Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1282
når jag stater pcen min så lager det en liten klikk lyd. så skrur pcen seg av. Hva kan være galt? Ingenting er for varmt. (cpu 35grader)

Takker for all hjelp!
Si litt mer.. Når restarter den seg? Før bios, etter bios, før windows logon, i windows?
Men sjekk at alle komponenter sitter godt i(ledninger) og sjekk rammen din..
Edit: Si litt om hvilken hardware du har og OS
Sist endret av Chiba; 19. mai 2006 kl. 20:03.
alt sitter rett i. etter jeg logger på slår den seg av. (skriver pasord, klikker logginn, så slår den seg av)
Prøvd med en annen bruker? Prøvd med Safemode? (Slå løs på F8 som en gal mens pcen starter)

Går ut i fra at du bruker Windows XP grunnet rettskrivingen din :P
HAHA!! Freak! ja da; har home edition. har kjørt i safemode ja. Og slått av alle unødvendige programmer i oppstarten.

det er vist noe dumping av fysisk minne greier. Kom opp en blå skjerm nå der det stod. like får skjemen ble svart. virka ikkje å trykke på "pause,break" knappen..
Hvis du trykker f8 ved oppstart kan du gjøre slik at den ikke restarter med en gang blåskjermen kommer. (tror jeg).

Skriv ned hele STOP koden elns og søk på google.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hva er safe mode? og hvordan kan jeg slette de filene som må slettes i safe mode?
Bluescreen?, formater maskin og instaler Windows xp, Pro~ Da vill du neppe behøve å bekymre deg om disse type problemer.

Eller linux da ;D GL!