Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 931
Nå som Sony har utsatt utgivelsen på PS3 i EU i til mars 2007 lurte jeg på når de har utsatt den i USA.. Tenkte kanskje og bestille derifra..
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Den blir levert til USA ja, men kun 400.000 enheter til nord-amerika. Noe som i følge de fleste eksperter blir meget lite. Så det at din bestilling kommer med på første lasset er vel ikke å regne med.
Men kommer sonene osv. Til og passe?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Amerikansk og japansk maskin vil fortsatt være NTSC, noe som vil tilsi at spillene som kjøpes i europa (PAL) ikke kommer til å passe med det første. (før noen evt modder og fikser maskinene). Dvs, regionene på spillene blir feil. Jeg vil anbefale deg å vente til PAL utgaven kommer.Selve drevet vil vel da også være konfigurert på Sone 1 hvis du kjøper fra USA, noe som er dumt hvis du skal spille europeiske dvd'er...
e-er den utsatt? Og jeg som ville ha den til jul. Nå fikk jeg lyst til å skyte sony
Men kjøper bare spill fra nettet da.. Så jeg tror jeg bestiller den uansett, er vel verdt det.