Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 739
Jeg har fått det travelt med å begynne å tjene penger, etter endelig å ha satt meg inn i de vannvittige mulighetene som ligger i ecommerse. Aldri brydd meg stort om data og teknologi før det siste året, hvor jeg har lært meg opp til det man kan kalle gjennomsnittlige kunnskaper. Jeg har ikke tenkt å utvikle de websidene som skal etableres når jeg har lært markedet å kjenne, men jeg er selvsagt tjent med å lære mest mulig om markedet jeg skal inn i. Så i nærmeste fremtid skal jeg etablere 5-10 unike sider på egenhånd og forsøke å skape trafikk mellom disse. no, org, com eller as er mindre viktig i første omgang.

Dette er altså noe jeg ser på som en læringsfase hvor alt kan skje, og jeg skal spytte inn minst mulig kroner for å oppnå trafikk (og dermed salg på sikt). Samtidig er det viktig at det ikke er jallaløsninger som ikke kan videreutvikles i optimal retning dersom noen av disse sidene skulle være et lykketreff.

Så hva trenger jeg da? Domene, host og hotell. Har jeg glemt noe lurt, eller er det andre valg å ta? Hvis ikke så blir det vel å velge mellom alle pakkeløsningene som finnes der ute. Så da blir 1000-kroners spørsmålet; Hvem er best for meg? Da ønsker jeg helst objektive vurderinger av slike løsninger som er bredt anerkjent av de fleste som driver med programmering, og ikke forsøk på å pushe egne favoritter som ingen andre har testet.

Regner nesten med at jeg har glemt å ta noen forbehold eller utelatt viktig info, så det er bare å si ifra hvis det er flere hensyn å ta.

Mvh Moneymaker
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Gløm det. For å få trafikk på sikt, må du ha innhold. For å ha innhold, må du legge arbeid i det, og penger. Og kva skal du tene penger på? Annonser? Sal av gjenstander? Sal av tenester?
Kjøp The Rich Jerks Ebook, står my bra tips der.

http://www.therichjerk.com/
Trådstarter
2 0
jøss. må man ha noe vettugt innhold altså? hallo, jeg er ikke komplett idiot selv om jeg er newbie i e-bransjen innholdet er på plass selvsagt.

Har fått med meg hypen ifm therichjerk og lignende guider, og det er ikke tvil om at det er mange jerks? som har hatt nytte av disse. Det er derimot ikke dette jeg trenger, da det er dette jeg kan best selv. Hvis noen klarer å svare meg på det jeg egentlig spurte om, så hadde jeg blitt glad