Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1049
2-3 dager tilbake uinnstalla jeg DivX.(DivX er en medie avspiller, som inneholder codecer osv.) Det jeg hadde glemt var at jeg hadde alle filmene mine i DivX mappa.. Så da ble jo dem også sletta. Da jeg fant ut det, var det rett før jeg kasta PCn ut av vinduet.. Jeg lurer på om det er noen slags måte og få tilbake de filmene? - Har hørt at det går ann og stille tilbake PCn til slik den var for et bestemt antall dager siden, går det ann? Det var mange gode minner på de filmene! Please hjelp meg, hva som helst hjelper.
det skal vel gå an med systemgjenoppretting: start> alle programmer>tilbehør>systemverktøy>systemgjenoppretting.
håper det går, for jeg vet hvor kjedelig det er å miste slike ting.
Hvis ikke kan du jo prøve getdataback eller noe annet recovery-software, kan nok være rimelig sikker på at det er muligheter for å få tilbake noen av filmene. Men større sjanse for å få tilbake mest mulig om du lar være å legge inn noe nytt på disken.
750604
406057's Avatar
Trådstarter
Tusen tusen takk. Skal prøve det ut nå.

Jeg prøvde system gjennoppretting, men det funka ikke. Det eneste som kom tilbake var mappene som filmene lå i, og der var det tomt.
GetBackData var vanskelig og forstå, men jeg fikk opp bare mappene som filmene hadde ligget i tidligere, og der var det og tomt.. De filmene er bare og gi opp.
Takk for hjelpa anywayz..
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Du burde ta i bruk Mamut =) Den lagrer alle filene dine på Internett, så du lett skal kunne finne dem hvis du er uheldig. Hva kvoten på størrelse er, vet jeg ikke noe om.

Men skal vel være en mulighet for og kansje kjøpe et eget domene denne laster opp ting til?*
Stille det inn i programmet eller noe.


*
Nå vet ikke jeg en dritt om det går, men og laste opp vanlige bilder/tekst filer, funker utmerket =)
750604
406057's Avatar
Trådstarter
Tusen Takk! Hørtes smart ut. Skal teste det en gang =D
Søk etter file recovery er jo ikke verre enn det, så finner det et slik program det som er nylig sletta. Har ingen navn til deg, men både google og nff søk vil nok gi deg noen treff.