Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 505
Hei

Har et (lite) problem..

Lydutgangen på laptopen er delvis ødelagt..
Får bare lyd på høyre hodetelefon/høyttaler..
De innebygde høytalerene fungerer fortsatt fint..
Er rimelig sikker på at dette skjedde da jeg satt og så på film i bilen sammen med søstera mi.. Jeg holdt fast i pcen mens hun begynte brått å gå ut av bilen med hodetelefonene i..
Dataen ble rykki ut av hendene mine, og jeg tror kanskje lydporten utvidet seg elr noe.

Spørsmålet er: hva gjør jeg?

har prøvd å klemme den sammen litt forsiktig til ingen nytte.. Desuten ser man ingen skade på den..

Finnes det noen greie og billige usb/pcmcia-lydkort jeg kan kjøpe?
Vil det være noen vits i å sende den på reparasjon?
Det finnes usb til lydutgang ja, tror selv biltema selger det
Enten har lydutgangen utvidet seg(prøvd å dytte pluggen opp/ned/til siden når den står i? Hjelpe det?)eller så har lydutgangen løstnet delvis fra hovedkortet på maskinen. Hvor mye det vil koste å fikse vet jeg ikke. Hvor gammel er maskinen?
Trådstarter
32 0
ops.. det glemte jeg å si.. Det funker på begge sider hvis man trekker den litt ut og holder den til siden.. Men litt tungvint...
Har samme problemet med et av hodetelefonene mine(har tre nå),de med sokker på.
De har egentlig en stor plugg(6,3 ?)men jeg har en overgang til liten(3,5 ?)plugg hektet på.
Virker som pluggen er for liten og får derfor bare lyd i ene øret, untatt om jeg drar de halvveis ut.
Bruker de bare til nød, vonde å ha på og dårlig lyd. Men jeg har ikke skadet kontakten.
Prøvd med noen andre hodetelefoner?
En idé er kanskje å tre noe papir/papp på pluggen så den ikke går så den ikke kan gå helt inn.
Men hvor gammel var maskinen?
(Ey, Innlegg 200 )
Trådstarter
32 0
Ikke gammel..
kjøpt i høst på psdata..

Det med papiret var en god ide..

Skal prøve det.. bare håper det ikke setter seg fast inni der
Kan være det er noe du kan få igjen på garantien, men bør kanskje ikke akkurat si at det var selvforskyldt...