Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 640
noen som har peiling på hvordan man får FF9 til å funke med en PS emulator? Hadde vært kjempe kjempe kjempe fint om noen evnt. kunne skrevet hvordan man går frem punktvis og hvor man får tak i forskjellige filer og slikt som man trenger.
ok, jeg har testet ut og vendt espxe opp ned og inn ut.. får den rett og slett ikke til å funke.. vi laget en image fil ut have ff9 cd'en og alt... noen som vet om den funker med en ps2 emulator og hvor jeg kan få tak i en slik? (kan ikke bruke p2p programmer der jeg er akkurat nå.. ink. torrents o.l.) :P
Det er jo en god ide å si va som ikke funket? Btw må du ha på subchannel-reading hvis du lager en iso. Prøv å spille det rett fra cdromen først.
vinduet spillet åpner i blir bare svart... Hvis jeg prøver å bytte video plugin så får jeg bare feilmelding. :P