Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1266
Hei.

Har fått meg nytt speilreflekskamera, og begynnte så klart å knipse det jeg er mann for.
Da ble Hunden min et naturlig motiv.

Her er fire bilder jeg er veldig fornøyd med.

Bilde 1: Giha hopper

Bilde 2: Giha rister

Bilde 4: Giha i åker

Bilde 4: Giha i åker 2

Tar gjerne litt tilbakemeldiger på bildene. hva mener folk om dem?

Mvh
Fribbern
Nr. 4 var ganske fint
Nydelig det bildet der Giha rister seg. Fint lysspill.
nr. 1 var litt vel uklart.
Jeg likte nummer 1 og 4, absolutt fine bilder Fribbern!
På bilde 1 ser bikkja ut som om den er Supermann :P Men det var veldig bra.
Bilde 2 er det beste, bra kontraster.
Bilde nr 2 var kjempe bra... Fikk med alle de flyvende vanndråpene. Flott lys
Utrolig fine bilder, sansynligvis noen av de beste jeg har sett å forumet.
Du har talent og vet hva som skaper gode bilder tydeligvis.
Bare litt synd de stråene på 4 kommer litt nærme kamerat i høyre hjørnet, forstyrret den rette linjen med strå som fortsatte neddover.
Sitat av Kripos
Nr. 4 var ganske fint
Vis hele sitatet...
Det er jo meningen at det skal være sånn da:P hehe, hvis du ser nøye etter, så er hodet klart, og det skaper en viss fart i bildet
Takk for alle tilbakemeldinger. Morro at dere liker bildene mine.

Sitat av eriksb
nr. 1 var litt vel uklart.
Vis hele sitatet...
Det var menignen det skal være uklart, får å få efekten av mye bevegelse.
Selv ble jeg veldig fornøyd med det.


Sitat av torsken
Utrolig fine bilder, sansynligvis noen av de beste jeg har sett å forumet.
Du har talent og vet hva som skaper gode bilder tydeligvis.
Bare litt synd de stråene på 4 kommer litt nærme kamerat i høyre hjørnet, forstyrret den rette linjen med strå som fortsatte neddover.
Vis hele sitatet...
Forstod ikke helt hva du mente på bilde 4. kan du forklare det en gang til?
Sist endret av Fribbern; 12. september 2006 kl. 16:37.
Egentlig ikke no viktig, men de enste jeg klarte og se.
Det jeg mente var at åker bildet var fint, men det er noen strå på høyre siide av kamera som ikke er i fokus, tvert imot, men beveger seg litt lang inne i objektivet.
Sitat av torsken
Egentlig ikke no viktig, men de enste jeg klarte og se.
Det jeg mente var at åker bildet var fint, men det er noen strå på høyre siide av kamera som ikke er i fokus, tvert imot, men beveger seg litt lang inne i objektivet.
Vis hele sitatet...
Ja ser det nå, missforsto siden jeg kaldte 2 bilder for nr 4. he he, og tridde det var bildet i svart hvit du snakket om.

Jeg burde kanskje kutte det litt.
Sitat av Fribbern
Hei.

Har fått meg nytt speilreflekskamera, og begynnte så klart å knipse det jeg er mann for.
Da ble Hunden min et naturlig motiv.

Her er fire bilder jeg er veldig fornøyd med.

Bilde 1: Giha hopper

Bilde 2: Giha rister

Bilde 4: Giha i åker

Bilde 4: Giha i åker 2

Tar gjerne litt tilbakemeldiger på bildene. hva mener folk om dem?

Mvh
Fribbern
Vis hele sitatet...
Litt offtopic: Disse bildene er vel ikke tatt i bergen/Lønningstrand?? Bilde nr 4 Var veldig bra!
takk for det.

Bildene er tarr i Drøbak, så er noen mil unna :P
Veldig bra bilder. Likte dog ikke nr 1 så veldig godt, ble litt svimmel av det.
OK!! trodde bare jeg hadde vert der!!
Offtopic: Dette bildet lignet utrolig på det 4. bildet ditt

Jeg synes det første bildet i åkeren var best. Rett og slett fordi du faktisk fikk se hunden tydelig.

Nr1. Hadde en skikkelig supermann-feeling :P
fine bilder alle sammen. søt hund også!
drQ
Egendefinert
Nå er jeg overhodet ingen fotograf, men meninger har jeg nå:

Nr 1 funket ikke helt for meg. Du har vel egentlig truffet bra med effektene, men det er bare noe med vinkelen på hunden i hoppet som gjør at det blir litt "støyende" for meg.

Nr 2 synes jeg har noen flotte lyseffekter. Tror du har truffet bra med utsnittet og. Det kan virke som om en lyskilde oppe til venstre har kommet litt for klart frem, men likte bildet.

Nr 3 var fint. Tipper det er et bilde den som har et forhold til hunden absolutt liker. Samtidig er det noen strå/korn/? helt i forkant som blir uskarpe. Kunne kanskje kuttes litt inn?

Nr 4 var sånn passe. Lignet på et bilde som du kan finne inne i en ramme når den kjøpes. Ingenting i veien med det, men ikke veldig spennende.

Ellers var det en meget fin hund, og generelt bra kvalitet på bildene.
Bilde en og fire er en blanding av ikke veldig bra og klisje, men de er begge godt eksponert! Jeg bare syns ikke de gir meg noe, eller er spesielt fine å se på..

Bilde tre ville jeg gjerne hatt tettere og med enda kortere lukker. Ta noen ekspoeringer så ser kanskje hunden litt bedre ut og.

Den store stjernen her i mine øyne er bilde tre! Fin kontrast, spennende og tøft. Komposisjonen er litt kjedelig, men fungerer i aller høyeste grad! Fint fryst, uten bevegelsesuskarphet. Det er bra ettersom det bare hadde rotet til i mine øyne.. Det som virkelig skaper bildet er måten hunden rammes inn av de krystallklare stråene.

Når det skal sies syns jeg ikke stort om bilder folk har tatt av hunden sin--

Det er et utslitt begrep, men skal du ta bilder, tenk utenfor boksen. Hunden din er uten tvil veldig definitivt i boksen.