Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 486
Heisann folkens..

Noen folk som har peiling på bærbare pc'er her?!

Jeg har et lite dilemma her..tror jeg hvertfall:

Jeg har sett på to forskjellige pc'er og lurer på hvilken pc som gir meg mest igjen for pengene. Jeg vil ha en pc som kan takle litt spilling, filmer, og endel photoshop. Jeg vil gjerne ha en pc som har et litt bra batteri som lever litt lenge, med tanke på reising osv. Og jeg vil som sagt ha valutta for pengene.

Her er de forskjellige pc'ene:

HP Pavilion dv5095ea

OG

ASUS a6km

Hp'en får jeg for 8995,- om jeg bestemmer meg for denne innen onsdag, og asus'en får jeg for 9875,- (her følger det også med bæreveske, mus, et innebygget webcam og et 8cellers batteri)

Det skal da sies at jeg har tenkt til å oppgradere asus'en om jeg kjøper denne...for må jo koste på meg litt mer minne...og da går det vel bort ca. 600kr til.

Og om jeg kjøper HP'en lurer jeg på om det er verdt å koste på meg et 12cellers batteri for lengre brukstid.



ALTSÅ: jeg vil ha en pc som takler photoshop..endel nyere spill og skjermen bør være bra. Noen som vet hva jeg bør velge....svar trengs FORT!!! =)


takker for all hjelp jeg kan få!


Mvh Mads