Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1249
Hei...

Jeg er ute etter 2 kanaler. Warner Brothers kanalen "WB" er den ene jeg vill ha og den andre heter "FOX"! Noen som vet hvordan jeg kan få disse kanalene ? Er det noen mulighet med dreamboxen min eventuelt?

I denne artikkelen: http://itavisen.no/php/art.php?id=249867 står det noe om og få flere hundre kanaler gratis med dreambox med og oppgradere firmware. Har for tiden Canal+ og Viasat men har foreløpig ikke funnet kanalene der.

Noen som kan vise meg veien her? Vill ha disse kanalene fordi det går utrolig mye bra der pretime norge..

Takk på forhånd

mvh
Du kan få Fox i Digital+ pakken (spansk) på astra og hispasat.
Dette er IKKE den amerikanske versjonen!
Trådstarter
14 0
Faen, vill virkelig ha kanalene som sender alle de bra tv showene. FOX sender jo Prison break, og TheWB sender en haug med bra programmer, Smallville osv. Det må finnes en måte og få de på.

Faen, vill virkelig ha kanalene som sender alle de bra tv showene. FOX sender jo Prison break, og TheWB sender en haug med bra programmer, Smallville osv. Det må finnes en måte og få de på.
Har hørt at jordens krumning gjør at det ikke funker å få inn amerikansk tv. Satelitten må være på noelunde samme lengdegrad som Norge.
Breddegrad har ikkenoe å si da alle tv-satelitter er i geostasjonær bane og er over ekvator.

Har hørt at jordens krumning gjør at det ikke funker å få inn amerikansk tv. Satelitten må være på noelunde samme lengdegrad som Norge.
Breddegrad har ikkenoe å si da alle tv-satelitter er i geostasjonær bane og er over ekvator.
vil du ha amerikanske kanaler så må du flytte til usa, etter som det er eneste løsning.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Odne
Har hørt at jordens krumning gjør at det ikke funker å få inn amerikansk tv. Satelitten må være på noelunde samme lengdegrad som Norge.
Breddegrad har ikkenoe å si da alle tv-satelitter er i geostasjonær bane og er over ekvator.

Har hørt at jordens krumning gjør at det ikke funker å få inn amerikansk tv. Satelitten må være på noelunde samme lengdegrad som Norge.
Breddegrad har ikkenoe å si da alle tv-satelitter er i geostasjonær bane og er over ekvator.
Vis hele sitatet...

Hmm kanskje, men en kammerat av meg har ihvertfall FOX på tven sin men vet ikke om det er den amrekanske eller hva det nå er.

Hmm kanskje, men en kammerat av meg har ihvertfall FOX på tven sin men vet ikke om det er den amrekanske eller hva det nå er.
det er den spanske i digital+ ... det er den eneste som er hacket.

http://www.lyngsat.com/packages/dpastra.html