![]() |
|
|
|
#41 |
|
Watching you
nFF Crew
|
XSS-injection via e-post er *ekstremt* alvorleg, og du bør tipse levrandøren om problemet, eventuelt poste på Full Disclosure og håpe på at det blir snappa opp.
|
|
If in doubt, add an PID.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av slashdot
XSS-injection via e-post er *ekstremt* alvorleg, og du bør tipse levrandøren om problemet, eventuelt poste på Full Disclosure og håpe på at det blir snappa opp.
Jeg håper de ikke skyter meg. Noen som har gjort det før
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Medlem
|
Euhh, går det ann å slette prosjekter man har laget? Nu blir jeg sendt til VG hver gang jeg åpner it's learning. :P
-- det fant jeg ut. |
|
|
Sist endret av Neocon; 14. september 2006 kl. 19:48.
|
|
|
#46 |
|
Medlem
|
Jeg har fått svar nå, og vet ikke helt hva jeg skal tro.
Det var visst opp til admin på den skolen det gjaldt å sette sikkerhetsnivået. Og om sikkerhetsnivået var høyere, ville sårbarheten være fikset. Så det er opp til hver enkelt systemeier. =/ Jaja.. de får holde på... |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Uaktivert konto
|
Litt koslig å lese hvilke hull som er funnet når man selv er system-ansvarlig på sitt område (også kjent som arbeidet)... Hihi (:
Men så lenge ingen bruker noen 'hull' imot meg (ikke det at jeg tror u.skole elever skal klare det med det første, vaffal ikke noen av de her på skolen) så er det greit for meg at man finner slikt. Blir sikkert elev engang igjen jeg og. Thihi |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem
|
HTML-script via Emnefeltet i meldinger er alltid koselig, men jeg sliter å få et "window.close" script til å funke. Har brukt det samme vidresendings-scriptet som Andersf, men syns det hadde vært enda kulere hvis det funka med window.close script. Noen som har noen forslag?
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
with love.
|
Sitat: Originalt skrevet av tatZy
funker den html greia ennå? hva må jeg skrive hvor?
Ja, den funker ennå. folk som sjekker min profil blir med ett utsatt for et JS IE overhodet ikke takler, og krasjer. (alle er tvunget til IE)
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av meinhold
Det du vil, hvor du vil?
Ja, den funker ennå. folk som sjekker min profil blir med ett utsatt for et JS IE overhodet ikke takler, og krasjer. (alle er tvunget til IE) ![]() |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Medlem
|
Ingen som faktisk har en kode som er testet ut og virker?
<Script id="ClientEventHandlersVBS" language="VBScript"> <!-- Sub Window_OnLoad do open "http://www.its-learning.no" loop End Sub --> </script> Virker kanskje.... Men det går ikke og skrive hele scriptset inn i emne feltet Skulle gjerne hatt en god forklaring hvet om en som kan det men han vil ikke si det
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av meinhold
Skriv HTML-koder. (javascript o.l)
Det skjer det du skriver, vel? |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av Cybergasm
ZyPreXa: Karakterer blir fortsatt skrevet ned i ei bok, tror ikke det er lov til å kun ha de lagret elektronisk..
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av Torstein
Og det er forøvrig et par hull jeg ikke tør si her fordi hele greia sikkert hadde krasje, og folk hadde tjent seg latterlig rike på salg av epostadresser.
vet om den med epostadresser.. den har vært åpen lenge. fant den for over et år siden Hold den for deg selv! Jo flere som vet om denne, jo fortere blir den rettet på. og det vil vi jo ikke..
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Medlem
|
det er ein haug med Bugs i its learning eller det var i vertfall når eg gikk på skolen... utnytta dem til sine fulle fem.... fikk takk i massssse info.. og stufff... men tror det har tetta hulla når var første året it`s learning var oppe...
MEN det er altid nokon hull er aldri hulfritte progs... søk på nettet så finner derre sikkert info... |
|
"I need to know if this is complete before I start to download with my dial-up!!!!!!!!!!!!!!!" + lost season 2 nedlasting
|
|
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|
|