Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 661
passer dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=...&view=detailed til denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=...&view=detailed cpu'en ?
er hovedkortet bra?

og passer RADEON 9550, 128mb skjermkort til hovedkortet?
Ja, helt greit og ja.
ja dette passer fint sammen, hvis du lurer på om cpu og lignende passer kan du egentlig bare skrolle deg lenger ned på siden til komplett og se om cpuen står sammen med de andre produktene som er anbefalt til dette

edit: litt for sen..
Ja hovedkortet og CPU passer men om du ikke vet det så tror ikke jeg at du bør bygge din egen PC.

Resten kan du finne ut selv.

www.google.com og så sjekker du RADEON 9550 128mb mot hoved kortet.
Trådstarter
33 0
jeg har bygget pcen før.. så vet hvordan det gjøres:P.. men skulle bare dobbeltsjekke her for å være på den sikre siden
Sitat av bjorshol
jeg har bygget pcen før.. så vet hvordan det gjøres:P.. men skulle bare dobbeltsjekke her for å være på den sikre siden
Vis hele sitatet...
Vet du også hvordan man ungår statisk elektrisitet?

Jeg har hatt jobb på elektrobutikk og der fikk jeg kurs og utstyr til hvordan en ungår.

Du får kjøpt utstyr på Biltema / Clash olshon, og det gjør deg 80% sikrere...
Sist endret av MiNOx; 10. juli 2006 kl. 01:24.
Trådstarter
33 0
du bruker ett sånn bånd rundt armen eller noe?.. er det ikke?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Stemmer det bjorshol. Eneste når man setter på cpu man bør ver litt forsiktig egentlig på vanlige pcer. Det er ivertfall min personlige mening.

Jeg ville brukt det på jobb når jeg satt sammen en server men hjemme hadde jeg ikke brydd meg noe serlig. Men hadde heller ikke knikka hue i en balong først eller brukt flisgenser når jeg satte sammen pcen da.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Men vil du virkelig kjøpe et hovedkort med AGP8X? Litt kjipt hvis du noen gang skulle ønske å oppgradere skjermkortet i framtiden. 9550 er jo rimelig avlegs allerede. Men seff, du kan jo alltids kjøpe hovedkort når den tid kommer og, så lenge det er socket 939.