitt psykotisk? var ikke grise bon eller no sånt. bare helt lost i hue.noen som har opplevd noe av det samme? hadde kortids hukomelse til tusen.

gikk en vei som jeg trodde var hjemover så stoppa det helt opp for meg.. hvor er jeg henn. hva skal jeg. hvorfor forsvinner venna mine med en gang jeg skal snu meg å spørre dem om noe..
Så nur jeg meg tilbake å går vidre kan hører jeg de og jeg prater med dem. men så fort jeg snur så er de bort..
Om du er sikker på at det var Xanor(markedsførst av Pfizer) så er de hvite på 0,25mg. Og siden du sier du spiste 13 stk av disse, tilsvarer det 3,25mg alprazolam.

Amnesi(hukommelsetap) som du beskriver er ikke uvanlig, både i terapeutiske og rekreasjonelle doser.
Hallusinasjoner kan også forekomme, særlig med de kortvirkende benzodiazepinene. Er vel en av de mange paradoksale virkningene noen kan få.