Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 143917
Sitat av Cybergasm
Når kommer episode 16?
Vis hele sitatet...
Den sendes i USA onsdag 22.
Sitat av nitrous
Idag (ep 14) var det jo litt spenning...
Noen som har ett screenshot av nedtellingsgreia og/eller litt seriøse ideer om hva nedtellinga fører til?
Vis hele sitatet...
Tegnene:
http://i27.photobucket.com/albums/c1...stir/timer.jpg

http://i39.photobucket.com/albums/e1...ieroglyphs.jpg

Betyr det: Grunnen til og dø?
så sesong 2 episode 1-15 i går, har ikke fulgt med på en stund... framdeles genialt! :P
synes at lost er en helt genial serie.
laster ned alle episoder fra season 2 så fort de blir lagt ut, hehe.
har 16 episoder hittil (fra season 2)
ShK: Er det ikke bare kommet ut 15 episoder i sesong 2 hittil?
For all your Epguide needs:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/ (her kan du også velge kun dine favorittshow)
http://www.tv.com/lost/show/24313/ep....html&season=2
Sitat av ShK
synes at lost er en helt genial serie.
laster ned alle episoder fra season 2 så fort de blir lagt ut, hehe.
har 16 episoder hittil (fra season 2)
Vis hele sitatet...


Hvordan har du fått til det når det bare har komt ut 15 episoden
Sitat av Jørgen_ped
Hvordan har du fått til det når det bare har komt ut 15 episoden
Vis hele sitatet...
Teller sikkert med "Lost - The journey" eller hva det nå heter, den oppsummeringssaken.
Jeg var hekta på denne serien i første sesong. Men etterhvert ble det for drygt, kjipt å vite at det også er laget mange flere sesonger, har ikke sett noen fakta om dette enda, men hørt rykter. Men absolutt en god serie, spennende og bra story osv. Men de drar hele greia litt for langt etter min mening
agrsiv: Rykter er rykter. Man lærte så tidlig som i 8. klasse at man ikke skal høre på rykter.
Jeg ble egentlig ganske skuffet over dagens/gårsdagens episode... Det var et kraftig nedrykk i spenning fra forrige gang.
Og alt for masse kjedelige tilbakeblikk, og generelt en dårlig episode spenningsmessig, nå synes jeg Lost nærmer seg Hotel Cæsar Spenning ass... De bør gjøre noe med det, ellers så vil de garrantert miste flere og flere seere... Forsetter det sånn, begynner sikkert bestemor og se på snart
Hvis ikke neste episode er bedre gir jeg opp hele serien.. Det eneste jeg lurer på nå er hva de kommer til å finne på plassen der ballongen skal være.
Hvis de ikke blir redda snart så gir jeg opp! Dette begynner å bli for langdrygt !
Sitat av Pumpkin
Hvis de ikke blir redda snart så gir jeg opp! Dette begynner å bli for langdrygt !
Vis hele sitatet...



Nei, håper ikke at de blir reddet, håper alle bare dør på den j*vla øyen... De har ikke fortjent å bli reddet...!
Det utvikler seg vel til en såpe serie etterhvert :S
Syns ikke denne episoden var _så_ dårlig, er bare litt kjedelig med alt tilbakeblikkgreiene, men slutten eide. Blir spennende å se hva som skjer i neste episode
Lost.S02E16
Release Date...: 03/22/2006
Air Date.......: 03/22/2006
Supplier.......: NBS
Ripper.........: NBS
Title..........: The Whole Truth
Channel........: ABC

Sun comes to the revelation that she might be ********

svar til Jørgen_ped
Sist endret av Sjakaa; 24. mars 2006 kl. 15:43.
Folk skjønner ikke at dette er en dramaserie, dette er ikke PB eller 24. Så derfor må det bli litt Hotel Cæsar for at den skal holde litt innenfor det serien faktisk er, en dramaserie. Action og mystikk er bare ett pålegg i serien.
okokokok har ikke lest alt orker ikke å lete men jeg var I-mot lost før men nå Elsker jeg det men har et problem fordi jeg har nettop begynt å like det så jeg har bare sett sesong 1 hvor langt ut i sesong 2 ar det nå??....da snakker jeg om hva jeg kan få tak i på tottent ja....

takker når alle svar
Sitat av ACHaavard
okokokok har ikke lest alt orker ikke å lete men jeg var I-mot lost før men nå Elsker jeg det men har et problem fordi jeg har nettop begynt å like det så jeg har bare sett sesong 1 hvor langt ut i sesong 2 ar det nå??....da snakker jeg om hva jeg kan få tak i på tottent ja....

takker når alle svar
Vis hele sitatet...

På tv er det komt til episode 13... Hvis det var torrent du mente å skrive når du skrev tottent, så er det episode 17 som kommer nå på onsdag/torsdag...
Sitat av Jørgen_ped
På tv er det komt til episode 13... Hvis det var torrent du mente å skrive når du skrev tottent, så er det episode 17 som kommer nå på onsdag/torsdag...
Vis hele sitatet...

takker Jørgen_ped... Torrent sån ja akreiv bare feil nå skal det lastes ned
jeg synes at Lost ruler vilt.
Jeg så bare 3/4 episoder av sesong 1, men jeg begynte å se på sesong 2 og er mest geniale serien noen gang jeg har sett! Lost rules..
Sitat av Siim
Jeg så bare 3/4 episoder av sesong 1, men jeg begynte å se på sesong 2 og er mest geniale serien noen gang jeg har sett! Lost rules..
Vis hele sitatet...


Jeg synes no sesong 1 var den som var spennende... sesong 2 blir jo bare kjedeligere og kjedeligere...
ja, er delvis enig med deg Jørgen ped.

LOST sesong 2 er spennende, men episodene blir så langdratt.
Jeg fulgte iherdig med på første sesong av LOST, men ettersom det bare blir flere og flere løse tråder og nye ting for vær epiosde slenger jeg denne serien i min kategori "spennede serier som produsente dro ett hakk for langt=/"
fyyyttefaen for en episode..
Som i "Fyttefaen så bra/spennende", eller "fyttefaen så dårlig/kjedelig"?
Dette var den beste episoden på lenge! Håper neste episode holder spenningen oppe.
Jeg kom til å tenke på at de dørene lukket seg, og etter at de åpnet seg hadde matrasjonene kommet (sansynligvis i et flydropp). Er mengingen at de som er inne i hatchen ikke skal være ute i jungelen når maten kommer, de skal ikke få vite hvor maten kommer fra.

Var også gøy at de fant ut om han mannen var en av "the others", det trodde jeg fra starten av, men var godt å få det bekrefta... bra lost har tatt seg opp igjen etter mange kjedelige episoder, og lange pauser.
Helt enig, det var rett og slett for mye snakk i starten av sesong 2. Ble bedre med episoden i går, håper det blir litt mer info om de tegnene som kom frem på nedtellingstavla... Syns egentlig det var rart at de ikke sa noe om det liksom.
Jeg syntes Lost suger fortiden..De har vannet serien heelt ut og det er en spennings scene i hver episode.. Var mye tøffere på starten.. Men verden går ikke under så lenge man har prison break og 24
Sitat av Leroy

Var også gøy at de fant ut om han mannen var en av "the others", det trodde jeg fra starten av, men var godt å få det bekrefta...
Vis hele sitatet...
Enig, det gikk et kick gjennom meg da de sa at han andre var begravd

Kjempebra episode, på tide egentlig.
Noboody: har du sett episode 17?
Her er bildene forresten.. Dere som ikke har sett denne episoden (17) vil kanskje ikke se dem eller highlighte det under.
http://img470.imageshack.us/my.php?i...21807468xr.png
http://img453.imageshack.us/my.php?i...21808486ri.png
[COLOR=White]"I am here" står det i rundingen og pil mot svanestasjonen.[/COLOR]
Sitat av nitrous
Her er bildene forresten.. Dere som ikke har sett denne episoden (17) vil kanskje ikke se dem eller highlighte det under.
http://img470.imageshack.us/my.php?i...21807468xr.png
http://img453.imageshack.us/my.php?i...21808486ri.png
[COLOR=White]"I am here" står det i rundingen og pil mot svanestasjonen.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Hvis den "basen" pilen peker mot er den "hatchen" de er i nå, da er det jo ifølge tegningen mange andre like hatcher rundt om på øya, og i midten er det noe ukjent. Eller så er det en tegnig over hatchen, er vanskelig å se noe av det som står der...?

Edit: Vi har jo alerede sett en annen hatch, der Claires baby kom til verden. Og på den andre siden av øya, der de andre først kjræsjet med flyet. Dessuten, hvor er Walt og Michael, i en annen hatch regner jeg med, Walt snakket jo med Michael på en lik pc..
Sist endret av Leroy; 30. mars 2006 kl. 22:30.
hanmannsann
Denne episoden gav meg så uendelig mykje meir enn dei siste 4-5.

Den skriften tenker eg kan ha noko med ein som tidligere har jobbet i Dharma elns, og har begynnt å skjønne kva han er med på. For å evt. kunne redde seg sjølv eller andre, har han skrevet dette på veggen med eit stoff noko som bare kan leses i blacklight (eller annet type lys, elns). For at ingen skal vite at det er skrevet der. Det virker jo som eit kart...

Fasongen på tegningen er i hvertfall lik Dharma-logoen: Dharma Initiative
Sist endret av One_ar; 30. mars 2006 kl. 22:28.
Hvorfor går de ikke bare bort på andre siden og spør om å få låne en båt? "The others" vil jo tydeligvis ikke ha de der uansett, og blir nok glad hvis de reiser.. Det er så evig irriterende å se den serien, og vite at det faktisk er noe sivilisert rundt de som kan redde de, men likevel velger de å bli på den latterlige øyen.
hanmannsann
timee, det er ikkje locke. Trur ikkje du trenger skrive i spoiler-hvitt. Det er vel blitt sånn at dersom ein leser denne tråden er ein åpen for spoilers.

edit: ojda, timees post forsvant, egentlig lite vits i denne posten også da...
Sist endret av One_ar; 30. mars 2006 kl. 22:47.
Sitat av One_ar
timee, det er ikkje locke. Trur ikkje du trenger skrive i spoiler-hvitt. Det er vel blitt sånn at dersom ein leser denne tråden er ein åpen for spoilers.

edit: ojda, timees post forsvant, egentlig lite vits i denne posten også da...
Vis hele sitatet...
Så over nå, og så feil ista.. :/ Men kunne lignet.. hehe.. Sletta posten pga det: )
Sitat av Cybergasm
Noboody: har du sett episode 17?
Vis hele sitatet...
Ja:P så den nå..var ekstremt mye bedre nå..hadde alle episodene vært sånn
jeg gidder normalt ikke lese i denne tråden men må bare si at seriøst, dagens lost episode var faen den beste siden midtveis i sesong en.. endelig begynner det å skje ting
Sitat av Matthiesen
Hvorfor går de ikke bare bort på andre siden og spør om å få låne en båt? "The others" vil jo tydeligvis ikke ha de der uansett, og blir nok glad hvis de reiser..
Vis hele sitatet...
Veit ikke om du husker slutten på sesong en der de faktisk LAGDE seg en båt men the others brant dem opp?Tror dem ikke vil ha dem av øya nei

Enig med alle at denne var den beste episoden på lenge..
Sitat av nitrous
Her er bildene forresten.. Dere som ikke har sett denne episoden (17) vil kanskje ikke se dem eller highlighte det under.
http://img470.imageshack.us/my.php?i...21807468xr.png
http://img453.imageshack.us/my.php?i...21808486ri.png
[COLOR=White]"I am here" står det i rundingen og pil mot svanestasjonen.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
så det er 6 andre slike bunkere, den som er krysset ut opp til venstre er vel den som Anna Lucia, echo og de andre kommer fra for den var rimelig tom for noe som helst.

Herlig episode de siste 10 minuttene

Sitat av frgz
Veit ikke om du husker slutten på sesong en der de faktisk LAGDE seg en båt men the others brant dem opp?Tror dem ikke vil ha dem av øya nei

Enig med alle at denne var den beste episoden på lenge..
Vis hele sitatet...
var jo ikke the others som gjorde det da!? Var det ikke han lille neger gutten som brant den ned?
Lost er konge. Beste serien som er laget. Men må innrømme 24 er bra!
hanmannsann
Sitat av r33l
var jo ikke the others som gjorde det da!? Var det ikke han lille neger gutten som brant den ned?
Vis hele sitatet...
Ja, men når dei fekk laga ein ny ein, så kom jo "the others" og sprengte den utpå sjøen, etter at de tok Walt. Btw, sjegget til ein av de som er med på å ta Walt, er jo det samme løssjegget som Kate finner i Hatchen der Claire ble tatt med av Ethan. Og det er vel igjen samme person som ser ut til å være sjefen blandt the others, det var vel han som sa at de ikkje fekk krysse den linja elns.
Sist endret av One_ar; 31. mars 2006 kl. 12:49.
Synes det er rart at de ikke har sjekket ut mere på det stedet Claire ble bortført jeg..

og hva i helvete var den røyken?

Sånne ting burde vi få vite mer om.
Så episode 17 nå, og er helt enig i at det er den desidert beste på lenge.

Men er utrolig enig med Viva_la_opium. Her finner de en gigantisk bygning, og i neste episode er den helt glemt. Her kunne de fint hatt 10 episoder bare om den. Ikke at det er nødvendigvis det jeg ønsker, men tåpelig at de ikke skal bruke noe tid på noe som faktisk er så stort.

Det samme gjelder den svarte røyken. Det har vært et mystisk dyr som har drept folk, eller noe mystisk som går sykt fort gjennom jungelen. Som tydeligvis var en røyksky. Jaha, det trengs visst heller ikke å bety noe nei.

Får i hvert fall håpe at de tegningene på veggen i ep17 får stor betydning At de utforsker og holder spenningen oppe, ikke at folk blir gravide og at folk krangler om barnet til claire og slike intriger.
syns sessong 1 var mye mere vellaget en resten av serien
Hva forventninger har dere til lost fremover?
Jeg mistet hele lysten til å se videre etter jeg så en stor røyk-sky bare fløy rundt i jungelen og blåste ned palmer, før den stod face to face med negeren med kubba!